Lasīšanas laiks: 2 min
Zīmola “TRIKATA” produktu grozs papildināts ar jaunu, inovatīvu produktu – proteīna dzēriens “ProCapsul”, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA “Latvijas Piens” sabiedrisko attiecību speciāliste Rita Voronkova.
Dzēriena unikālo recepti izstrādāja “Latvijas Piens” tehnologi un tas ir atšķirīgs no tiem, kas pieejami patērētājiem Latvijas tirgū šobrīd. No Latvijā ražotām izejvielām tapis proteīna dzēriens, kas tiek fasēts Vācijā, nodrošinot augstu produktu kvalitāti ar ilgu derīguma termiņu. Šo proteīna dzērienu var pielīdzināt vērtīgai maltītei, jo tas satur augstu proteīna devu. Pievienotās komponentes – omega 3, kviešu dīgļu milti, pektīns, fosfors un kālijs – nodrošina nepieciešamo uzturvērtību. Jaunais proteīna dzēriens pieejams patērētājiem Latvijas veikalu tīklos jau novembrī.
2014.gadā Latvijas Piens uzsāka siera ražošanas paplašināšanu, lai vietējam un eksporta tirgiem piedāvātu produktu ar augstāku pievienoto vērtību. Latvijas Piens aktīvi strādājis, lai diversificētu tirgus riskus, fokusējoties uz siera ražošanu un eksporta palielināšanu. Kopumā Latvijas Piens eksportē uz 11 valstīm, Skandināvija ir kļuvusi par Latvijas Piens nozīmīgāko reģionu siera eksportā. Uzņēmums eksportē 50% no saražotā siera. Vienlaicīgi tiek veikta jaunu eksporta tirgu izpēte, notiek jaunu, eksporta tirgiem piemērotu piena produktu izstrāde. Koncentrējot resursus eksporta attīstībai, uzņēmums piedalās nozīmīgās starptautiskās izstādēs: Gulf Food Dubaijā, IFE Londonā, SIAL China, Ķīnā, Anuga Vācijā.
BRC standarta prasību īstenošana uzņēmumam paver ceļu uz sadarbību ar mazumtirdzniecības uzņēmumiem, jo veikalu tīkli Eiropā, pasaulē un arī Baltijā izvēlas sadarboties ar ražotājiem un piegādātājiem, kuru produkcija sertificēta atbilstoši šim standartam.