Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīca veic mūsdienīgus uzlabojumus klientu zvanu centrā

Lasīšanas laiks: 2 min

Vidzemes slimnīca dienā saņem un apstrādā aptuveni 500 klientu zvanu. Slimnīcas klientu vadības stratēģiskais mērķis ir veicināt pacientu pieredzes uzlabošanu un apkalpošanas efektivitāti, tostarp palielinot procesu automatizācijas ietekmi tieši zvanu centrā. Tāpēc tuvāko nedēļu laikā tiks ieviesti vairāki būtiski uzlabojumi zvanu centra darbībā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Vidzemes slimnīca” Sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste Agnija Upīte.

“Mūsu mērķis ir nodrošināt klientiem izcilu apkalpošanu un būt atbalstam brīdī, kad viņi meklē palīdzību, lai pierakstītos uz kādu izmeklējumu vai noskaidrotu informāciju par tuvinieka stacionēšanu. Mēs vēlamies, lai mūsu klienti jūtas droši, gaidīti un saņem atsaucību tai brīdī, kad griežas klientu centrā ar kādu, varbūt pat neatrisināmu, jautājumu,” norāda Inese Jurdže, Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja.

Jaunie uzlabojumi klientu zvanu centrā jau ir stājušies spēkā. Būtiskākās izmaiņas, kas ir jāņem vērā, ir saistītas ar brīdi, kad klientu savieno ar Vidzemes slimnīcas zvanu centru. Tai brīdī ikvienam uzmanīgi ir jānoklausās automātiskā operatora sniegtās atbildes, lai izvēlētos opciju, ar ko tālāk viņš tiks savienots – pirmā zvana poga ir jānospiež tad, ja klients vēlas veikt pierakstu kādai no ārstu konsultācijām vai diagnostisko izmeklējumu, otrā zvana poga ir jāizvēlas, ja klients vēlas pieteikties rehabilitācijas pakalpojumiem, trešā zvana poga savieno ar Neatliekamo medicīnisko palīdzības un pacientu uzņemšanas nodaļu, ceturtā zvana poga ir jāizvēlas gadījumā, ja iepriekš neviena no izvēlēm nav bijusi nepieciešamā jeb tā iekļauj informāciju par citiem jautājumiem. Svarīgi ikvienam atcerēties, ka zvanu centrs strādā katru darba dienu no plkst. 8:00 līdz 17:00. Jau tagad klienti aktīvi tiek aicināti arī izmantot pierakstu atteikumu funkciju, ja rodas tāda nepieciešamība. Pieraksta atteikuma poga atrodas Vidzemes slimnīcas mājas lapas pirmajā atvērumā, augšējā joslā. Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļa aicina klientus izmantot šo opciju, lai dotu iespēju citiem pacientiem saņemt nepieciešamo izmeklējumu vai konsultāciju.

Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Inese Jurdže norāda, ka Klientu vadības stratēģiskais mērķis ir palielināt attālināto pakalpojumu e-vides un procesu automatizācijas ietekmi, izmantojot robotizāciju procesos, atzvanos un atgādinājumos par pierakstiem. Lai slimnīca izvērtētu klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājus, visi saņemtie zvani tiks ierakstīti. Veiktie uzlabojumi noteikti tiek īstenoti ar mērķi rūpēties par klientiem un veidot uz sadarbību orientētu saskarsmi.

Vienna Insurance Group (VIG) (1824) ir Austrijas vadošā apdrošināšanas grupa Centrālajā un Austrumeiropā, kuru pārstāv 29 000 darbinieku 30 valstīs. VIG ir piešķirts augstais A+ starptautiskais kredītreitings. Compensa Life Vienna Insurance Group SE ir 100% Vienna Insurance Group akcionārs. Vairāk informācijas: www.compensalife.lv Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiāle specializējas dzīvības apdrošināšanā ar uzkrājumu veidošanu, mūža pensijas apdrošināšanā, uzkrājošajā apdrošināšanā bērniem, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanā fiziskām un juridiskām personām. Compensa Life ir pirmā apdrošināšanas sabiedrība Latvijā, kas piedāvā onkoloģisko slimību apdrošināšanu (www.oncodrop.lv). Meklējam APDROŠINĀŠANAS KONSULTANTUS VALMIERĀ Tavi galvenie pienākumi: Aktīvi meklēt, uzrunāt un komunicēt ar jauniem klientiem (privātpersonas un uzņēmumi) Piedāvāt un pārdot klientiem visatbilstošākos Compensa Life dzīvības un veselības apdrošināšanas produktus Sagatavot piedāvājumus un darījumus Nodrošināt augstu klientu apkalpošanas līmeni Nodrošināt klientu attiecību vadību Prasības kandidātam: Teicamas komunikācijas prasmes un spēja pārliecināt Vēlama pieredze aktīvā pārdošanā un klientu apkalpošanā Augsta atbildības sajūta un uz rezultātu orientēta personība Mērķtiecība, pašmotivācija un iniciatīva Datora prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Word, MS Excel, MS Outlook) Vidējā vai augstākā izglītība Mēs piedāvājam: Iespēju pašam organizēt savu pienākumu izpildes laiku Augstas peļņas iespējas balstītas uz komisijām (vidēji 740 – 1500+ EUR mēnesī) Iespēju savienot šos pienākumus ar citiem pienākumiem Ievadapmācības Regulāras apmaksātas mācības zināšanu papildināšanai Pieredzējušu kolēģu atbalstu Draudzīgu komerciālo vidi Iespēju pievienoties uzņēmuma pasākumiem, piem., sporta spēlēm, ilgtspējas pasākumiem (dabas saudzēšanas talkas, koku stādīšana u.tml.) un citām uzņēmuma aktivitātēm. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai! Nosūtot pieteikumu un CV konkursam uz izsludināto vakanci, kandidāts/-te kā datu subjekts saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzības tiesību aktu prasībām piekrīt iesniegto personas datu apstrādei Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiālē (juridiskā adrese: Vienības gatve 87h, Rīga, LV-1004) uz laiku, kas nav ilgāks par vienu mēnesi no atlases konkursa noslēgšanās dienas. Datu apstrādes mērķis – datu izmantošana un glabāšana personāla atlases vajadzībām. Savu piekrišanu personas datu apstrādei kandidāts/-te var atsaukt rakstveidā. Profesija: APDROŠINĀŠANAS KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Kārļa Baumaņa iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Uzņēmuma līgums Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Bankas / Apdrošināšana / Finanses/Grāmatvedība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-04-29 Darba sākšanas datums: 2025-04-23 Kontaktpersona: Agita Ulmane Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri