Lasīšanas laiks: 2 min
Martā Valmieras pilsētas pašvaldība jau devīto gadu pēc kārtas piedalās klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņā “Uzslavē labu servisu”, informē pašvaldībā.
Šī gada kampaņas mērķis ir lolot un pilnveidot patīkamu ikdienas komunikāciju starp uzņēmuma klientiem un darbiniekiem, tā veicinot lojalitāti, atpazīstamību un ilgtermiņa attiecības ar pašu uzņēmumu.
“Viena no galvenajām Valmieras pilsētas pašvaldības vērtībām ir apmierināti iedzīvotāji, tādēļ būtiska ir ne tikai ikdienas komunikācija un savstarpējā sadarbība, bet arī nepieciešams regulāri apzināt iedzīvotāju viedokli par sniegto pakalpojumu kvalitāti. Šis ir iemesls, kāpēc Valmieras pilsētas pašvaldība jau devīto gadu pēc kārtas piedalās laba servisa uzslavēšanas kampaņā, jo tas ir instruments, ar kura palīdzību varam pilnveidot klientu apkalpošanas servisa līmeni,” norāda Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centra vadītāja Ilze Brēdenfelde.
Zane Feifa, mārketinga stratēģe, reklāmas aģentūras VUCA dibinātāja un “Uzslavē labu servisu” rīkotāja: “Klientu serviss uzņēmumiem lielākoties ir biznesa instruments. Laba servisa mēneša mērķis ir šo domāšanu mainīt, piešķirot iniciatīvai sociālu raksturu un vienotu platformu, kas uzrunā individuāli un palīdz aptvert katra Latvijas iedzīvotāja artavu klientu servisa kultūras veidošanā. Klientu serviss ir par katra uzņēmuma spēju ar savu darbību mainīt ne tikai biznesa vidi, bet sabiedrību kopumā – veicināt labklājību un izaugsmi. Tāpēc ir prieks, ka laba servisa mēneša rīkošana uzticēta mums kā reklāmas aģentūrai, jo veiksmīgas sociālas kampaņas pamatā ir mārketings, kas palīdz definēt problēmu un atrast piemērotāko veidu, kā iesaistīt sadarbības partnerus un plašāku sabiedrību, lai ļautu idejai izskanēt pēc iespējas skaļāk.”
Ikviens iedzīvotājs tiek aicināts izteikt viedokli par Valmieras pilsētas pašvaldības apkalpošanas servisa kvalitāti līdz pat 31.martam mājaslapā vai aizpildot speciālu anketu, kas pieejama Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā Lāčplēša ielā 2. Uzslavas sniedzējam vienmēr ir jānorāda uzņēmums, par kuru uzslava tiek izteikta, bet pēc izvēles iespējams novērtēt klientu apkalpošanas darbiniekus konkrētās filiālēs un ierakstīt uzslavu par saņemto apkalpošanu. Ikviens interesents interneta vidē var iesniegt uzslavu reizi dienā.
Visas iesniegtās uzslavas tiks apkopotas un atspoguļotas labsserviss.delfi.lv lapā topa sadaļā, kur visa mēneša garumā būs iespējams sekot līdzi iemīļotā uzņēmuma sniegumam un palīdzēt pietuvoties balvai par izcilu klientu apkalpošanu. Apkopojot klientu un ekspertu vērtējumu, šā gada kampaņas “Uzslavē labu servisu” rezultāti tiks paziņoti 14. aprīlī, kad tiks apbalvoti uzņēmumi un darbinieki vairāk nekā 48 nominācijās.
Laba servisa kampaņa Latvijā risinās jau divpadsmito gadu. Iniciatīvā šogad izlēmuši piedalīties 56 zīmoli, ar vairāk nekā 640 klientu apkalpošanas vietām un vairāk kā 9700 klientu servisa darbiniekiem.