Lasīšanas laiks: < 1 min
Valsts autoceļu tīklā notiek aktīva ceļu būvniecības sezona un visos reģionos ir uzsākts arī valsts vietējās nozīmes ceļu remonts. Patlaban darbi uzsākti jau 33 dažādu ceļu posmos, kur tiek veikta tā saucamā divkārtu virsmas apstrāde, kad grants seguma vietā ceļš iegūst melnu segumu, kas līdzinās asfaltam. Ar šādu metodi uzlabotais ceļa segums atšķirībā no grants seguma ir komfortabls braukšanai un neput, šādiem ceļu posmiem nav nepieciešams veikt greiderēšanu. Vienlaicīgi jāņem vērā, ka ceļi ar divkārtu virsmas apstrādes segumu nav tik nestspējīgi kā asfalta ceļi, tāpēc tos var sabojāt pārkrautais smagais transports vai pārgalvīga manevrēšana, driftēšana.
Vidzemē darbi notiek septiņos remontposmos uz šādiem ceļiem:
V213 Valmiera–Mujāni;
V416 Ozolkalns–Lejasciems;
V196 Valmiera–Brenguļi–Bikseja;
V842 Lubāna–Upatnieki;
V390 Kolberģis–Ponkuļi;
V182 Cempi–Brenguļi–Trikāta–Vijciems;
V328 Pievedceļš Ratniekiem.
Šogad valsts autoceļu tīklā ir plānoti pēdējo 25 gadu laikā vērienīgākie vietējo autoceļu remontdarbi. Šiem mērķiem no valsts budžeta ir novirzīti vairāk nekā 30 miljoni eiro. Par šiem līdzekļiem plānots sakārtot 411 kilometrus ceļu 97 valsts vietējo autoceļu posmos, pārsvarā ar grants segumu.
Kopumā tiks pārbūvēti 10 km grants seguma par asfalta segumu, asfalta segums būs atjaunots 57 km, dubultā virsmas apstrāde tiks veikta 141 km, bet grants segums atjaunots 204 km vietējo autoceļu.