Lasīšanas laiks: < 1 min
Neatliekamās medicīniskās palīdzības (NMP) un pacientu uzņemšanas nodaļā uzstādīta “smaidiņu” sistēma klientu apmierinātības novērtēšanai, lai iegūtu klientu viedokli par saņemtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem.
Līdz maija beigām sistēma darbosies demo jeb izmēģinājuma versijā, lai novērtētu, cik tā saprotama klientiem un cik ērta ir iegūto datu apstrāde un analīze, un tad lemtu par iekārtas un programmas iegādi.
Apmierināts pacients ir viena no Vidzemes slimnīcas galvenajām vērtībām, tāpēc dažādas pacientu aptaujas un pētījumi nodaļās un struktūrvienībās ir nepārtraukts process. Tas ļauj atklāt novēršamās problēmas, tādējādi mērķi paaugstinot pacientu apmierinātību ar pakalpojumiem, kurus sniedz Vidzemes slimnīca.
Lai “smaidiņu” sistēmas izvērtējums būtu pēc iespējas vispusīgāks, svarīga ir katra balss, tāpēc ikviens Vidzemes slimnīcas klients tiek aicināts apstāties pie attēlā redzamās iekārtas un piedalīties aptaujā.