Lasīšanas laiks: 2 min
Noteiktie ierobežojumi saistībā ar koronavīrusa Covid-19 izplatību ir būtiski ietekmējuši ekonomiku. Taču katrā tautsaimniecības nozarē ietekme ir atšķirīga. Portāls “Valmieras Ziņas” rakstu sērijā centīsies noskaidrot, kā noteiktais ārkārtas stāvoklis ietekmējis Valmieras uzņēmumu darbu. Šajā rakstā informēsim par uz AS Valmieras piens, kas ietilpst koncernā Food Union.
Food Union vadītājs Eiropas valstīs Normunds Staņēvičs portālu “Valmieras Ziņas” informēja:
“Food Union ir starptautiska pārtikas ražošanas uzņēmumu grupa ar klātbūtni 9 pasaules valstīs. Saistībā ar Covid-19 izplatību, jau šī gada 28.februārī visos savos uzņēmumos ieviesām preventīvos pasākumus, lai samazinātu vīrusa ietekmi uz mūsu darbiniekiem, sadarbības partneriem un uzņēmuma darbību kopumā.
Uzņēmumā izstrādāti ieteikumi piesardzības pasākumiem darba vietās – apmeklētāju skaita samazināšana līdz absolūtam minimumam, temperatūras kontrole pie ieejas un pastiprinātas dezinfekcijas pasākumi darba telpās. No pagājušās piektdienas, 13.marta, Latvijas un citos mūsu grupas uzņēmumos ārvalstīs esam noteikuši mājas darba režīmu visiem darbiniekiem, kuri var turpināt darbu attālināti.
Uzņēmumā atcelti visi komandējumi un ieteikums mūsu darbiniekiem mainīt savus ceļojumu plānus uz ārvalstīm.
Vienlaikus turpinām darbu ražošanā ierastajā kārtībā, sekojot līdzi informācijai par vīrusa izplatību pasaulē un Latvijā.
Pašlaik mūsu uzmanības centrā ir iekšējo procesu pielāgošana attālinātam administratīvam darbam, maksimāli drošam darbam uz vietas uzņēmumos un ražošanas procesiem, lai nodrošinātu piegādes uz veikaliem.
Food Union produkcijas ražošana AS RĪGAS PIENA KOMBINĀTS un AS Valmieras piens un piegāde veikaliem norit kā ierasts. Lai arī pieprasījums pēc piena produktiem HoReCa virzienā un skolām ir apsīcis, iedzīvotāji turpina pirkt iecienītos piena produktus veikalos.
Lielāku noietu novērojam tradicionālo piena produktu kategorijā, proti, pieaugumu “Limbažu piens” un “Valmiera” produktu noietā par 10% salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn. Vienlaikus vislielāko pieprasījumu, teju par 20% vairāk nekā pērn šajā periodā, novērojam pēc raudzētajiem piena produktiem “Lakto”,
kas skaidrojams ar iedzīvotāju vēlmi nodrošināties ar veselīgiem un imunitāti stiprinošiem produktiem, kā arī saldējumam un desertiem, kas savukārt skaidrojams ar cilvēku vēlmi palutināt sevi, atrodoties mājās.
Pašlaik nekādas izmaiņas darbinieku sastāvā neplānojam. Tieši pretēji – mums joprojām ir vairāk nekā 100 atvērtas vakances visiem strādāt gribošajiem.”
Es gribu stradat par vasaru es pagaisu gadu strada AS Valmieras Piens.Man loti patik