Lasīšanas laiks: 2 min
Turpinot Latvian Art Directors Club (LADC) izglītības programmu Latvijas augstskolās, 11.novembrī vieslekciju cikla ietvaros Vidzemes Augstskolā (ViA) uzstāsies Ģirts Ozoliņš ar lekciju: “Stratēģija. Ideja. Izpildījums. Labas komunikācijas priekšnosacījumi”, portālu “Valmieras Ziņas” informēja ViA sabiedrisko attiecību speciāliste Naura Kikuste.
Publiskā lekcija norisināsies ViA ēkā Cēsu ielā 4 plkst.14, tā būs bez maksas, un uz lekciju ir gaidīts ikviens interesents.
Ģirts Ozoliņš reklāmā un mārketingā darbojas kopš 1994. gada. Kopš 2005. gada kā vadītājs darbojies pilna servisa reklāmas aģentūrā IDEA, kas ir viens no 15 IDEA GROUP uzņēmumiem, kas pārstāv starptautisko komunikācijas aģentūru tīklu HAVAS. Ģirts Ozoliņš ir Latvijā ieviesis vairākas inovatīvas tirgus izpētes metodikas un stratēģiskās plānošanas metodes. Kā vieslektors vairākus gadus ir pasniedzis lekcijas Rīgas Stradiņa universitātē, regulāri vada seminārus un lekcijas par mārketinga stratēģiju, radošās domāšanas un inovāciju tēmām.
Vieslektors, iezīmējot lekcijas tematiku, atzīst: “Aģentūras un uzņēmumi saprotas daudz labāk un iegulda būtiski mazāk pūļu zīmolu un reklāmas kampaņu izveidē, un arī kampaņu rezultāti ir labāki, ja abas puses ir vienojušās par vienkāršiem, bieži piemirstiem principiem sadarbībā.”
Interesentus lūdz iepriekš reģistrēties.
LADC iniciatīvu “Vieslekciju programma augstskolās” uzsāka pagājušā gada decembrī ar kluba prezidenta un reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka vieslekciju. Programmas mērķis ir veicināt pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību, kā arī iedvesmot jaunos talantus.
Biedrība “Latvian Art Directors Club” apvieno radošo industriju, reklāmas un mārketinga profesionāļus un rūpējas par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi.