Lasīšanas laiks: 2 min
Latvijas lielākā reģionālā tirdzniecības centra “Valleta” Valmierā neto apgrozījums pērn, salīdzinot ar datiem 2014. gadā, pieaudzis par 7%, sasniedzot 18 256 753 miljonus eiro. Pirkumu skaits palielinājies par 3%, vidējā pirkuma vērtība – par 4%, informē Monta Rubene, tirdzniecības centra “Valleta”, mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja.
Apmeklētāju skaits sastādīja 2 481 390, kas ir par 2% vairāk nekā 2014. gadā.
Rūpniecības preču segmentā (t.i., neskaitot pārtikas operatora datus) neto apgrozījums palielinājies par 8%, pirkumu skaits – par 2%, savukārt vidējā pirkuma vērtība – par 6%. Pozitīvs apgrozījuma pieaugums uzrādīts visās preču grupās, procentuāli lielākais sasniegts mājsaimniecības, sporta, asksesuāru, juvelierizstrādājumu un bērnu precēm.
T/c “Valleta” vadītāja Evija Švarca rezultātus skaidro ar vairāku faktoru kopumu: “Mūsu galvenā priekšrocība attiecībā pret citiem reģiona lielveikaliem, nemainīgi, ir plašākais preču un pakalpojumu klāsts, kuru nodrošina atpazīstamu zīmolu veikali. Savukārt attiecībā pret Rīgas tirdzniecības centriem tā ir cena un infrastruktūra. No jebkuras reģiona pilsētas Valmiera ir sasniedzama ātrāk un ērtāk nekā Rīga. Ikdienā nepieciešamo lietu iegāde “Valletā” ir izdevīgāka, jo iespējams ietaupīt līdzekļus par degvielu vai par vienu un to pašu iepirkšanās braucienam atvēlēto summu iegādāties vairāk. Pilsēta piedāvā augstas kvalitātes sporta, kultūras, medicīnas un atpūtas pakalpojumus, kuru izmantošanu reģiona iedzīvotāji ne reti apvieno arī ar iepirkšanos.”
Viena no šī gada t/c “Valleta” prioritātēm būs turpināt piesaistīt stabilu zīmolu veikalus, kas piedāvā kvalitatīvas preces par pieejamu cenu. Pērn pircēju iespējas tirdzniecības centrā paplašināja sieviešu veļas ražotāja “V.O.V.A.” jaunā koncepta veikals “Queen Lingerie”, apavu veikals “Elche”, kuram šī ir pirmā tirdzniecības vieta ārpus Rīgas, un “Lattelecom”.
SIA “VRPB” apsaimniekotais t/c “Valleta” Valmierā ir Latvijas lielākais reģionālais tirdzniecības centrs, kas darbību uzsāka 2007. gada 22. novembrī. 4 stāvos 9 500m2 platībā izvietotas 70 tirdzniecības vietas. Tajās pārstāvēti Eiropā un Latvijā iecienītu zīmolu veikali, piedāvājot preču klāstu, kas līdzvērtīgs lielākajiem Rīgas tirdzniecības centriem.