Valmieras Ziņas

VID sniegs atbalstu uzņēmumiem, kuriem Krievijas pārtikas embargo radījis problēmas

Lasīšanas laiks: 2 min

Solidarizējoties ar Latvijas nodokļu maksātājiem – uzņēmumiem, kuriem Krievijas pārtikas embargo rezultātā radušās problēmas, Valsts ieņēmumu dienests (VID) nodrošinās prioritāru pievienotās vērtības nodokļa (PVN) un uzņēmumu ienākuma nodokļa (UIN) pārmaksu izvērtēšanu un atmaksu, kā arī veiks citus nepieciešamos atbalstošos pasākumus normatīvo aktu ietvaros, informēja VID pārstāve Kristīne Augstkalne-Jaunbērziņa.

“VID aktīvi iesaistījies darbā pie steidzamām likumdošanas izmaiņām, kuru mērķis ir palīdzēt uzņēmējiem vieglāk pārvarēt neplānotās ekonomiskās grūtības. Tāpat VID aicina uzņēmējus, kas saskaras ar pārejošām grūtībām nodokļu nomaksā vai to darbības apgrozījumu kritumu savlaicīgi vērsties VID un izmantot jau esošos instrumentus, kas ļauj samazināt vai pagarināt nodokļu nomaksu,” pauda K.Augstkalne-Jaunbērziņa.

Lai sniegtu atbalstu Krievijas Federācijas sankciju rezultātā cietušajiem nodokļu maksātājiem, VID sniegs īpašu atbalstu tiem nodokļu maksātājiem, kuru darbību ir ietekmējušas noteiktās sankcijas un normatīvo aktu ietvaros:

  • nodrošinās prioritāru PVN un UIN izveidojušos pārmaksu izvērtēšanu un atmaksu;
  • paātrinātā kārtībā izskatīs iesniegumus par nodokļu samaksas termiņa pagarinājumu piešķiršanu; iesniegumus par UIN avansa apmēra koriģēšanu; iesniegumus par labprātīgu parāda nomaksu;
  • veiks citus nepieciešamos atbalstošos pasākumus normatīvo aktu ietvaros.

Uzņēmējus problēmu un neskaidrību gadījumā VID aicina sazināties ar VID ģenerāldirektora vietnieci nodokļu jomā Artu Segliņu pa tālruni 67121000 vai arta.seglina@vid.gov.lv

Iedzīvotāji jautājumu un neskaidrību gadījumā var sazināties ar VID zvanot uz VID Nodokļu un muitas informatīvo tālruni 67120000, konsultēties ikvienā VID klientu apkalpošanas centrā vai arī sūtīt savu jautājumu, izmantojot VID mājaslapas sadaļu “Uzdot jautājumu VID”.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA “Valmieras Olimpiskais centrs” aicina savai komandai pievienoties INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORU Amata pienākumi: nodrošināt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (turpmāk – IKT) saistīto problēmu pieteikumu pārvaldību un operatīvu risināšanu; nodrošināt datortehnikas lietotāju atbalstu un ar to saistīto problēmsituāciju risināšanu; uzstādīt, konfigurēt, diagnosticēt un modernizēt Uzņēmuma struktūrvienību datortehniku, datortīklus un programmatūru, novērst kļūmes to darbībā;  kontrolēt ārējo pakalpojumu sniedzēju darbu izpildi Uzņēmuma infrastruktūras uzturēšanā; sagatavot priekšlikumus par IKT nomaiņu un efektīvāku tās izmantošanu; nodrošināt IKT tehniskā nodrošinājuma iegādi, piegādi un uzstādīšanu Uzņēmuma darba nepārtrauktības nodrošināšanai; analizēt esošās IKT infrastruktūras funkcionalitāti, plānot jaunu tehnoloģiju ieviešanu; tīmekļu vietņu uzturēšana. Prasības kandidātiem: vismaz vidējā profesionālā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā; vismaz divu gadu darba pieredze (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); izpratne par IKT risinājumu darbības principiem; izpratne par datortehnikas un biroja tehnikas uzbūvi un problēmu risināšanas secību; izpratne par datortīkla uzbūvi, tīkla iekārtu darbības principiem; iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; spēja strādāt komandā un iekļauties termiņos; B kategorijas autovadītāja apliecība.  Mēs piedāvājam:  stabilu atalgojumu (no 1800 EUR līdz 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam); darbam nepieciešamo tehnisko aprīkojumu; drošu un sakārtotu darba vidi; veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; profesionālu un draudzīgu kolektīvu; sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; apmaksātu atvaļinājumu, papildus brīvdienas; dažāda veida atpūtas un sporta iespējas, kā arī citus motivējošus bonusus. CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz info@valmierasoc.lv līdz 2025. gada 11. februārim. Tālrunis papildu informācijai: +371 26100227 Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Profesija: INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Čempionu iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Cita Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-02-11 Kontaktpersona: Zigmunds Ezergailis

Mūsu partneri