Lasīšanas laiks: 2 min
AS “Valmieras stikla šķiedra” šogad Latvijas “Reputācijas topā” tekstila nozarē ir ierindota 3.vietā. Iedzīvotāju un citu uzņēmumu vērtējumā kopējā reputācijas topā AS “Valmieras stikla šķiedra” pakāpusies pat par 32 vietām, salīdzinot ar 2014.gadā veikto aptauju, portālu “Valmieras Ziņas” informēja AS “Valmieras stikla šķiedra” mārketinga projektu vadītāja Marika Nīmante.
“Prieks, ka ieguldītais uzņēmuma publiskā tēla veidošanā un biznesa darbībā, stiprinot uzņēmuma pozīcijas pasaules tirgū, nesusi šādu būtisku pozitīvu reputācijas kāpumu. Esmu pārliecināts, ka reputāciju nevar izveidot tikai ar vārdiem, ir vajadzīgs mērķtiecīgs darbs un virzība uz priekšu. AS “Valmieras stikla šķiedra” ir piedzīvojusi strauju izaugsmi un attīstību, un prieks, ka uzņēmuma sasniegtais un ieguldītais tiek novērtēts un cienīts sabiedrībā,” norāda uzņēmuma viceprezidents Andre Schwiontek.
Laikraksts “Dienas Bizness” norāda, ka nozares lielākā uzņēmuma – AS “Valmieras stikla šķiedra” – pakāpšanās topā par vairāk nekā 30 vietām uz augšu nav pārsteigums, lai arī tā zīmols nav ikdienā redzams veikalu skatlogos. Akciju kotēšana biržā nes augļus reputācijai, jo regulāri tiek ziņots par uzņēmuma attīstību un finanšu rezultātiem. Pērn AS “Valmieras stikla šķiedra” sasniedza lielāko neto apgrozījumu uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē, augošas konkurences apstākļos tiek strādāts ar peļņu, atvērti uzņēmumi Lielbritānijā un ASV, līdzdalība “Vodafone” stadiona būvē Turcijā, kā arī vērienīgi ikgadēji finanšu ieguldījumi augstākas pievienotās vērtības radīšanā – tie ir tikai daži fakti, kas devuši panākumus publiskā tēla veidošanā.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras, “Nords Porter Novelli”, sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un laikraksta “Dienas Bizness” veidotais Uzņēmumu “Reputācijas tops” ir apjomīgākais uzņēmumu reputācijas pētījums Baltijā. Topa mērķis ir veicināt sabiedrībai atbildīgas uzņēmējdarbības vides veidošanos Latvijā un ieviest jaunas mērauklas uzņēmumu darbības vērtēšanā.