Lasīšanas laiks: 2 min
Valmierā uzņēmējdarbība un attīstība iet roku rokā ar dabisku, sakoptu un sakārtotu vidi. Tā iedvesmo augstiem sasniegumiem sportā, izglītībā, radošiem risinājumiem kultūrā un jaunu virsotņu sasniegšanai!
Pievienojies mūsu komandai!
Valmieras Gaujas krasta vidusskola – attīstības centrs aicina darbā SKOLOTĀJA PALĪGU darbam ar bērniem ar speciālām vajadzībām (darba vietas adrese: Jumaras iela 9, Valmiera) uz noteiktu laiku 40 stundas nedēļā.
Ja Tev ir vēlme:
- ēdināt, aprūpēt, mazgāt un ģērbt bērnus;
- mācīt bērniem patstāvības un pašapkalpošanās iemaņas;
- uzkopt grupas telpas, mazgāt traukus, klāt bērnu gultas un manīt gultas veļu;
- sniegt atbalstu grupas pedagogiem bērnu izglītošanas procesā;
- iesaistīties grupas un iestādes pasākumos,
un ja Tev ir:
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
- pozitīva un atbildīga attieksme pret darbu;
- psiholoģiskā noturība, sadarbības prasmes un augsta saskarsmes kultūra,
mēs piedāvājam:
- atalgojumu no 500 euro mēnesī pirms nodokļu nomaksas (tai skaitā papildu piemaksu par darbu specifiskos apstākļos);
- darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citas sociālās garantijas;
- darbu profesionālā, radošā un pozitīvi noskaņotā kolektīvā;
- drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi.
Profesionālās darbības aprakstu (CV) un pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2019.gada 30.augustam personīgi (adrese: Jumaras iela 9, Valmiera) vai e-pastā: vgv@valmiera.edu.lv.
Tālrunis informācijai: 64229600, 28388112.
Iesniegtos personas datus Valmieras pilsētas pašvaldība izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti Valmieras pilsētas pašvaldības iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos Valmieras pilsētas pašvaldības personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi Valmieras pilsētas pašvaldībā: http://www.valmiera.lv/images/userfiles/VPP_privatuma_politika.pdf.