Lasīšanas laiks: 3 min
Paredzēt dažādus notikumu scenārijus bieži vien ir daļa no ceļojumu plānošanas procesa. Nepaļaujamies taču, ka, dodoties ceļojumā, pa rokai vienmēr būs viesnīca ar brīvu numuriņu, ierodoties lidostā, tiksim pie nepieciešamās biļetes vajadzīgajā virzienā. Šādas lietas plānojam laikus. Tad kāpēc laikus arī neieplānot nepatīkamo situāciju novēršanu? Tad nepieciešama ceļojumu apdrošināšanas polise.
“Compensa” ceļojumu apdrošināšana nodrošina sirdsmieru ceļojuma laikā, servisu 24 stundas diennaktī un konsultācijas, ja tādas nepieciešamas (ko darīt attiecīgajā situācijā). Šāda drošība palīdz atslābināties un izbaudīt pašu ceļojuma procesu, nesatraucoties, ka var atgadīties kas slikts. Tad nu daži praktiski iemesli, kāpēc ceļojuma apdrošināšanas polisi pirms došanās ceļā tomēr ir vērts iegādāties.
- Drošāks prāts – Ja ceļojuma laikā atgadās kāds negadījums, pasliktinās veselība vai saasinās kāda sena slimība, ceļojumu apdrošināšanas polise segs izdevumus, kas būs saistīti ar neplānoto ārsta apmeklējumu.
- Ieguldījums ceļojumā – Bieži vien iepriekš tiek smagi strādāts un rūpīgi krāti līdzekļi, lai varētu atļauties tādu ceļojumu, kādu vienmēr esam vēlējušies un pelnījuši. Diemžēl pat visrūpīgākā plānošana nenodrošina pret dažādiem pārsteigumiem un neveiksmīgām situācijām, kuru dēļ var nākties vai nu pārtraukt ceļojumu vai to atcelt pavisam, zaudējot tajā ieguldītos rūpīgi krātos līdzekļus. Iegādājoties ceļojuma apdrošināšanu laicīgi (vismaz pāris nedēļas pirms ceļojuma sākšanās), nodrošinām, ka šādu situāciju rezultātā nepaliekam bez ceļojuma un ar tukšām kabatām.
- Medicīniskie izdevumi ārzemēs ir dārgāki – Ceļojumu apdrošināšanas polisē iekļauta medicīnisko izdevumu segšana, kas nodrošinās to, ka nepieciešamības gadījumā laicīgi un kvalitatīvi varam saņemt nepieciešamos pakalpojumus, neraizējoties, ka tas izmaksās lielas summas, kas neiekļaujas paredzētajā (un neparedzētajā) budžetā.
- Personīgo mantu aizsardzība – Ceļojums uz pludmali nav īpaši jautrs bez peldkostīma somā. “Compensa” ceļojuma apdrošināšana ne tikai sedz zaudējumus, kas radušies bagāžas nozaudēšanas, bojāšanas vai nozagšanas gadījumā, tiek segti arī izdevumi par pirkumiem, kas veikti, atjaunojot bagāžā bijušās mantas – apģērbs un pirmās nepieciešamības preces. Tāpat iespējama personīgo mantu nosūtīšana no mājām, ja bojātas, nozaudētas vai nozagtas tādas lietas, bez kurām nav iespējams sociāli funkcionēt, vai no to iztrūkuma atkarīgs veselības stāvoklis.
“Compensa” ceļojumu apdrošināšana rūpējas par lielisku servisu, nodrošinot kompetentus un zinošus darbiniekus, kas palīdzēs risināt jebkuru situāciju jebkurā diennakts laikā. Ja iestājies apdrošināšanas gadījums ceļojuma laikā – jāzina kā rīkoties. Vispirms jātur pa rokai apdrošinātāja diennakts palīdzības tālrunis, uz kuru zvanot saņemsi konsultāciju par ieteicamajām darbībām konkrētajā situācijā, Tālāk jau jārīkojas kā ieteicis speciālists. Jāatceras, ka jāpieprasa un jāsaglabā palīdzības dienestu dokumenti.
Atlīdzību var saņemt gan atgriežoties atpakaļ mājās, gan pakalpojuma sniegšanas vietā. Ja nepieciešama garantija medicīnisko izdevumu segšanai, “Compensa”, sadarbojoties ar palīdzības dienestu, sazināsies ar medicīnas iestādi un garantēs pakalpojuma apmaksu, kā arī veiks apdrošināšanas gadījuma formalitāšu kārtošanu un rēķinu apmaksu par saņemtajiem pakalpojumiem tieši pakalpojuma sniedzējam.