Lasīšanas laiks: < 1 min
Valmieras pilsētas pašvaldība telekomunikāciju sakaru kvalitātes, pieslēgumu skaita optimizācijas, sistēmas drošības un ērtākas pārvaldības nolūkos ir veikusi zvanu sistēmas maiņu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Liene Pinne.
Jaunā zvanu sistēma nodrošina kvalitatīvāku un drošāku ienākošo un izejošo zvanu veikšanu, uzlabota sakaru kvalitāte, nodrošināta darbinieku mobilitāte un operativitāte. Zvanu sistēma ir ērtāk administrējama, iespējams sekot līdzi pakalpojuma sniegšanas kvalitātei, kā arī nepieciešamības gadījumā būs iespējams iegūtos datus vieglāk apkopot un apstrādāt.
Uzsākot darbu pie zvanu sistēmas maiņas, Valmieras pilsētas pašvaldības Informācijas tehnoloģiju nodaļa analizējusi līdzšinējos datus par telefona līniju noslodzi Valmieras pilsētas pašvaldībā un apzinājusi katras nodaļas vajadzības, lai izstrādātu loģisku zvanu sistēmas plānu. Pašlaik notiek zvanu sistēmas pilnīga apgūšana un jaunu iespēju ieviešana, piemēram, ar automātisko balss atbilžu tekstiem, kas ļaus iedzīvotājiem atstāt paziņojumu un ātrāk saņemt atbildi interesējošajam jautājumam.
Līdz ar zvanu sistēmas maiņu ir optimizēts telefona līniju skaits Valmieras pilsētas pašvaldībā un speciālistiem iespējama tālruņu numuru maiņa. Iedzīvotājus aicina pārliecināties par tālruņa numuru pirms sazināties ar konkrēto Valmieras pilsētas pašvaldības speciālistu mājaslapā www.valmiera.lv, sadaļā “Pašvaldība” – “Pārvaldes struktūra un kontakti”.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Valmieras pilsētas pašvaldībā pieejama šeit.