Lasīšanas laiks: 2 min
Jau iepriekš informējām, ka Vidzemes slimnīcā, lai nodrošinātu zvanu centra kvalitatīvāku darbību, realizēts telefonijas digitalizācijas projekts, kas automātiski nodrošina ienākošo zvanu nodošanu brīvajam operatoram vai lūdz uzgaidīt, līdz atbrīvosies kāds no operatoriem, un informē klientu par nepieciešamās informācijas sagatavošanu.
Projekta ietvaros Vidzemes slimnīcā mainīts arī telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs. Šobrīd gan mobilo, gan fiksēto tālruņu numuru pakalpojumus Vidzemes slimnīcai nodrošina Latvijas Mobilais telefons. Līdz ar to iedzīvotājiem radies jautājums, vai zvans uz poliklīnikas reģistratūru tagad ir jauns maksas pakalpojums no slimnīcas puses, jo, saņemot kārtējo telekomunikāciju pakalpojumu rēķinu, konstatēts, ka maksa par zvanu ir neierasti liela.
“Tas nav Vidzemes slimnīcas maksas pakalpojums, un ar to slimnīca nepelna,” skaidro slimnīcas Informāciju tehnoloģiju nodaļas vadītājs Dainis Ciguzis. “Maksa par zvanu uz slimnīcu, kā arī uz jebkuru citu adresātu, ir atkarīga no katra klienta telekomunikācijas pakalpojuma sniedzēja noteiktā tarifa un pakalpojuma līgumā fiksētā tarifu plāna.”
Ja klienta tarifu plāns, zvanot no cita operatora, neparedz bezmaksas sarunu minūšu skaitu ar citu operatoru, tad maksa par zvanu uz slimnīcu tiek uzskaitīta no brīža, kad noticis savienojums, tai skaitā savienojums ar automātisko atbildētāju. Aicinām klientus sazināties ar savu telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēju un vienoties par Jums piemērotāko tarifu plānu.
Darbdienās slimnīcas zvanu centrs saņem vidēji 1000 zvanu un tādu daudzumu nevaram apkalpot vienlaikus, tāpēc kādam zvanītājam nākas uzgaidīt. Analizējot sakaru līnijas noslodzi, kas ir viena no jaunās sistēmas priekšrocībām, konstatēts, ka visaktīvāk zvana pirmdienās un otrdienās un darbdienu rīta pusēs. Tāpēc aicinām savus klientus zvanam izvēlēties pēcpusdienas un nedēļas otrās puses darbdienas, kad zvanu centrs ir mazāk noslogots.
Alternatīva – pie speciālista vai uz izmeklējumu pieteikties elektroniski sev ērtākajā laikā, lietojot mūsu mājas lapu: www.vidzemesslimnica.lv/e-pieraksts”.
Un atkal viena vieta Latvijā,kur skaitīs,ka visi operatori aizņemti.Žēl,ka tā.
Saprotams ka operatori var but aiznemti,bet,zvanot pus dienu,nakoso-tapat,neiespejami sazvanit.Tas ir absurds!Agrak ta nebija,tad rodas jautajums-kas tik radikali ir mainijies???