Lasīšanas laiks: 2 min
Pakalpojumu, kuru novērtē un izmanto aizvien vairāk Latvijas iedzīvotāju, tagad saviem klientiem piedāvā arī SIA “Valmieras namsaimnieks”. E-rēķinu par komunālajiem pakalpojumiem savā Swedbank internetbankā jau janvārī saņēmuši vairāk nekā tūkstotis valmieriešu, kuri pēdējo trīs mēnešu laikā veikuši rēķina apmaksu no sava konta Swedbank. Šis pakalpojums rēķinu maksātājiem ir bez maksas.
Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītāja Beāte Krauze skaidro, ka šis pakalpojums kļūst aizvien populārāks visā Latvijā un radīts klientu ērtībai, jo tas nodrošina iespēju klientiem vienuviet saņemt un apmaksāt rēķinus, izmantojot internetbankas pakalpojumus. Tas nozīmē, ka klienti internetbankā varēs rēķinus uzreiz apskatīt un apmaksāt ar pāris klikšķiem vai arī pieslēgt rēķinu automātisku apmaksu. Savukārt tie klienti, kam ir konts Swedbank, bet kas e-rēķinus vēl nesaņems, šim pakalpojumiem varēs jebkurā brīdī pieteikties internetbankā.
SIA „Valmieras namsaimnieks” valdes priekšsēdētājs Valdis Jēgers: “Bankas e-rēķinu pakalpojumu redzam kā loģisku papildinājumu mūsu sistēmai “E-namsaimnieks”, kurā klienti var elektroniski iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus, saņemt rēķinus un iepazīties ar mājas bilanci. E-rēķins internetbankā ir nākamais solis klientu ērtībai – apmaksājams ar vienu klikšķi manuāli vai automātiski. Ceram, ka drīzumā šādu pakalpojumu varēsim piedāvāt arī sadarbībā ar citām bankām.”
Visā Latvijā e-rēķinus saviem klientiem nodrošina 54 uzņēmumi, kas kopumā ik mēnesi izsūta vairāk nekā 275 000 e-rēķinu. No visiem minētajiem uzņēmumiem rēķinus tieši par komunālajiem pakalpojumiem saviem klientiem nosūta 23 uzņēmumi. Valmierā e-rēķinus izsūta arī Valmieras pilsētas pašvaldība, un tuvākajā laikā plānots attīstīt sadarbību arī ar citiem pakalpojumu sniedzējiem.