Valmieras Ziņas

Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektore būs Evija Voitkāne; tiek reorganizēta pašvaldības administrācijas struktūra

Lasīšanas laiks: 3 min

Ceturtdien, 30.jūlijā, Valmieras pilsētas pašvaldības domes sēdē par Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektori iecēla Eviju Voitkāni, kura kopš 2013.gada 27.jūnija pilda izpilddirektora vietnieces amata pienākumus. Evija Voitkāne Valmieras pilsētas pašvaldībā strādā no 2004.gada. Darbu pašvaldībā viņa uzsāka finanšu dienestā, bet no 2010.gada līdz ievēlēšanai izpilddirektora vietnieces amatā, veica finanšu direktores vietnieces pienākumus.

Par pašvaldības izpilddirektores vietnieci tika iecelta Dace Jase, kura kopš 2012.gada veica Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļas vadītājas amata pienākumus. Balsošana par pašvaldības izpilddirektora un izpilddirektora vietnieka amatam izvirzītajām kandidatūrām notika atklāti, ar vēlēšanu zīmēm atbilstoši likuma “Par pašvaldībām” 40.pantam.

Dace Jase

Dace Jase

Savukārt tagadējais izpilddirektors Aigars Vītols tika iecelts par Valmieras pilsētas pārstāvniecības Rīgā vadītāju, un vienlaikus būs arī Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja Jāņa Baika padomnieks. Iepriekš minētie lēmumi stāsies spēkā ar 2015.gada 1.septembri.

137-001

Aigars Vītols

Tāpat domes sēdē tika lemts par Valmieras pilsētas pašvaldības iestāžu un struktūrvienību reorganizāciju. Tika nolemts veidot trīs jaunas iestādes: “Attīstības pārvaldi”, par kuras vadītāju apstiprināja Ievu Alhasovu,

Ievu Alhasovu, stājoties jaunajā amatā, sveic domes priekšsēdētājs Jānis Baiks

Ievu Alhasovu, stājoties jaunajā amatā, sveic domes priekšsēdētājs Jānis Baiks

“Sociālo lietu pārvaldi”, par kuras vadītāju apstiprināja Sandru Kārkliņu,

Sandra Kārkliņa

Sandra Kārkliņa

kā arī “Kultūras, sporta un tūrisma pārvaldi”, ko vadīs izpilddirektores vietniece Dace Jase. Attīstības pārvalde pārņems daļu Valmieras pilsētas būvvaldes tiesības un saistības, kā arī daļu Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes tiesības un saistības.

Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļa turpmāk būs “Sabiedrisko attiecību nodaļa”, savukārt “Valmieras Tūrisma informācijas centrs” būs atsevišķa struktūrvienība “Kultūras, sporta un tūrisma pārvaldē”. Sociālo lietu pārvaldē izveidotas struktūrvienības “Sociālās palīdzības nodaļa”, “Atbalsta nodaļa pilngadīgām personām”, un tajā iekļauta arī “Ģimenes atbalsta nodaļa”. Sociālo lietu pārvalde pārraudzīs arī pansionāta “Valmiera”, publiskās pirts un sociālās aprūpes centru darbību.

Valmieras pilsētas pašvaldības administrācijas reorganizācijas ietvaros izveidotas struktūrvienības “Sabiedrisko attiecību nodaļa”, “Iepirkumu nodaļa” un iekļauta struktūrvienība “Kapitāla pārvaldības nodaļa”. Valmieras pilsētas pašvaldības iestāžu un struktūrvienību reorganizācijas izmaiņas stāsies spēkā ar 2015.gada 1.septembri, kad arī apstiprinātie iestāžu un struktūrvienību vadītāji uzsāks pildīt jaunos amata pienākumus.

Izmaiņas Valmieras pilsētas pašvaldības struktūrā ir veiktas ar mērķi nodrošināt pašvaldības darbības pilnveidošanu, efektīvu resursu izmantošanu un iedzīvotājiem sniegto pakalpojumu kvalitāti. Tāpat izmaiņas ir vērstas, lai nodrošinātu Valmieras pilsētas labāku pārstāvniecību reģionālā un nacionālā līmenī un sekmētu pilsētas konkurētspēju dažādās jomās.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Biedrība “Resursu centrs cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem “ZELDA” (turpmāk RC ZELDA), reģ. Nr. 40008114387 aicina darbā atbalsta personu lēmumu pieņemšanā – sociālo mentoru Valmieras novadā pilngadīgām personām ar garīga rakstura traucējumiem. Kas ir Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā? Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā ir personai ar garīga rakstura traucējumiem sniegts atbalsts lēmumu pieņemšanā, lai palīdzētu viņai vienlīdzīgi ar citiem sabiedrības locekļiem īstenot savu tiesībspēju un rīcībspēju. Atbalsts lēmumu pieņemšanā ļauj personai paust savu gribu, izvēli, plānot un pašai pieņemt lēmumus par savu dzīvi, veselības un sociālo aprūpi, finansēm un īpašumiem, kā arī palīdz personai paplašināt savu dabisko atbalsta loku, palīdz pilnveidot spējas pārstāvēt sevi un aizsargāt savas tiesības un intereses. Pakalpojuma ietvaros atbalsts tiek nodrošināts 6 dzīves jomās: tiesību un interešu aizstāvības jomā, finanšu jomā, ikdienas dzīves jomā, veselības aprūpes jomā, sociālā aprūpes jomā un atbalsta loka veidošanā. Atbalsta personas lēmumu pieņemšanā galvenie darba pienākumi: atbalsta sniegšana lēmumu pieņemšanā personām ar garīga rakstura traucējumiem (turpmāk – atbalstāmajām personām); atbalstāmo personu atbalsta plāna sagatavošana, balstoties uz stipro pušu un vajadzību izvērtēšanu; palīdzība atbalstāmajām personām apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus, veicinot atbalstāmo personu motivāciju lēmumu pieņemšanā un saistīto problēmu risināšanā; palīdzība dokumentu sagatavošanā iesniegšanai valsts un pašvaldību institūcijās; atbalsta loka veidošana atbalstāmajām personām; atbalstāmās personas patstāvīgai dzīvei nepieciešamo lēmumu pieņemšanas prasmju attīstīšana un veicināšana (t.sk. nodrošināt lēmuma pieņemšanai nepieciešamo informāciju un sniegt to atbalstāmajai personai saprotamā veidā un valodā, kā arī sniegt nepieciešamo atbalstu, lai atbalstāmā persona varētu paust savu gribu un izdarīt patstāvīgu izvēli); iknedēļas saturisko atskaišu un mēneša atskaites – atbalsta personas pakalpojuma uzskaites lapas sagatavošana. Prasības kandidātam: pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajā darbā, sociālajā aprūpē, sociālajā rehabilitācijā, psiholoģijā, tiesību zinātnēs vai citās sociālajās vai humanitārajās zinātnēs; vēlamas pamatprasmes un pieredze darbā un komunikācijā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem; labas latviešu valodas zināšanas (augstākā līmeņa 2. pakāpe (C2)); pamatzināšanas par valsts pārvaldi un prasme sagatavot dokumentus valsts un pašvaldību institūcijām; prasme strādāt ar datoru; prasme strādāt gan individuāli, gan komandā; spēja plānot savu darbu individuāli; augsta saskarsmes kultūra, komunikabilitāte, empātija, tolerance un atvērtība jaunām idejām. Atbalsta personai nepieciešamās kompetences: iecietība pret personām ar garīga rakstura traucējumiem, lai veidotu veiksmīgu kontaktu; spēja analizēt situāciju un identificēt iespējamos cilvēktiesību pārkāpumus pret atbalstāmo personu; spēja strādāt komandā un piemēroties mainīgiem darba apstākļiem; spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunicēt, risināt problēmas un konfliktus; spēja motivēt atbalstāmo personu pārmaiņām; spēja plānot un organizēt savu darbu; augsti ētikas standarti. Mēs piedāvājam: Pilna vai nepilna laika darba slodzi ar summēto darba laiku; Veselības apdrošināšana; Nodrošinām darba datoru, kā arī telefona un interneta pieslēgumus; Darba laiks tiek organizēts, pamatojoties uz katrai atbalstāmajai personai izstrādātu atbalsta plānu; Atalgojumu 7.73 EUR/h pirms nodokļu nomaksas, slēdzot ar personu terminētu darba līgumu, nodrošinot visas sociālās garantijas (darba līguma termiņš 31.12.2024. ar iespēju līgumu pagarināt); Ar darbu saistīto izdevumu atmaksa (degviela, sabiedriskā transporta biļetes, kancelejas preces u.tml.); Apmācību pirms darba uzsākšanas, regulāru pakalpojuma koordinatora, sociālā darbinieka un citu RC ZELDA speciālistu atbalstu ikdienas darbā, kovīzijas vai supervīzijas. Darba vietas adrese : Mārupes iela 4, Rīga un visā Latvijas teritorijā. Pieteikumu ar CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt: zelda@zelda.org.lv  Profesija: Sociālais MENTORS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-03 Kontaktpersona: Tālrunis: 67442828 E-pasts: zelda@zelda.org.lv Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pirmsskolas izglītības iestāde “Sprīdītis” aicina darbā skolotāja palīgu uz noteiktu laiku (40 stundas nedēļā jeb 1,0 likme).  Darba vietas adrese: Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • veikt bērnu aprūpi ikdienā; • sadarboties ar grupas skolotājām, sniegt atbalstu bērniem mācību jomu apguvē; • veidot bērnos kulturālas uzvedības un higiēnas iemaņas; • rūpēties par bērnu dienas režīma ievērošanu; • nodrošināt telpu, inventāra tīrību un kārtību; un ja Tev ir: • vismaz vispārējā vidējā izglītība (vēlams auklītes sertifikāts vai praktiskā pieredze darbā ar bērniem); • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu, disciplinētība; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 702 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 731 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2024. gada 27.maijam personīgi (adrese: Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras novads) vai e-pastā spriditis@valmiera.edu.lv. Tālrunis papildu informācijai: 64231434. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SKOLOTĀJA PALĪGS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-27 Kontaktpersona: CV, piet.vēst.un izgl.dok.kopijas ar norādi sūtīt uz spriditis@valmiera.edu.lv, 64231434. Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri