Valmieras Ziņas

Šonedēļ Vidzemē reģistrēti divi traktortehnikas krāpšanas gadījumi; Valsts policija aicina neuzķerties uz viltus piedāvājumiem

Lasīšanas laiks: 3 min

Šonedēļ Valsts policijā Vidzemes reģiona pārvaldē Cēsu un Valkas iecirkņu apkalpojamā teritorijā reģistrēti divi krāpšanas gadījumi, kad interneta vietnē tiek piedāvāts iegādāties traktortehniku par izdevīgu cenu, bet prece nav saņemta un nauda nav atgriezta. Valsts policija aicina rūpīgi izvērtēt ievietotos sludinājumus interneta vietnēs, kā arī neiegādāties preci, kas pirms tam nav redzēta dzīvē, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Zane Vaskāne.

Jau iepriekš ir ziņots par krāpšanas gadījumiem, kad interneta vietnēs tiek izvietoti viltus sludinājumi par traktortehnikas tirdzniecību, kā rezultātā tiek apkrāpti pircēji. Šonedēļ šādi gadījumi reģistrēti Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Cēsu un Valkas iecirkņa apkalpojamā teritorijā. 

Oktobra beigās Smiltenes novadā vīrietis, vēloties iegādāties traktoru, pārskaitīja teju 5000 eiro nenoskaidrotai personai un līdz šim brīdim nav saņēmis preci. Tāpat Valkas novadā vīrietis pārskaitīja kādam uzņēmumam teju 7000 eiro par traktortehnikas iegādi, taču līdz šim brīdim tehniku nav saņēmis. Abos gadījumos sākts kriminālprocess. Šogad Vidzemē reģistrēti 12 krāpšanas gadījumi, kas saistīti ar traktortehnikas iegādi.

Krāpnieki sludinājumu portālos ievieto fotogrāfijas ar attiecīgo lauksaimniecības tehniku un tās tehnisko aprakstu, piedāvājot to iegādāties par izdevīgāku cenu, kas parasti ir zemāka par tirgus cenu. Sludinājumos var tikt norādīti gan Latvijā, gan ārvalstīs reģistrēti uzņēmumi, kā arī banku konti. Preci apskatīt un norēķināties par to saņemšanas brīdī nav iespējams, jo bieži vien tiek norādīts, ka tā atrodas ārzemēs un tiks piegādāta pēc rokasnaudas vai priekšapmaksas saņemšanas. Piesaistot potenciālos pircējus, krāpnieki darījuma laikā ar viņiem sazinās telefoniski vai sarakstoties e-pasta vēstulēs.

Savstarpējā komunikācija notiek līdz brīdim, kad krāpnieki potenciālajam klientam nosūta sagatavotu rēķinu par pirmās iemaksas veikšanu, lai organizētu tālāku preces pārdošanu. Tiklīdz persona ir veikusi attiecīgo samaksu, komunikācija beidzas un no krāpnieka un pirktās preces vairs nav ne vēsts.

Tāpat policija novērojusi, ka šādus sludinājumus ievieto arī krāpnieki, kuri uzdodas par jau eksistējošu un zināmu firmu darbiniekiem, kā arī izmanto līdzīgu konkrēto firmu dīleru e-pasta adreses. Lai neuzķertos uz šiem sludinājumiem, potenciālajiem pircējiem nepieciešams kārtīgi pārliecināties, kā ir uzrakstīts firmas nosaukums un darbinieka e-pasta adrese. Visbiežāk tiek veidoti līdzīgi nosaukumi, vien pamainot kādu burtu vai variējot ar pieturzīmēm e-pasta adresē, tādējādi maldinot un izkrāpjot no pircēja naudu par neeksistējošu preci.

Valsts policija aicina iedzīvotājus būt piesardzīgiem un neiegādāties preci, kas pirms tam nav redzēta dzīvē. Tāpat arī nevajadzētu veikt avansa maksājums pirms nav pārliecības par konkrētās preces esamību un to, vai tā tik tiešām atrodas pārdevēja īpašumā.

Iespējams, ka iepriekš minētais gadījums nav vienīgais, tādēļ policija aicina iedzīvotājus atsaukties un informēt policiju pa tālruni 110.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA „Firma Madara’89”- viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas pārtikas mazumtirdzniecībā, piedāvā darbu pārdevējam (-ai) veikalā “top!” Sedā,Saules ielā 10. Galvenie darba pienākumi: Pārtikas un nepārtikas preču tirdzniecība; Pircēju apkalpošana pie kases; Preču pieņemšana, pasūtīšana, uzskaite, izvietošana tirdzniecības zālē; Preču realizācijas termiņu, marķējuma, kvalitātes, uzglabāšanas apstākļu un atbilstošas temperatūras kontrole. Prasības kandidātiem: Vēlama pieredze pārtikas tirdzniecībā; Precizitāte, atbildības sajūta. Piedāvājam: Veselības apdrošināšana; Papildus sociālās garantijas pēc nostrādāta gada; Svētku dāvanas; Atmaksātus papildatvaļinājumus; Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas; Interesantu darbu stabilā uzņēmumā,mūsdienīgu darba vidi; Darba alga no EUR 880-930 (bruto); Darba laiks maiņās no plkst. 8.00-22.00. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv, ar norādi – pārdevējs Sedā vai pieteikties personīgi,vai WhatsApp mob.tel.nr. +371 29529416. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Saules iela 10, Seda, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-11-15 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv Vai pieteikties WhatsApp: pa mob.telef.29529416 Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Iepirkumu nodaļas vadītāja vietnieku/-ci uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • nodrošināt publisko iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanu atbilstoši spēkā esošiem normatīviem aktiem; • izstrādāt iepirkumu procedūru dokumentāciju (publikācijas, apliecinājumus, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, paziņojumus, lēmumus, atbildes vēstules, sēžu protokolus u.c. dokumentus); • veikt iepirkumu publicēšanu Iepirkumu uzraudzības biroja publikāciju vadības sistēmā un pasūtītāja pircēja profilā - Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS); • administrēt iepirkumu norises gaitu un iepirkumu rezultātu publicēšanu EIS atbilstoši normatīvo aktu prasībām; • veikt iepirkuma procedūrās iesniegto piedāvājumu atbilstības vērtēšanu atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem un iepirkuma noteikumiem; • apkopot plānotos iepirkumus, piedalīties iepirkuma plāna izstrādes, aktualizēšanas un kontroles procesos; • uzturēt un aktualizēt Pašvaldības iepirkumu datu bāzi atbilstoši esošajai situācijai; • veikt saraksti ar fiziskām un juridiskām personām atbilstoši normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar Pašvaldībā noteikto dokumentu aprites kārtību; • nodrošināt Iepirkumu nodaļas dokumentācijas un iepirkumu lietu sakārtošanu, noformēšanu un uzglabāšanu/arhivēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un nomenklatūrai; • kontrolēt dokumentu izpildes termiņus; • piedalīties darba grupās un komisijās savas kompetences ietvaros; • konsultēt Pašvaldības darbiniekus ar iepirkumiem saistītos jautājumos; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība; • vismaz trīs gadu darba pieredze publisko iepirkumu veikšanā (darba pieredze publisko iepirkumu jomā valsts vai pašvaldību iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību); • prasme patstāvīgi sagatavot iepirkumu procedūru organizēšanai nepieciešamo dokumentāciju; • pieredze iepirkumu plāna gatavošanā un/vai izpildes uzraudzībā (tiks uzskatīta par priekšrocību); • amata pienākumu izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un izpratne to pielietošanā; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • kompetences: teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes; precizitāte un augsta atbildības sajūta; analītiska un loģiska domāšana; spēja strādāt ar lielu datu apjomu; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt mērķus, ievērot termiņus; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru, kā arī zināšanas/praktiskā pieredze darbā ar Elektronisko iepirkumu sistēmu; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1746 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1851 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi “Iepirkumu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatam” līdz 2024.gada 14.novembrim. Tālrunis papildus informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-11-14 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras sākumskola aicina darbā sētnieku/-ci (1,0 slodzes) uz nenoteiktu laiku. Galvenie darba pienākumi: • teritoriju kopšana un uzturēšana atbilstoši sezonalitātei; • zāles pļaušana; • sniega tīrīšana un ietvju kaisīšana; • labiekārtošanas darbu veikšana; • valsts karoga izkāršana svētku un atceres dienās; un Jums ir: • vispārējā vidējā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: fiziskā izturība un gatavība veikt fizisku darbu, teicama saskarsmes kultūra; mēs piedāvājam: • atalgojumu 700.00 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • labus darba apstākļus; • aktīvu, dinamisku darbu un iespēju gūt jaunu pieredzi. CV, pieteikuma vēstuli lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vs@valmiera.edu.lv vai iesniegt personīgi Valmieras sākumskolā, adrese: Pāvila Rozīša 40A, Valmiera, Valmieras novads, līdz 2024.gada 15.novembrim plkst.12.00. Tālrunis papildu informācijai: 64224737. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SĒTNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Pāvila Rozīša iela 40A, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-11-15 Kontaktpersona: vs@valmiera.edu.lv 64224737

Mūsu partneri