Lasīšanas laiks: 2 min
Latvijā lielākā reģionālā tirdzniecības centra „Valleta” Valmierā neto apgrozījums pērn sasniedzis 23,65 miljonus eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš. Nepārtikas preču segmentā apgrozījums palielinājies par 3%. Izdarīto pirkumu skaits un apmeklējums pieaudzis minimāli, savukārt vidējā pirkuma vērtība gan kopumā, gan nepārtikas preču segmentā pieaugusi par 3%, portālu “Valmieras Ziņas” informēja t/c „Valleta” mārketinga projektu koordinatore Liene Kļave.
Vērtējot datus atsevišķi pa segmentiem, vislielākais apgrozījuma kāpums sasniegts sporta preču (par 11%), skaistumkopšanas preču (par 11%) un elektropreču, IT, telekomunikāciju segmentā (par 9%). Šajos segmentos vērojams arī vislielākais pirkumu skaita pieaugums.
Tirdzniecības centra „Valleta” direktore Monta Rubene norāda, ka sporta preču tirdzniecībā pieaugums tiek sasniegts jau vairākus gadus un parāda, ka aktīvs, veselīgs dzīvesveids un komfortabla ikdiena turpina būt aktuālākā dzīvesstila tendence. Tai pašā laikā likumsakarīgi ir patērētāju tēriņi IT precēm un telekomunikācijām – neviena ģimenes locekļa ikdiena šobrīd nav iedomājama bez viedierīcēm un gadžetiem, kurus papildina visdažādākie aksesuāri. Savukārt jaunu elektropreču un skaistumkopšanas preču iegādāšanās apliecina, ka savus ieņēmumus patērētāji vērtē kā stabilus un tāpēc atļaujas iegādāties ne tikai pirmās nepieciešamības preces.
SIA „VRPB” apsaimniekotais tirdzniecības centrs „Valleta” Valmierā savu darbību uzsāka 2007. gada novembrī, un pēc neto apgrozījuma pozicionējams kā Latvijā lielākais reģionālais tirdzniecības centrs. Tā 4 stāvos izveidotas 70 tirdzniecības vietas, kurās veiksmīgi darbojas Eiropā atpazīstamu zīmolu veikali, iecienīti Latvijas zīmolu veikali un reģiona uzņēmēju veikali, kā arī ikdienā nepieciešamo pakalpojumu sniedzēji. Katru dienu tirdzniecības centru apmeklē 6 000 – 7 000 iedzīvotāju no visas Vidzemes un Igaunijas pierobežas.