Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīca aicina savā komandā finanšu un biznesa vadības daļas vadītāju

Lasīšanas laiks: 2 min

 

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, organizēt un vadīt daļas darbu;
  • nodrošināt uzņēmuma budžeta, ekonomisko un finanšu rādītāju plānošanu, analīzi un kontrolēt uzņēmuma finanšu resursu izlietošanas efektivitāti;
  • nodrošināt gada pārskata un citu finanšu, analītisko un pārskatu sagatavošanu;
  • nodrošināt resursu vadības sistēmas Horizon uzturēšanu un attīstību;
  • ieviest inovatīvus risinājumus finanšu un statistikas informācijas apkopošanai, analīzei;
  • izveidot un uzturēt informācijas paneļus, izmantojot Qlik Sense sistēmu;
  • pakalpojumu pašizmaksas aprēķina nodrošināšana un analīze;
  • nodrošināt uzņēmuma struktūrvienību metodisko vadību grāmatvedības un ekonomikas jautājumos.

 

Prasības kandidātiem:

  • otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu, ekonomikas, statistikas vai biznesa vadības jomā;
  • padziļinātas MS Excel zināšanas, kā arī pārzināt RVS Horizon;
  • prasme transformēt neskaidru un nestrukturētu informāciju saprotamās prasībās;
  • izpratne par informācijas sistēmu ieviešanas un uzturēšanas procesiem;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, noteikt prioritātes un risināt problēmsituācijas;
  • vēlama pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadus;
  • analītiska domāšana, uz risinājumiem un sadarbību orientētu, elastīgu personību;
  • pieredze ar biznesa inteliģences programmām jeb BI risinājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

 

Jaunā kolēģa ieguvumi:

  • darba līgums uz noteiktu laiku ar iespēju turpināt karjeras izaugsmi uz nenoteiktu laiku;
  • normālais darba laiks;
  • atbildīgs, dinamisks un interesants darbs komandā;
  • stabils atalgojums vienmēr laikā un sociālās garantijas (mēnešalga no 2000 EUR);
  • darba devēja apmaksātas apmācības;
  • veselības apdrošināšanas polise (pēc pārbaudes laika beigām);
  • stabila, droša un sakārtota darba vide;
  • Darba vieta: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201

Ja Jūsu kompetence un pieredze atbilst mūsu prasībām, gaidīsim CV un motivācijas vēstuli līdz 2020.gada 7.decembrim uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv vai uz adresi: SIA „Vidzemes slimnīca”, Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201. Sīkāka informācija pie Personāla vadības daļas vadītājas S.Kandeles pa tālr.: 29443898.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, SIA “Vidzemes slimnīca” informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;

2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Vidzemes slimnīca”, kontaktinformācija: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201, tālrunis 29443898. Sīkāka informācija: https://vidzemesslimnica.lv/par-slimnicu/privatuma-politika/informacija-par-personala-atlases-funkcijas-nodrosinasanu/

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Vinda) aicina darbā direktora vietnieku administratīvi saimnieciskajā darbā uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • vadīt Vinda saimniecisko darbu; • plānot, vadīt un kontrolēt tehnisko darbinieku darbu, nodrošinot saimniecisko darbu izpildi; • piedalīties Vindas budžeta plānošanā, izpildes kontrolē un iepirkuma procedūras izstrādē un organizēšanā; • iegādāties nepieciešamo inventāru, instrumentus un citas materiālās vērtības, nepieciešamības gadījumos sastādīt tehnisko specifikāciju un veikt tirgus izpēti; • sekot darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu ievērošanai Vindā; • nodrošināt Vindas inženiertīklu (elektrotīkla, signalizācijas, ūdensvada un kanalizācijas, apkures sistēmas) savlaicīgu tehnisko apkopi un profilaktisko apkalpošanu, uzturēšanu kārtībā un piedalīties šajā darbā; • organizēt, vadīt un piedalīties Vindas telpu remontdarbos; • veikt Vindas materiālo vērtību uzskaiti, kontroli, piedalīties inventarizācijas komisijas darbā; un Tev ir: • vēlama augstākā izglītība; • vēlama izglītības iestādes saimniecisko darbu pārzināšana un izmaksu sastādīšanas prasme remontdarbiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • B kategorijas vadītāja apliecība; • kompetences: prasme plānot un organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte; komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība; prasme strādāt individuāli un komandā; • labas prasmes darbam ar datoru un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Iesniedzamos dokumentus ar norādi “Pieteikums Valmieras Jaunatnes centra “Vinda” vakancei - direktora vietniece/-ks administratīvi saimnieciskajā darbā” līdz 2025.gada 24.martam nosūtot uz e-pastu vinda@valmiera.edu.lv. Papildu informācija: Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” direktors Edijs Pētersons, tālr.nr. 67873444. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-24 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 67873444

Mūsu partneri