Valmieras Ziņas

Vidzemes reģiona uzņēmējiem pieejamas konsultācijas uzņēmējdarbības attīstībai

Lasīšanas laiks: 3 min

Vidzemes plānošanas reģiona uzņēmēji aicināti pieteikties De Minimis finansētām konsultācijām, kas var kļūt par spēcīgu atbalstu uzņēmuma mērķu definēšanā un sasniegšanā, inovāciju un starptautiskās sadarbības attīstīšanā kā arī Latvijā un Eiropas Savienībā pieejamo uzņēmējdarbības atbalsta instrumentu apgūšanā, portālu “Valmieras Ziņas ” informēja Vidzemes plānošanas reģiona sabiedrisko attiecību speciāliste Sabīne Mieze.

Kā novērojusi uzņēmējdarbības konsultante Rita Sprindžuka: “Galvenie iemesli, kādēļ uzņēmumi vēršas pie uzņēmējdarbības konsultanta, ir vēlme uzlabot uzņēmējdarbības efektivitāti, palielināt peļņu un sasniegt savus mērķus. Tomēr uzņēmumi ir dažādi un tikpat dažādas ir to vajadzības, tāpēc konsultācijas laikā ar uzņēmuma pārstāvi noskaidrosim aktuālos izaicinājumus, un esmu droša, ka kopīgi atradīsim piemērotākos risinājumus. Risinājumi var būt gan ES fondu piesaiste, gan dažādas pašvaldību programmas, bieži vien par efektīvu atbalstu uzņēmēji atzīst mērķtiecīgas konsultācijas uzņēmuma attīstībai un procesu uzlabošanai.”

Vidzemes uzņēmējdarbības centra uzņēmējdarbības konsultanta pakalpojumi lielākoties noderēs maziem un vidējiem uzņēmumiem, lai palīdzētu orientēties pieejamās atbalsta programmās, tāpat arī lai novērtētu uzņēmuma attīstības iespējas gan vietējā, gan pārrobežu kontekstā.

Uzņēmējdarbības konsultācijas ir pirmais solis virzībā uz mērķi situācijās, kad aktuāls kļuvis kāds no šiem vai līdzīgiem jautājumiem:

• Finansējuma pieejamība un atbalsta programmas 

• Inovāciju ieviešana uzņēmumā

• Jaunu produktu attīstīšana

• Nākamie attīstības soļi

• Jaunu eksporta tirgu apgūšana 

• Eksporta apgrozījuma palielināšana

• Uzņēmuma esošās situācijas analīze

• Izaugsmes iespēju redzējums.

Uzņēmēji konsultācijas var saņemt trīs dažādos līmeņos jeb pakalpojumu pakās

Starta paka ietver konsultācijas trīs stundu apjomā, kas sadalītas vairākās tikšanās reizēs. Šis pakalpojums palīdz uzņēmējam saprast, kas šobrīd ir nepieciešams: konsultācijas par pieejamiem finanšu instrumentiem, atbalsts eksporta partneru vai starptautisku sadarbības partneru atrašanā, sarunu cikls, lai nokļūtu nākamajā līmenī vai vēl kas cits? Tie var būt gan nākamo līmeņu pakalpojumi, kurus sniedz uzņēmējdarbības konsultants, gan tādi, kas ir ārpus konsultanta kompetences, un jebkurā gadījumā konsultāciju noslēgumā uzņēmējam būs skaidrs plāns tuvāko uzdevumu veikšanai. Šis pakalpojums ir bez maksas un noderēs mazajiem uzņēmumiem, kuri vēlas augt un attīstīties, bet nepārzina pieejamos atbalsta instrumentus. 

Pacelšanās pakalpojumu pakas ietvaros konsultants, pamatojoties uz Starta pakas rezultātiem, kopā ar uzņēmumu vai idejas autoru sastāda darbību plānu, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Šajā etapā jau diezgan skaidri ir iespējams noformulēt vajadzības un uzdevumus sadarbības partneriem, lai attīstītu produktu. Konsultants atbalsta arī kontaktu meklēšanas procesā un palīdz sagatavoties sarunām. Pakalpojuma ietvaros paredzētas vismaz piecas kontaktstundas. Pacelšanās piemērota mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuri ļoti skaidri zina, kas nepieciešams izaugsmei un meklē papildus resursus finansējuma piesaistei, uzņēmuma reorganizācijai, digitalizācijai vai eksportam. Šo pakalpojumu uzņēmums saņem kā De Minimis atbalstu.

Pakalpojumu pakas Lidojums ietvaros uzņēmums vai ideju autors, atbilstoši iepriekš formulētajiem mērķiem un uzdevumiem, vienojas par ilgstošu sadarbību ar uzņēmējdarbības konsultantu. Šīs sadarbības ietvaros konsultants palīdz ne tikai ar sākotnējo kontaktu meklēšanu un uzrunāšanu, bet atbalsta arī tālākajā darbībā un iesaistās progresa uzraudzības aktivitātēs. Ja nepieciešams, uzņēmējs saņem atbalstu mērķu un uzdevumu pārformulēšanā. Šī pakalpojuma ietvaros sadarbība ilgst vismaz trīs mēnešus un tās mērķi var būt produktu attīstīšana, tai skaitā sadarbībā ar zinātnes institūtiem, finansējuma piesaiste, eksportēšanas uzsākšanas u.c. Kā noprotams, šis pakalpojums piemērots uzņēmumiem, kuri meklē papildus atbalstu un jau ir noformulējuši izaugsmes nepieciešamību. Uzņēmums pakalpojumu saņem De Minimis atbalsta ietvaros.

Konsultācijas ir pieejamas ar De Minimis atbalstu un tām pieteikties var aizpildot pieteikuma formu: https://forms.office.com/e/8TZw8ZpVRa .

Uzņēmējdarbības konsultācijas organizē Vidzemes plānošanas reģiona Vidzemes uzņēmējdarbības centrs projektā “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Vidzemes plānošanas reģionā”, ko līdzfinansē Islande, Lihtenšteina un Norvēģija, izmantojot EEZ grantus.

Strādājam kopā konkurētspējīgai Eiropai!

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA “Valmieras Olimpiskais centrs” aicina savai komandai pievienoties INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORU Amata pienākumi: nodrošināt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (turpmāk – IKT) saistīto problēmu pieteikumu pārvaldību un operatīvu risināšanu; nodrošināt datortehnikas lietotāju atbalstu un ar to saistīto problēmsituāciju risināšanu; uzstādīt, konfigurēt, diagnosticēt un modernizēt Uzņēmuma struktūrvienību datortehniku, datortīklus un programmatūru, novērst kļūmes to darbībā;  kontrolēt ārējo pakalpojumu sniedzēju darbu izpildi Uzņēmuma infrastruktūras uzturēšanā; sagatavot priekšlikumus par IKT nomaiņu un efektīvāku tās izmantošanu; nodrošināt IKT tehniskā nodrošinājuma iegādi, piegādi un uzstādīšanu Uzņēmuma darba nepārtrauktības nodrošināšanai; analizēt esošās IKT infrastruktūras funkcionalitāti, plānot jaunu tehnoloģiju ieviešanu; tīmekļu vietņu uzturēšana. Prasības kandidātiem: vismaz vidējā profesionālā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā; vismaz divu gadu darba pieredze (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); izpratne par IKT risinājumu darbības principiem; izpratne par datortehnikas un biroja tehnikas uzbūvi un problēmu risināšanas secību; izpratne par datortīkla uzbūvi, tīkla iekārtu darbības principiem; iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; spēja strādāt komandā un iekļauties termiņos; B kategorijas autovadītāja apliecība.  Mēs piedāvājam:  stabilu atalgojumu (no 1800 EUR līdz 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam); darbam nepieciešamo tehnisko aprīkojumu; drošu un sakārtotu darba vidi; veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; profesionālu un draudzīgu kolektīvu; sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; apmaksātu atvaļinājumu, papildus brīvdienas; dažāda veida atpūtas un sporta iespējas, kā arī citus motivējošus bonusus. CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz info@valmierasoc.lv līdz 2025. gada 11. februārim. Tālrunis papildu informācijai: +371 26100227 Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Profesija: INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Čempionu iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Cita Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-02-11 Kontaktpersona: Zigmunds Ezergailis

Mūsu partneri