Valmieras Ziņas

Vidzemes plānošanas reģiona pilnveidoto attīstības programmu publiskai apspriešanai plāno nodot aprīlī

Lasīšanas laiks: 3 min

Vidzemes plānošanas reģiona (VPR) Attīstības programmas 2021.-2027.gadam pilnveidoto redakciju publiskai apspriešanai plāno nodot aprīlī, aģentūru LETA informēja VPR sabiedrisko attiecību vadītāja Anita Āboliņa.

Viņa stāstīja, ka VPR Attīstības padomes sēdē izvērtēta attīstības plānošanas dokumentu izstrādes gaita un precizēts prioritāri sakārtojamo ceļu saraksts.

Padomes locekļi iepazinās ar VPR Attīstības programmas 2021.-2027.gadam stratēģiskā ietvara pirmās redakcijas projektu. Dokumentā izvirzīti četri stratēģiskie attīstības mērķi un 15 prioritātes.

Āboliņa norādīja, ka, ņemot vērā, ka saskaņā ar Reģionālās politikas pamatnostādnēm 2021.-2027.gadam reģionālās attīstības atšķirību mazināšanas nolūkos atbalsts paredzēts arī reģionāla mēroga projektu ieviešanai, padome tika informēta par plānotajām tematiskajām darba grupām, kas tiks organizētas, lai kopā ar pašvaldību pārstāvjiem vienotos par projektu idejām, kas iekļaujams topošajā VPR Attīstības programmā.

VPR Teritoriālās plānošanas nodaļas vadītāja Ieva Kalniņa uzsvēra, ka reģionāla mēroga projekts ir tāds, kas tiek izstrādāts un ieviests vairāku pašvaldību teritorijā, iesaistot arī citus nozīmīgus partnerus, kā arī tas sniedz būtisku ieguldījumu ne tikai šo pašvaldību teritorijas attīstībā, bet ir saskaņā ar reģiona stratēģiskajiem mērķiem, proti, VPR “Ilgtspējīgas attīstības stratēģiju 2030” un VPR “Attīstības programmu 2021.-2027.gadam.”

Tematiskās sanāksmes ar pašvaldībām par reģionālā mēroga projektiem tiks organizētas pēc noteikta plāna, proti, 5.februārī – energoefektivitāte, 11.februārī – publiskā ārtelpa tūrisma attīstībai, 16.februārī – klimata pārmaiņas, 18.februārī – uzņēmējdarbība, tajā skaitā taisnīgas pārkārtošanās teritoriālais plāns.

Attīstības programmas pilnveidoto redakciju publiskajai apspriešanai plānots nodot aprīlī, kad sabiedrības vērtējums tiks sagaidīts par plānošanas dokumenta gala redakciju, sacīja Āboliņa.

Pēc tam, kad gala redakcija tiks izskatīta VPR Attīstības padomē un tiks saņemts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) atzinums, Attīstības programma tiks apstiprināta un stāsies spēkā. Plānošanas dokumenta izstrādi plānots pabeigt līdz šā gada jūnija beigām, lai pēc jauno novadu izveidošanas to varētu jau ņemt vērā, izstrādājot novadu attīstības plānošanas dokumentus.

Sēdes laikā tika skatīts arī jautājums par prioritāri sakārtojamiem ceļiem Vidzemes reģionā, lai saskaņā ar VARAM lūgumu precizētu 2020.gadā VPR attīstības padomes apstiprināto ceļu sarakstu. Izmaiņas sarakstā bija jāveic, lai samazinātu remontdarbu izmaksu summu un tā atbilstu VARAM definētajai reģiona kvotai, skaidroja Āboliņa.

Attīstības padomes locekļi pauda atbalstu VPR sagatavotajam priekšlikumam un akceptēja piedāvātās izmaiņas atsevišķu remontējamo ceļa posmu garumos. Attiecīgais saraksts nosūtīts VARAM turpmākā procesa koordinēšanai.

Tāpat pašvaldību vadītāji sēdē vienojās lūgt VARAM piešķirt Eiropas Savienības (ES) fondu tehniskās palīdzības finansējumu, ņemot vērā plānošanas reģioniem uzticēto darba apjomu ES fondu plānošanas un jaunā plānošanas perioda fondu projektu izvērtēšanas un ieviešanas uzraudzības procesā. Priekšlikumu izteica Kocēnu novada pašvaldības priekšsēdētāja vietniece Evija Nagle (NA), ko vienbalsīgi atbalstīja visi klātesošie padomes locekļi.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā īpašumu apsaimniekošanas speciālistu/-i uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • piedalīties iepirkuma un cenu priekšizpētes procedūrās, kas skar Pašvaldības īpašumu apsaimniekošanu un būvniecību; • nodrošināt Pārvaldes funkciju izpildei nepieciešamo iepirkumu procedūru dokumentu sagatavošanu, nodrošināt un veikt attiecīgo līgumu izpildītāju darbības kontroli atbilstoši kompetencei; • koordinēt ar nekustamā īpašuma iznomāšanu un izīrēšanu saistītus jautājumus, analizēt to pilnveidošanas iespējas, sniegt atbilstošus priekšlikumus; • sagatavot īres/apsaimniekošanas līgumus un kontrolēt termiņus; • sagatavot informāciju par ūdens ieguvi, notekūdeņu daudzumu un testēšanas pārskatus; • organizēt dūmvadu un ventilācijas sistēmu tīrīšanu un deratizācijas pasākumus; ja Tev ir: • vismaz vidējā profesionālā izglītība; • ar jomu saistīto normatīvo aktu pārzināšana un izpratne to pielietošanā; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • pieredze darbā ar MS Office programmām; • kompetences: augsta atbildības sajūta un saskarsmes kultūra, precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus, spēja iedziļināties un izprast dažādas problēmsituācijas, spēja argumentēt savu viedokli; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: bktapvieniba@valmierasnovads.lv, vai personīgi Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvaldē, adrese: “Kaimiņi”, Brenguļi, Brenguļu pagasts, Valmieras novads, ar norādi „Pieteikums Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvaldes īpašumu apsaimniekošanas speciālista/-es amatam”, līdz 2025.gada 18.martam. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 20271362 vai 25748882. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Dzīvojamo māju/ īpašumu apsaimniekošanas SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Kaimiņi, Brenguļi, Brenguļu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-18 Kontaktpersona: bktapvieniba@valmierasnovads.lv 20271362

SIA „Firma Madara’89”- viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas pārtikas mazumtirdzniecībā, piedāvā darbu  pārdevējam (-ai) veikalā “top!” Valmierā, Brīvības ielā 62. Galvenie darba pienākumi: • Pārtikas un nepārtikas preču tirdzniecība; • Pircēju apkalpošana pie kases; • Preču pieņemšana, pasūtīšana, uzskaite, izvietošana tirdzniecības zālē; • Preču realizācijas termiņu, marķējuma, kvalitātes, uzglabāšanas apstākļu un atbilstošas temperatūras kontrole. Prasības kandidātiem: • Vēlama pieredze pārtikas tirdzniecībā; • Precizitāte, atbildības sajūta. Piedāvājam: • Veselības apdrošināšana; • Papildus sociālās garantijas pēc nostrādāta gada; • Svētku dāvanas; • Atmaksātus papildatvaļinājumus; • Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas, mūsdienīgu darba vidi; • Darba alga no EUR 950- 1000 (bruto); • Darba laiks maiņās no plkst. 8.00-22.00. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv, ar norādi – pārdevējs Valmierā, Brīvības ielā vai pieteikties WhatsApp +371 29617749. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brīvības iela 62, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-03-21 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Informācijas tehnoloģiju centra (ITC) vadītāju (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt ITC darba plānošanu, vadību un darba koordinēšanu, nodrošināt ar ITC kompetenci saistīto iekšējo normatīvo aktu izstrādi; • izstrādāt un ieviest vienotu Valmieras novada informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) attīstības stratēģiju; • nodrošināt IKT projektu pārvaldību; • nodrošināt Pašvaldības IKT drošības pārvaldību, t.sk. kiberdrošības pasākumu ievērošanu; • nodrošināt Pašvaldībā izmantoto informācijas sistēmu pārraudzīšanu, administrēšanu un attīstību; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju nozarē; • vismaz pēdējo divu gadu darba pieredze vadošā amatā (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); • izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju risinājumu darbības principiem; • izpratne par informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas etapiem; • pieredze IKT projektu vadībā un/vai projektu īstenošanā; • iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; precizitāte un augsta atbildības sajūta; analītiska un loģiska domāšana; spēja strādāt ar lielu datu apjomu; spēja argumentēt savu viedokli; prezentācijas prasmes; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt mērķus, ievērot termiņus; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • B kategorijas autovadītāja apliecība;   mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2695 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2856 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, norādot piemērus par IKT projektos ieviestajiem IT risinājumiem (konkrēti norādot savu lomu un pienākumus tajos)), un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Informācijas tehnoloģiju centra vadītāja amatam” līdz 2025.gada 17.martam. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64292237. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-17 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri