Lasīšanas laiks: 2 min
Valmierā šogad Rubenes un Valkas ielas posmos tika pabeigta apvienotā gājēju un velosipēdu ceļa būvniecība, turpinot veidot pilsētas velotīkla nepārtrauktību. Jauna ietve, apvienotais gājēju un velosipēdu ceļš izbūvēts Rubenes ielas posmā no Beātes līdz Georga Apiņa ielai un Valkas ielas posmā no Raiņa ielas līdz Tērbatas ielai. Taču neizpratni valmieriešiem radījis fakts, ka apvienotais gājēju un velosipēdu ceļš nav pilnībā izbūvēts līdz Valkas un Raiņa ielas krustojumam. Vairāku metru garumā ir atstāts vecais segums.
Valmieras novada pašvaldība informē, ka ietve nav izbūvēta līdz galam, jo ir izstrādāts būvprojekts rotācijas apļa izbūvei Raiņa – Rubenes – Valkas ielu krustojumā. Jaunā ietve izbūvētā tā, lai to viegli varētu pieslēgt pie projektētā rotācijas apļa ietves. Trūkstošais posms ir rotācijas apļa būvprojektā.
“Rīta un vakara stundās Raiņa un Rubenes ielas krustojumā veidojas sastrēgumi, kā arī ir palielināta gājēju plūsma.
Rotācijas apļu izbūves mērķis ir uzlabot satiksmes plūsmas regulēšanu krustojumā. Tas pastiprina autovadītāju uzmanību, izbraucot krustojumu, jo galvenais ceļš ir dots tiem, kas atrodas aplī, kā arī satiksme rotācijas aplī notiek vienā virzienā, samazinot ātrumu, līdz ar to tas izslēdz frontālās sadursmes iespējas, šķērsojot pretējā braukšanas virziena plūsmas.
Rotācijas apļa izbūvei šajā krustojumā ir izstrādāts būvprojekts. Realizācijas laiks būs zināms pēc 2022. gada budžeta apstiprināšanas,” portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Marija Melngārša.
Kur ta nu pēkšņi sākuši par sastrēgumiem uztraukties????/
Labak butu likvidejusi jaunizveidoto murgojumu beates un raina krustojuma- no b ielas, no multikluba puses raina iela ir pilnigi neparskatama, ka ari, no ezerina puses, beates ielas masinu plusma tiek novirzita uz vienu no neertakajiem krustojumiem Valmiera, pie tam no mazaksvariga cela puses