Valmieras Ziņas

Valmierā notiks seminārs “Uzņēmēj, sakārto papīrus”

Lasīšanas laiks: 3 min

Uzņēmumu reģistrs, turpinot semināru ciklu par pamatkapitāla pārreģistrāciju uz eiro, aicina apmeklēt semināru Valmierā, kas notiks 6. maijā Valmieras Kultūras centra Kamerzālē (3. stāvā), Rīgas ielā 10. Semināra sākums plkst. 10:00, informē Baiba Danovska, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra sabiedrisko attiecību speciāliste.

Uzņēmumu reģistra rīcībā pieejamie statistikas dati liecina, ka pamatkapitāla pārreģistrācija uz eiro vēl joprojām aktuāla lielākajai daļai (1076) Valmierā reģistrēto uzņēmumu.

Guna Paidere, LR Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāre: “Uzņēmumu reģistrā pamatkapitāla pārreģistrācija eiro ir būtisks process dokumentu sakārtošanā.  Līdzšinējā uzņēmēju aktivitāte Komerclikumā noteikto prasību izpildē vērtējama pozitīvi, tomēr bezmaksas seminārs ir iespēja, kā šo procesu uzņēmējiem vēl vairāk atvieglot, izskaidrot un padarīt saprotamāku.”

Ar mērķi veicināt uzņēmēju aktivitāti, nodrošinot Komerclikumā noteikto prasību par pamatkapitāla denomināciju eiro izpildi, pērn Uzņēmumu reģistrs uzsāka bezmaksas semināru ciklu “Pamatkapitāla pārreģistrāciju uz eiro: kādi dokumenti nepieciešami un kā tos sagatavot?”. Bezmaksas semināri ir iespēja, kā pamatkapitāla pārreģistrācijas uz eiro procesu uzņēmējiem vēl vairāk atvieglot, izskaidrot un padarīt saprotamāku. Seminārus vada Jadviga Neilande, sertificēta nodokļu konsultante un grāmatas “Komersanta ABC” autore. Papildu informāciju par semināriem un pieteikšanos aicina skatīt informatīvajā vietnē www.sakartopapirus.ur.gov.lv.

Saskaņā ar Komerclikuma grozījumiem no 2014.gada 1.janvāra, kad Latvija kļuva par eirozonas dalībvalsti, visām SIA un AS līdz 2016.gada 30.jūnijam jāveic pamatkapitāla pārreģistrācija uz eiro. Ja līdz noteiktajam termiņam pamatkapitāla pārreģistrācija uz eiro netiks veikta, Uzņēmumu reģistrs, nepieņemot atsevišķu lēmumu, pārrēķinās komercreģistrā ierakstīto pamatkapitālu uz eiro, tomēr tas nenozīmē, ka uzņēmums tiek atbrīvots no prasību izpildes. Ja kapitālsabiedrības neiesniegs pieteikumu denominācijas veikšanai noteiktajā termiņā, tām būs pienākums, piesakot komercreģistra iestādei jebkuras izmaiņas komercreģistra ierakstos vai dokumentu reģistrāciju (pievienošanu reģistrācijas lietai), vienlaikus veikt arī denomināciju. Komersantam tiks piemērota valsts nodevas un publikācijas maksa pilnā apmērā par veiktajiem grozījumiem denominācijas rezultātā. SIA gadījumā valsts nodeva un publikācija tiks piemērota  51.94 eiro apmērā, akciju sabiedrībai – 37.71 eiro, kooperatīvai sabiedrībai – 37.71. eiro.   Tāpat būs nepieciešams notariāli apliecināt parakstus uz dalībnieku (akcionāru) sapulces protokola, statūtiem un dalībnieku reģistra nodalījuma vai parakstīt šos dokumentus ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu. Līdz 2016. gada 25. aprīlim  pamatkapitāla pārreģistrāciju uz eiro veikušas 36.3 % jeb 36 519 SIA un 86.7 % jeb 676 akciju sabiedrības un 430 kooperatīvās sabiedrības.

Uzņēmumu reģistra informatīvās kampaņas “Uzņēmēj, sakārto papīrus!” mērķis ir ne tikai informēt uzņēmējus par aktuālajām prasībām, bet arī veidot izpratni par to nepieciešamību un sniegt atbalstu dokumentācijas sagatavošanā. Kampaņas laikā izstrādāti vairāki atbalsta materiāli gan drukātā, gan elektroniskā formātā, organizētas klātienes tikšanās un konsultāciju dienas uzņēmējiem. Informāciju par kampaņas aktivitātēm un atbalsta dokumentāciju aicina skatīt www.sakartopapirus.ur.gov.lv.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Informācijas tehnoloģiju centra (ITC) vadītāju (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt ITC darba plānošanu, vadību un darba koordinēšanu, nodrošināt ar ITC kompetenci saistīto iekšējo normatīvo aktu izstrādi; • izstrādāt un ieviest vienotu Valmieras novada informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) attīstības stratēģiju; • nodrošināt IKT projektu pārvaldību; • nodrošināt Pašvaldības IKT drošības pārvaldību, t.sk. kiberdrošības pasākumu ievērošanu; • nodrošināt Pašvaldībā izmantoto informācijas sistēmu pārraudzīšanu, administrēšanu un attīstību; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju nozarē; • vismaz pēdējo divu gadu darba pieredze vadošā amatā (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); • izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju risinājumu darbības principiem; • izpratne par informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas etapiem; • pieredze IKT projektu vadībā un/vai projektu īstenošanā; • iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; precizitāte un augsta atbildības sajūta; analītiska un loģiska domāšana; spēja strādāt ar lielu datu apjomu; spēja argumentēt savu viedokli; prezentācijas prasmes; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt mērķus, ievērot termiņus; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • B kategorijas autovadītāja apliecība;   mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2695 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2856 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, norādot piemērus par IKT projektos ieviestajiem IT risinājumiem (konkrēti norādot savu lomu un pienākumus tajos)), un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Informācijas tehnoloģiju centra vadītāja amatam” līdz 2024.gada 25.novembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64292237. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-11-25 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras sākumskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā medicīnas māsu (1 likme – 40 stundas nedēļā) uz nenoteiktu laiku.   Ja Tev ir vēlme: • sniegt medicīnisko palīdzību bērniem un personālam; • veikt izglītojamo veselības stāvokļa novērtēšanu; • kontrolēt higiēnas prasību ievērošanu Iestādē; • aizpildīt nepieciešamo dokumentāciju, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; • sadarboties ar izglītojamo vecākiem; • veikt primāro pretepidēmijas pasākumu organizēšanu infekcijas slimību gadījumos; • popularizēt bērnu, viņu vecāku un personāla vidū veselīgu dzīvesveidu, iesaistoties Iestādes mācību un audzināšanas procesā; un ja Tev ir: • Latvijas Republikā atzīta vidējā profesionālā vai augstākā izglītība medicīnas māsas specialitātē, reģistrācija ārstniecības personu reģistrā kā medicīnas māsai; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte, saglabāt konfidencialitāti un toleranci; spēja cieņpilni komunicēt ar bērniem un pieaugušajiem; • prasme strādāt ar biroja tehniku un informāciju tehnoloģijām; mēs piedāvājam: • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.851 „Noteikumi par zemāko mēnešalgu un speciālo piemaksu veselības aprūpes jomā nodarbinātajiem”, 1189 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un darba pienākumu veikšanai atbilstošu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: vs@valmiera.edu.lv ar norādi “Medicīnas māsas vakance” līdz 2024.gada 29.novembrim plkst.17:00. Tālrunis papildu informācijai: 64224737. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: MĀSA/ vispārējās aprūpes MĀSA Darba vietas adrese: LATVIJA, Pāvila Rozīša iela 40A, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-11-29 Kontaktpersona: vs@valmiera.edu.lv 64224737

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pirmsskolas izglītības iestāde “Ābelīte” (turpmāk – Iestāde) ar 2024.gada 13.decembri aicina darbā apkopēju (40 stundas nedēļā (likme – 1)) (darba vietas adrese: Palejas iela 5, Valmiera, Valmieras novads) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • uzkopt Iestādes koplietošanas telpas, saskaņā ar telpu un aprīkojuma uzkopšanas un dezinfekcijas grafiku; • ievērot sanitāri higiēnisko normu prasības; • savas kompetences ietvaros atbildēt par saimniecisko līdzekļu racionālu izmantošanu; un ja Tev ir: • vismaz vispārējā vidējā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu, disciplinētība; pozitīva, atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; mēs piedāvājam: • atalgojumu pārbaudes laikā 700 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu abelite@valmiera.edu.lv ar norādi “Apkopējas vakancei” līdz 2024.gada 25.novembrim plkst.16.00. Tālrunis informācijai: 64222645. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: APKOPĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Palejas iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-11-25 Kontaktpersona: abelite@valmiera.edu.lv 64222645 Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri