Valmieras Ziņas

Valmierā grants seguma ielas apstrādā ar putekļu absorbentu

Lasīšanas laiks: 2 min

Lai sausajā vasaras periodā absorbētu putekļus, kas veidojas uz grants ceļiem, jau vairāk nekā mēnesi vairākas ielas ar grants segumu tiek apstrādātas ar īpašu putekļu absorbentu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Kristīne Melece.

Sausajā vasaras periodā īpašas raizes sagādā grants ceļu uzturēšana pilsētā. Īpaši tādēļ, ka daudzās grantētajās ielās notiek ūdensvada un kanalizācijas komunikāciju izbūve, kā rezultātā satiksme tiek novirzīta uz blakus esošajām ielām, tajās palielinot satiksmes intensitāti. 

Putekļu absorbcijas materiāls pasargā grants ielu virskārtu no pārliekas izžūšanas un virsmas putēšanas, un neietekmē greiderēšanu. Tā iedarbības ilgums ir līdz trīs mēnešiem. Absorbents tiek iestrādāts mitrā grants ielas virskārtā ar kaisāmo mašīnu palīdzību. Darbus veic SIA “Valmieras Namsaimnieks”.

“Valmierā apmēram 40 procenti no visām ielām, lielākoties privātmāju rajonos, ir ar grants segumu. Īpaši sausā laikā iedzīvotājiem bija jāsamierinās ar lieliem putekļu mākoņiem, kas nosēdās uz dzīvžoga, palodzēm, logiem, jumta un zālājā, padarīja neiespējamu mājas vēdināšanu un apgrūtināja uzturēšanos ielas pusē. Putekļu mākoņi samazina arī autobraucēju komfortu un, pasliktinot redzamību, apdraud satiksmes drošību. Grantēto ielu iedzīvotāji regulāri vērsās pašvaldībā ar lūgumu laistīt grants ceļus, kas radīja lielas izmaksas, bet efekts bija īslaicīgs,“ norāda Valmieras pilsētas pašvaldības Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes ceļu būvinženiere Inese Kokenberga.

Pēc K.Meleces teiktā, pretputekļu apstrādei vispirms tika izvēlētas grants ielas ar lielāku satiksmes intensitāti un ielas, kurās šogad nav paredzēti rakšanas darbi. Pirmajā kārtā ar īpašo absorbentu tika apstrādātas Beverīnas, Bērzu, Vienības, Tālavas, Teodora Ūdera, Ezera, Matīšu, Senču, Rūjas, Sila, kā arī Parka un Skolas ielas no Rīgas ielas līdz Sporta ielai. Savukārt otrajā reizē, pirms nedēļas, ar putekļu absorbcijas materiālu tika apstrādātas Strazdu, Jaunā, Ūdens, Smiltenes, Grāvju, Annas, Putnu, Rūjienas, Lazdu, Ziedu, Skuju, Mērnieku un Kazarmu ielas, kā arī atsevišķi posmi L. Laicena, Loku, Āra, Sporta, Ausekļu un Nauču ielās.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA “Valmieras Olimpiskais centrs” aicina savai komandai pievienoties INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORU Amata pienākumi: nodrošināt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (turpmāk – IKT) saistīto problēmu pieteikumu pārvaldību un operatīvu risināšanu; nodrošināt datortehnikas lietotāju atbalstu un ar to saistīto problēmsituāciju risināšanu; uzstādīt, konfigurēt, diagnosticēt un modernizēt Uzņēmuma struktūrvienību datortehniku, datortīklus un programmatūru, novērst kļūmes to darbībā;  kontrolēt ārējo pakalpojumu sniedzēju darbu izpildi Uzņēmuma infrastruktūras uzturēšanā; sagatavot priekšlikumus par IKT nomaiņu un efektīvāku tās izmantošanu; nodrošināt IKT tehniskā nodrošinājuma iegādi, piegādi un uzstādīšanu Uzņēmuma darba nepārtrauktības nodrošināšanai; analizēt esošās IKT infrastruktūras funkcionalitāti, plānot jaunu tehnoloģiju ieviešanu; tīmekļu vietņu uzturēšana. Prasības kandidātiem: vismaz vidējā profesionālā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā; vismaz divu gadu darba pieredze (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); izpratne par IKT risinājumu darbības principiem; izpratne par datortehnikas un biroja tehnikas uzbūvi un problēmu risināšanas secību; izpratne par datortīkla uzbūvi, tīkla iekārtu darbības principiem; iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; spēja strādāt komandā un iekļauties termiņos; B kategorijas autovadītāja apliecība.  Mēs piedāvājam:  stabilu atalgojumu (no 1800 EUR līdz 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam); darbam nepieciešamo tehnisko aprīkojumu; drošu un sakārtotu darba vidi; veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; profesionālu un draudzīgu kolektīvu; sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; apmaksātu atvaļinājumu, papildus brīvdienas; dažāda veida atpūtas un sporta iespējas, kā arī citus motivējošus bonusus. CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz info@valmierasoc.lv līdz 2025. gada 11. februārim. Tālrunis papildu informācijai: +371 26100227 Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Profesija: INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Čempionu iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Cita Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-02-11 Kontaktpersona: Zigmunds Ezergailis

Mūsu partneri