Lasīšanas laiks: < 1 min
Veikalu tīkla “Top” apgrozījums šogad deviņos mēnešos pieaudzis par 12% salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn, sasniedzot 165 miljonus eiro, aģentūrai BNS pastāstīja veikalu “Top” īpašnieka “Iepirkumu grupa” mārketinga vadītāja Ilona Bukša.
“Salīdzinājumā ar iepriekšējā gada deviņiem mēnešiem “Top” veikalu tīkla apgrozījums ir pieaudzis par 12%, kopā veidojot 165 miljonu eiro apgrozījumu,” sacīja Bukša.
Pēc viņas teiktā, apgrozījums pieaudzis pateicoties nepārtrauktai visu 17 partneru attīstībai, jaunu tirdzniecības vietu atvēršanai, esošo tirdzniecības vietu renovācijai un modernizācijai, kā arī loģistikas attīstībai.
Iepriekš “Iepirkumu grupas” pārstāvji informēja, ka veikalu tīkla “Top” kopējais apgrozījums 2013. gadā bija 185 miljoni eiro, kas ir par 10,8% vairāk nekā gadu iepriekš.
Uzņēmums “Iepirkumu grupa” ir pārtikas veikalu tīkla “Top” pārstāvošais uzņēmums, kas apvieno 17 vietējos uzņēmumus jeb sadarbības partnerus – uzņēmumu “Firma Madara 89”, “LPB”, “Diāna”, “Lars Limited”, “Gabriēla”, “Dekšņi”, “Mārksmens”, “Madara 93”, “AA&Co”, “Krista-A”, “Roga- Agro”, “ESSA”, “G.A.L.”, “Lekon”, “Ogres Prestižs”, “Pārtikas veikalu grupa” un “Oregano”. Ar preču zīmi “Top” Latvijā šobrīd darbojas 203 pārtikas veikali, tostarp 106 “Top” un 97 mini “Top”.