Lasīšanas laiks: 2 min
Uzņēmēji līdz 30.jūlijam aicināti pieteikties konkursam “Latvijas Eksportprece 2016”, kurā tiks godināti Latvijas komersanti, kas sasnieguši labus rezultātus eksportspējīgu produktu ražošanā, aģentūra BNS uzzināja Latvijas Eksportpadomē.
Konkursa mērķis ir paust atzinību, novērtēt un vēlreiz atgādināt par Latvijā strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, tādējādi popularizējot Latvijas vārdu pasaulē.
Konkursa dalībnieki varēs izmantot “Latvijas Eksportprece 2016” marķējumu, tādējādi uzsverot produktu vai pakalpojumu pievienoto vērtību vietējā tirgū, kā arī ārzemju tirgos preces būs iespēja marķēt ar “Quality Product of Latvia” kvalitātes zīmi.
“Neraugoties uz sarežģīto situāciju Latvijas eksporta tirgos dažādu ģeopolitisku iemeslu dēļ, mūsu valsts uzņēmēji turpina apliecināt savu spēju ātri un sekmīgi sameklēt jaunus tirgus un startēt tajos ar konkurētspējīgiem produktiem. Arī šogad, izskatot pieteikumus dalībai konkursā “Latvijas Eksportprece 201″, varam pārliecināties, ka Latvija ir valsts ar atvērtu ekonomiku un eksports ir viens no svarīgākajiem tautsaimniecības izaugsmes balstiem. Latvijai viennozīmīgi ir ko piedāvāt pasaulei, par ko mums arī liels prieks,” atzina Latvijas Eksportpadomes pārstāvis Aivars Kalniņš.
Konkursa “Latvijas Eksportprece 2016”, kuru organizē Latvijas Eksportpadome, dalībniekus izvērtēs eksperti, un laureāti tiks paziņoti augustā.
Pērn Latvijas Eksportpadomes apbalvojums “Latvijas Eksportprece 2015” tika pasniegts vairāk nekā 20 Latvijas uzņēmumiem, kas pierādījuši sevi kā veiksmīgus eksportētājus, paplašinājuši eksporta tirgus un apgrozījumu, kā arī snieguši ieguldījumu Latvijas ekonomikas izaugsmē un valsts tēla veidošanā ārvalstīs.
Latvijas Eksportpadome sniedz uzņēmumiem atbalstu Latvijā ražotu preču eksportēšanai, nodrošinot konsultācijas uzņēmumiem eksporta sākšanai, veicinot palīdzību valstiskā līmenī un sniedzot uzņēmumiem nepieciešamo informāciju un savstarpējas sadarbības iespējas ārzemju tirgus izpētē, kā arī uzņēmums veido Latvijas ražotāju tēlu ārvalstīs.