Lasīšanas laiks: 2 min
Degvielas tirgotājs “Statoil Fuel & Retail” (“Statoil”) visām pilna servisa degvielas uzpildes stacijām (DUS) Eiropā plāno mainīt nosaukumu no “Statoil” pret “Circle K”, aģentūrai BNS pavēstīja “Statoil Fuel & Retail Latvia” komunikācijas konsultante Ieva Stūre.
Viņa norādīja, ka sākot ar 2016.gada maiju visās “Statoil” zīmola DUS Skandināvijā, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā tiks sākta zīmola maiņa pret jauno, globālo “Circle K” zīmolu. “Jaunais ērtas iepirkšanās zīmols “Circle K” turpmāk aizstās esošos kompānijas “Couche-Tard” mazumtirdzniecības zīmolus “Mac’s”, “Circle K” un “Kangaroo Express” ASV un Āzijā, kā arī mazumtirdzniecības zīmolu “Statoil” Eiropā,” klāstīja Stūre.
Tostarp viņa skaidroja, ka līdz 2010.gadam “Statoil Fuel & Retail” bija mazumtirdzniecības uzņēmums un daļa no naftas un gāzes ieguves kompānijas “Statoil ASA”. 2012.gadā mazumtirdzniecības uzņēmumu “Statoil Fuel & Retail” pārņēma viens no pasaules lielākajiem ērtas iepirkšanās un mazumtirdzniecības uzņēmumiem “Alimentation Couche-Tard Inc.” (“Couche-Tard”), un līdz ar uzņēmuma iegādāšanos tika iegūtas tiesības arī izmantot “Statoil” nosaukumu mazumtirdzniecībā līdz 2021. gadam.
“Viena globāla zīmola izveide mūs darīs stiprākus, palīdzēs mums stiprināt uzņēmuma kultūru un atvieglos mūsu pircēju ikdienu. Viens no iemesliem, kādēļ iegādājāmies “Statoil Fuel & Retail”, bija mērķis nostiprināt mūsu pozīcijas arī Eiropā un izveidot vienotu pamatu turpmākai izaugsmei reģionā. Sasniegt šo mērķi ar vienu globālu zīmolu būs vienkāršāk,” norādīja “Couche-Tard” prezidents un izpilddirektors Braiens Hanašs, piebilstot, ka kompānijas vīzija ir izveidot jauno “Circle K” par pasaules iecienītāko ērtas iepirkšanās un degvielas iegādes vietu.
Zīmola maiņu no “Statoil” pret “Circle K” Eiropā vadīs “Statoil Fuel & Retail” izpilddirektors Jakobs Šrams (Jacob Schram). “Kļūt par daļu no globālā zīmola “Circle K” mums paver daudz iespēju. Apvienojot lielo starptautisko mazumtirgotāju saimi vēl ciešāk, mēs varēsim vēl vairāk paātrināt mūsu biznesa izaugsmi Eiropā,” norādīja Šrams.
“Circle K” ir viens no lielākajiem kompānijas “Couche-Tard” zīmoliem, un ir nosaukums tūkstošiem veikalu un degvielas uzpildes staciju 14 valstīs.
Pirmās degvielas uzpildes stacijas Eiropā, kurās tiks ieviestas pārmaiņas, būs Norvēģijā un Zviedrijā. Tās būs daļa no starptautiska uzņēmuma ar turpat 15 tūkstošiem “Circle K” ērtas iepirkšanās veikaliem un degvielas uzpildes stacijām.
“Couche-Tard” ir vadošais Kanādas ērtas iepirkšanās segmenta mazumtirgotājs. ASV tas ir lielākais ērtas iepirkšanās veikalu operators, ņemot vērā uzņēmuma veikalu skaitu.
Valmieras stacijas gala pardeveja ne uzjautaja ko mes velamies ne ko gribetu vajprata attiekie pret cilvekie, man jajutas ka vaininiekam par to kad ieperkos nerunajot par to kadu hordogu velos man vel uzkaka auguma lai atrak izvelos!! Kpc??