Lasīšanas laiks: 2 min
Latvijā lielākā reģionālā tirdzniecības centra „Valleta” Valmierā neto apgrozījums pērn, salīdzinot ar datiem 2017. gadā, pieaudzis par 11% un sastāda 22,6 miljonus eiro. Apmeklējums palielinājies par 4%, pirkumu skaits – par 7%, vidējā pirkuma vērtība – par 4%, portālu “Valmieras Ziņas” informēja TC “Valleta” mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Monta Rubene.
Datu pieaugumu skaidro t/c „Valleta” direktore Evija Švarca: „Saskaņā ar Centrālās Statistikas pārvaldes informāciju, mazumtirdzniecības apgrozījums valstī pieaug, un tas redzams arī „Valletas” rādītājos. Mērenais inflācijas un augstais nodarbinātības līmenis, darba samaksas pieaugums ir stimulējuši iedzīvotāju tēriņus, un esam gandarīti, ka vidzemnieki par savu tirdzniecības centru ir turpinājuši izvēlēties „Valletu” – pateicoties veikalu sastāvam, prasībām atbilstošam piedāvājumam un pilsētas infrastruktūrai. Novērojumi liecina, ka daļu apgrozījuma pieaugumu veido pierobežā dzīvojošo igauņu aktivitāte. Arī viņiem iepirkšanās braucieni uz Valmieru, salīdzinot ar citām reģiona nozīmes pilsētām, ir tuvāki un līdz ar to izdevīgāki. Par vienu un to pašu naudu iespējams iegādāties vairāk.”
Vērtējot datus atsevišķi pa segmentiem, vislielākais apgrozījuma pieaugums, salīdzinot ar 2017. gadu, sasniegts sporta preču tirdzniecībā – par 30%. Tik izteikts kāpums segmentā vērojams jau 3. gadu un, kā iepriekš, apliecina, ka saspringtās darba dienas iedzīvotāji kompensē ar aktīvu un veselību atjaunojošu atpūtu. Tāpat sporta preču veikali plašā klāstā piedāvā arī ikdienai piemērotus apģērbus un apavus. Vairāk nekā 10% apgrozījuma pieaugums sasniegts ēdināšanas, juvelierizstrādājumu, skaistumkopšanas un bērnu preču segmentos.