Lasīšanas laiks: 2 min
Cilvēki arvien vairāk savus finanšu jautājumus vēlas risināt attālināti, līdz ar to pieaug Konsultāciju centra zvanu un arī dažāda veida sarakstes apjoms. Jau kopš 2013.gada Valmierā ir atvērta “Swedbank” Konsultāciju centra pārstāvniecība, veiksmīgi sevi pierādot visu šo gadu garumā. Tagad, turpinot stiprināt bankas digitālos pakalpojumus, tās komanda tiks paplašināta, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Swedbank” preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
Patlaban Konsultāciju centra Valmieras pārstāvniecībā strādā 17 darbinieki, bet tuvākajā laikā meklēsim vēl 8 kolēģus, paverot jaunas kompetenču attīstības iespējas gan esošiem Valmieras pārstāvniecības darbiniekiem, gan ar jaunu darbinieku piesaisti veicinot mūsu organizācijas ilgtermiņa izaugsmi.
“Paplašinot Valmieras komandu, vēlāmies uzlabot klientu pieredzi, nodrošinot konsultācijas visos klientu izvēlētajos kanālos– telefoniski, sarakstoties caur internetbanku vai arī uzsākot saraksti tērzētavā un, iespējams, jau tuvākajā nākotnē būs iespēja izvēlēties video konsultācijas. Attīstot klientu apkalpošanas kompetenču centrus, tiek rasta iespēja piedāvāt darbiniekiem dažādas darba metodes un iespēja piemeklēt sev atbilstošāko saziņas veidu,” saka Inese Griķe-Ukstiņa, Konsultāciju centra vadītāja.
“Swedbank ir uzticams Valmieras pilsētas pašvaldības sadarbības partneris daudzu gadu garumā. Prieks, ka, sekmīgi attīstoties bankas darbībai, pilsētā tiek radītas jaunas darbavietas. Tas ir atbalsts izvirzīto mērķu – celt iedzīvotāju labklājību un veicināt pilsētas ekonomisko izaugsmi – sasniegšanā. Katra jauna darbavieta ir iespēja speciālistiem atgriezties dzimtajā pilsētā vai Vidzemes Augstskolas studentiem par mājām izvēlēties Valmieru. Pilsētas dinamisko vidi veidojam mēs visi, tāpēc ir gandarījums par katra uzņēmuma izaugsmi. Veiksmi turpmāk!” vēl Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Jānis Baiks.
Swedbank Konsultāciju centrā klientiem tiek nodrošinātas efektīvas un ērtas attālinātās konsultācijas par bankas pakalpojumiem dažādos kanālos. Savukārt Valmieras komanda piedāvā klientiem tieši rakstiskās konsultācijas, atbildot uz klientu iesūtītiem jautājumiem bankas ziņojumos, e-pastos, nodrošina attālināto kontu atvēršanu jaunajiem klientiem. Mainoties klientu paradumiem, arvien vairāk klientu vēlās saņemt konsultācijas, izmantojot jauno saziņas kanālu – tērzetāvu (chat) internetbankā – un arī tērzetāvas apkalpošana, ka arī komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos (Twitter un Facebook) būs Valmieras komandas pārziņā.
Kopumā “Swedbank” Konsultāciju centrā strādā 180 darbinieki, kuri katru dienu saņem teju 3500 klientu zvanu, 1000 rakstisko jautājumu, nodrošina finanšu konsultācijas par bankas pakalpojumiem gandrīz 700 klientiem, kā arī konsultē par finansēšanas iespējām aptuveni 500 klientus dienā. Ar Valmieras pārstāvniecības paplašināšanu darīsim šo svarīgo darbu vēl efektīvāk un kvalitatīvāk!