Lasīšanas laiks: 2 min
Valmieras Zaļā skolā ar lekciju vecākiem par bērnu uzturu viesojās biedrības “LAIMES KALVE” komanda.
Bērnu vecāki kopā ar lektori izrunāja par to, kā bērnam ir jāēd, lai bērns augtu vesels, neslimotu un pareizi attīstītos. Vecāki atzina, ka lekcijā atklāja jau zināmas lietas citā skatījumā, sarunas laikā arī izskanēja idejas kā vieglāk pieradināt bērnus ēst dārzeņus. Zaļās skolas direktorei Ligijai Frišfeldei paticis, ka lekcija nav vadīta audzinošā stilā, bet bijusi informatīva saruna.
Paredzēts, ka nākamajā mācību gadā Valmieras Zaļā skola turpinās sadarbību ar biedrību “LAIMES KALVE”.
Valmieras vecāku veidotā Zaļā skola ir mācību iestādes “Lazdiņas privātās vidusskolas “PUNKTIŅŠ” struktūrvienība. Skoliņā, kamēr vecāki strādā, gaidīti mazuļi no divu gadu vecuma un pagaidām pirmo trīs klašu skolēni.
Biedrība “LAIMES KALVE” pateicas skoliņas direktorei Ligija Frišfeldei un skolas kolektīvam par entuziasma pilno darbu, ieinteresētību bērnu audzināšanā, to izglītībā un dzīves veidošanā.
Biedrība “LAIMES KALVE” īsteno sociālo projektu “Ceļš uz laimi”, kas atdzīvina mūsu kultūras garīgās vērtības, sekmē savstarpējo cieņu starp cilvēkiem, atjauno vecāku uzticību skolām, cilvēku ticību saviem spēkiem, veicina pozitīvu attieksmi. Biedrība veic izglītojošu darbu. Nepilna pusgada laikā lekcijas par kompetenci, saskarsmi, motivāciju mācīties un strādāt noklausījušies 618 izglītības, kultūras, probācijas un sociālo dienestu darbinieki un šo dienestu klienti, kā arī vairāk nekā 2000 skolēnu.
Biedrība “LAIMES KALVE” turpina darbu, piedāvājot aktuālas tēmas, izmantojot grāmatas “Ceļš uz laimi” ieteikumus. Lekcijas veidotas darba kolektīviem, interesentu grupām, skolēniem. Tās ir interaktīvas lekcijas par saskarsmi, izdegšanas sindromu, konfliktu risināšanu, motivāciju mācīties, atkarību kaitīgumu.
Lekciju laikā darbā iesaista arī klausītājus, tiem ir jāstrādā līdzi, jāiesaistās sarunās. Viena no priekšrocībām ir tā, ka katrs kolektīvs, kas aicina “LAIMES KALVES” lektorus, var izvēlēties, par kādām tēmām runāt, izveidot savu lekciju ciklu tā, lai palīdzētu klausītājiem apgūt vēlamās prasmes, saprast problēmas un savas vajadzības.