Valmieras Ziņas

Valmieras novadā pieejamas higiēnas telpas

Lasīšanas laiks: 3 min

Valmieras novada iedzīvotājiem, kuri saskaras ar grūtībām nodrošināt personīgo higiēnu mājas apstākļos, ir iespējams nomazgāties un izmazgāt veļu kādā no Valmieras novadā esošajām higiēnas telpām – Burtnieku, Rūjienas, Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienībās, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras novada pašvaldības Zīmolvedības un sabiedrisko attiecību nodaļas komunikācijas un sabiedrisko attiecību speciāliste Inta Heidemane.

Pakalpojumus ir tiesīgas saņemt personas, kuras atzītas par trūcīgām vai maznodrošinātām, kuras saņem aprūpes mājas pakalpojumu un kuras nonākušas krīzes situācijā. Lai gan pakalpojumi ir par maksu, ir iedzīvotāju kategorijas, kam izmaksas tiek apmaksātas. 100% atlaidi iespējams saņemt daudzbērnu, trūcīgu ģimeņu nepilngadīgajiem bērniem, I un II grupas invalīdiem ar Valmieras novada pašvaldības sociālā darbinieka nosūtījumu.

Jeru pagastā higiēnas telpa darbojas Jeru bijušās skolas ēkā (Valmieras novads, Jeru pagasts, Endzele). Iedzīvotājiem tur iespējams nomazgāties un izmazgāt veļu. Pieejamas četras dušas – divas vīriešu un divas sieviešu. Veļas mašīnām ir žāvēšanas funkcija.

Jeru pagasta saimniecības vadītāja Indra Celmiņa stāsta: “Vecākiem cilvēkiem ir nepieciešams palīdzēt nokļūt līdz telpām. Veļas mazgāšanas pakalpojumus izmanto ne tikai Jeru pagasta iedzīvotāji, iespēju robežās palīdzam veļu atvest no Rūjienas un aizvest atpakaļ. Vasaras mēnešos ūdeni uzsilda ar saules baterijām, bet vēsākā laikā mēs ūdeni sildām, kurinot katlu. Tāpēc dušas izmantošana ir noteikti iepriekš jāsaskaņo.”

Higiēnas telpa atvērta katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 17.00. Pakopojuma saņemšanai iepriekš jāpiesakās, zvanot pa tālruni 28686568 vai 64263518.

Lodes pagastā pakalpojumi pieejami centrā “Lieplejas” (Valmieras novads, Lodes pagasts, Lode). Ir iespējams nomazgāties, izmazgāt un izžāvēt veļu. Ir izbūvēta uzbrauktuve ratiņkrēslam. Higiēnas telpas darba laiks – pirmdienās, otrdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00. Ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00. Pirms apmeklējuma iedzīvotājiem vēlams pieteikties, zvanot pa tālruni 28362011.

Ēveles pagasta “Ozolgatvēs 14” pieejama veļas mašīna, žāvētājs un duša. Darba laiks – darba dienās no plkst. 9.00 līdz 14.00. Telpa atrodas 1.5 stāvā – nav izbūvēta vides pieejamība cilvēkiem ar kustību traucējumiem. Pieteikšanās, zvanot pa tālruni 26568589.

Vecates pagasta kultūras centrā (Valmieras novads, Vecates pagasts, Vecate) iespējams nomazgāties, izmazgāt un izgludināt veļu. Ir izbūvēta vides pieejamība cilvēkiem ar kustību traucējumiem. Darba laiks – darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00. Pietikšanās, zvanot pa tālruni 26568589.

Burtnieku pagastā, Jaunatnes ielā 15 higiēnas telpā iespējams nomazgāties, izmazgāt un izgludināt veļu. Darba laiks – otrdienās no plkst. 15.00 līdz 18.00, piektdienās no plkst. 15.00 līdz 18.00. Ir izbūvēta vides pieejamība cilvēkiem ar kustību traucējumiem. Nav nepieciešams iepriekš sazināties. Neskaidrību gadījumā lūdzam zvanīt pa tālruni 66954907.

Higiēnas telpa Trikātā atrodas Nākotnes ielā 2. Telpā izbūvēta viena duša un pieejama viena veļas mašīna. Darba laiks – darba dienās no plkst. 9.00 līdz 15.00. Nav nepieciešams iepriekš sazināties. Neskaidrību gadījumā lūdzam zvanīt pa tālruni 66954810.      

Higiēnas telpās Ipiķu pagasta “Papardēs” ir viena duša pirmajā stāvā, kura pieejama arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem. Pakalpojumi pieejami darba dienās, darba laikā. Pieteikt pakalpojumu aicinām, zvanot pa tālruni 25734145.

Brenguļos sporta un kultūras centā “Kaimiņi” ir izbūvēta higiēnas telpa. Ir veļas mašīna un duša, invalīdiem izbūvēta uzbrauktuve. Darba laiks – pirmdien no plkst. 8.00 līdz 18.00, no otrdienas līdz ceturtdienai – no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdien – no plkst. 8.00 līdz 16.00. Pieteikties aicinām Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvaldē (kontaktinformācija šeit). 

Mūrmuižā higiēnas telpa atrodas centrā “Mūri 2”. Ir veļas mašīna un duša, uzbrauktuve ratiņkrēslam. Darba laiks – pirmdien no plkst. 8.00 līdz 18.00, no otrdienas līdz ceturtdienai – no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdien – no plkst. 8.00 līdz 16.00. Pieteikties aicinām, zvanot pa tālruņa numuru 26118898.

Ievērībai! Katram apmeklētājam nepieciešams ņemt līdzi savas higiēnas preces (šampūns, veļas pulveris u.c.).

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļas Piektās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) Ar iespēju strādāt Valmierā, Cēsīs vai Madonā. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā.  Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un ikdienā pildīt darba pienākumus, kas saistīti ar nodokļu maksātāju nesavlaicīgu norēķināšanu ar valsts budžetu, konkrētas situācijas analīzi un risinājumu piedāvāšanu, vienojoties ar parādnieku par parāda atmaksu, vai nodokļu parādu atgūšanas procesa uzsākšanu parādniekam, piesakies! Obligātās prasības:  vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledža) izglītība;  zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja Tev piemīt kāda no šādām īpašībām, mēs Tevi gaidām Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļas Piektajā nodaļā: esi nosvērts; patīk meklēt risinājumus; spēj sekot līdzi informācijai; proti analizēt informāciju; atbildīgi risini izveidojušos situāciju; saskati likumsakarības; strādā ar datoru un programmām; komunicē ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: jākomunicē ar nodokļu maksātājiem attālināti vai rakstiski; jārīko un jāpiedalās attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem; jāgatavo pieprasījumi un rīkojumi nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām; jāstrādā ar informācijas sistēmām un jāiegūst informācija par nodokļu maksātāju; jāanalizē nodokļu maksātāja saimnieciskā darbība; jāvērtē finanšu dokumenti, jāapkopo informācija un jāgatavo argumentēti lēmumu projekti; jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1065 līdz 1388 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1200 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;. Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt mūsdienīgā darba vidē. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledža) izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera; Kr.Valdemāra iela 2, Cēsis; Raiņa iela 3, Madona. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_2JPPAD_5N_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”, “Konkurss uz NNVP_2JPPAD_5N_GNI_Cēsis_Vards_Uzvards”, vai “Konkurss uz NNVP_2JPPAD_5N_GNI_Madona_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123430. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-03-17 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

SIA “Valmieras Olimpiskais centrs” aicina savai komandai pievienoties JURISTU/I SIA “Valmieras Olimpiskais centrs” ir mūsdienīgs sporta komplekss, kas piedāvā plašu sporta infrastruktūras pakalpojumu klāstu profesionāliem sportistiem, pilsētas iedzīvotājiem un tās viesiem. Galvenie amata pienākumi: • Sagatavot, izvērtēt un saskaņot dažāda veida juridiskos dokumentus, kas saistīti ar uzņēmumu saimniecisko darbību. Sagatavot visa veida līgumus, vēstules, iesniegumus, pieteikumus, protokolus u.c. juridiskus dokumentus; • Sagatavot iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektus; • Savas kompetences ietvaros konsultēt darbiniekus dažādos juridiskos un personāla vadības jautājumos; • Sekot līdzi normatīvo aktu izmaiņām, informēt par izmaiņām uzņēmuma vadību un darbiniekus; • Sekot līdzi izmaiņām likumdošanā un aktualitātēm personāla vadības jomā, un ieviest tās uzņēmuma darba procesos; • Sagatavot un noformēt precīzu un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem atbilstošu visu nepieciešamo dokumentāciju, kas saistīta ar darba tiesiskajām attiecībām. Ievadīt datus par personālu un to izmaiņas resursu vadības sistēmas “Horizon” personāla modulī; • Darbs Iepirkumu komisijā. Prasības kandidātiem: • Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs; • Darba pieredze jurista un personāla speciālista amatā ne mazāk kā 2 gadi; • Valsts valodas prasme augstākajā līmenī; • Zināšanas un prasme orientēties likumdošanā; • Labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlama pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon, datu vadības sistēmu Namejs un darbinieku pašapkalpošanās portālu Visma HoP; • Labas komunikācijas un saskarsmes prasmes; • Precizitāte un augsta atbildības sajūta. Mēs piedāvājam: • Pilnas slodzes darbu uz nenoteiktu laiku; • Stabilu darba atalgojumu no 1700 EUR līdz 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas, (atbilstoši pieredzei un profesionālajai kompetencei); • Profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas; • Finansiālu atbalstu dažādos dzīves notikumos; • Sociālās garantijas; • Veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem 6 mēnešiem; • Dažāda veida “bonusus” pēc pārbaudes laika; • Draudzīgu, profesionālu darba kolektīvu un iedvesmojošu darba vidi; • Iespēju izmantot sporta infrastruktūras piedāvātos pakalpojumus. Darba vieta: Valmiera, Jāņa Daliņa ielā 2. CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pastu: info@valmierasoc.lv līdz 2025. gada 10. martam. Informējam, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz atlases 2. kārtu. Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma.

Mūsu partneri