Lasīšanas laiks: 2 min
1.aprīlī, Joku dienā, turpinot uzsākto “Latvian Art Directors Club” (LADC) iniciatīvu “Vieslekciju programma augstskolās”, Vidzemes Augstskolā (ViA) ar lekciju uzstāsies reklāmas aģentūras ABNORMAL pārstāvis Raimonds Platacis, informē Juris Lūsis, ViA sabiedrisko attiecību speciālists.
Ņemot vērā īpašo dienu, lekcijas tēma būs “Komunikācija kā joks”. Publiskā lekcija šoreiz norisināsies Cēsu ielā 4 plkst. 15.30, tā būs bez maksas, un uz lekciju ir gaidīts ikviens interesents. Tiks nodrošināta arī tiešraide internetā.
“Lai sasniegtu nopietnus klienta mārketinga mērķus, dažkārt ir jārīkojas nenopietni. Reklāma vispār ir viens liels joks. Nopietni!”
savu stāstāmo iezīmē Raimonds Platacis.
R.Platacis ir reklāmas aģentūras ABNORMAL līdzdibinātājs un radošais direktors. Pēdējos gadus viņš pilnībā ir veltījis reklāmai, sākotnēji darbojoties reklāmas aģentūrā DDB, bet vēlāk attīstot nestandarta risinājumu aģentūru ABNORMAL. Karjeras laikā Raimonds paspējis izcīnīt bronzas godalgu Kannās Young Lions kategorijā, ieguvis Grand Prix festivālā Golden Hammer un citas starptautiskas godalgas. Pēdējos gadus nestandarta reklāmas speciālists ir palīdzējis meklēt jaunos talantus, rīkojot konkursu Young Lions Latvijā.
LADC iniciatīvu “Vieslekciju programma augstskolās” Latvijas augstskolās uzsāka decembrī ar kluba prezidenta un reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka vieslekciju. Programmas mērķis ir veicināt pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību, kā arī iedvesmot jaunos talantus.
Biedrība “Latvian Art Directors Club” apvieno radošo industriju, reklāmas un mārketinga profesionāļus un rūpējas par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi.
Videointervija ar Raimondu Plataci skatāma šeit.