Valmieras Ziņas

Skolēn, piesakies ēnot ZAAO!

Lasīšanas laiks: 3 min

SIA “ZAAO” aicina skolēnus pieteikties programmā “Ēnu diena 2023” un 5. aprīlī viesoties atkritumu poligonā, kļūt par daļu no uzņēmuma un uzzināt vairāk par ikdienas izaicinājumiem, “ēnojot” SIA “ZAAO” strādājošo profesiju pārstāvjus, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA ZAAO sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Kovala Sēne.

SIA “ZAAO” (turpmāk tekstā – ZAAO) ir atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums, kas veic ne tikai atkritumu transportēšanu, savākšanu no katras mājas Vidzemē, bet arī nodrošina atkritumu šķirošanu, apstrādi un apglabāšanu videi draudzīgā veidā, kā arī izglīto un informē sabiedrības par vides un atkritumu apsaimniekošanas jautājumiem.  ZAAO kā viens no lielākajiem darba devējiem Vidzemes reģionā labprāt katru gadu iesaistās karjeras izglītības programmā “Ēnu diena”, popularizējot uzņēmumā strādājošās profesijas, lai, iespējams, satiktu savus nākotnes darbiniekus.

Kopumā ZAAO strādā 61 dažādu amatu/profesiju pārstāvji, par septiņām no šīm profesijām 5. aprīlī, “Ēnu dienas 2023” ietvaros, aicinām skolēnus uzzināt vairāk, piesakoties “ēnot” valdes priekšsēdētāju, personāla daļas vadītāju, RAAC “Daibe” vadītāju, izglītības projektu vadītāju, informācijas tehnoloģiju daļas vadītāju, loģistikas nodaļas speciālistu, informācijas sistēmu uzturētāju. 

Lai pieteiktos, skolēni aicināti meklēt ZAAO vakances “Ēnu dienas 2023” oficiālajā lapā https://enudiena.lv/vakances un iesniegt pieteikumu, īsi aprakstot sevi.

Pieteikšanās “Ēnu dienām” kopumā noritēs trīs kārtās:

  • no 7. līdz 13. martam;
  • no 17. līdz 20. martam;
  • no 24. līdz 27. martam;

Pēc katras kārtas noslēguma ZAAO apstiprinās saņemtos pieteikumus.  

Piesakoties “Ēnu dienā” ZAAO, skolēniem būs dota iespēja uzzināt ne tikai par sev interesējošo profesiju, galvenajiem pienākumiem, izaugsmes iespējām un izaicinājumiem, bet arī iepazīt atkritumu apsaimniekošanas nozari, dodoties ekskursijā pa poligonu, kā arī virtuālā ceļojumā atkritumu kalnā. 

Pēc pieteikuma apstiprināšanas skolēnam uz norādīto kontaktinformāciju tiks nosūtīta plānotā “Ēnu dienas” programma, lai laicīgi varētu tai sagatavoties. Aicinām nenobīties, ja ir vēlme pieteikties RAAC “Daibe” vadītājas vai izglītības projektu vadītāju “ēnošanai”, jo, iepriekš vienojoties, tiks nodrošināts transports no Valmieras līdz RAAC “Daibe” un atpakaļ.

“Ēnu diena” ir pasaulē atpazīstama un atzīta Junior Achievement karjeras izglītības programma 1.-12. klašu skolēniem, kuras laikā skolēni apmeklē kādu darba vietu un 4 – 6 stundu garumā vēro interesējošās profesijas pārstāvja darba ikdienu. Ēnu dienas mērķis ir iepazīstināt skolēnus ar dažādu profesiju un nozaru prasībām, lai palīdzētu jauniešiem izvēlēties profesiju un atbilstoši sagatavotos darba tirgum. Šī ir programma, kas jau daudzus gadus sekmīgi iekļauj izglītības procesā karjeras jautājumus, rosinot jauniešus plānot savu nākotni jau skolas laikā. Veidojot sadarbību starp skolu, sabiedrību un darba vidi, “Ēnu diena” sekmē jauniešu integrāciju sabiedrībā un darba tirgū nākotnē. Vairāk informācijas par “Ēnu dienu” meklē https://enudiena.lv/enu-diena/ vai @jalatvia.

Jautājumu gadījumā, skolēni aicināti sazināties ar ZAAO sabiedrisko attiecību vadītāju Ingu Kovalu Sēni, rakstot uz e-pasta adresi inga.kovala@zaao.lv.

Uz tikšanos 5. aprīlī!

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā īpašumu apsaimniekošanas speciālistu/-i uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • piedalīties iepirkuma un cenu priekšizpētes procedūrās, kas skar Pašvaldības īpašumu apsaimniekošanu un būvniecību; • nodrošināt Pārvaldes funkciju izpildei nepieciešamo iepirkumu procedūru dokumentu sagatavošanu, nodrošināt un veikt attiecīgo līgumu izpildītāju darbības kontroli atbilstoši kompetencei; • koordinēt ar nekustamā īpašuma iznomāšanu un izīrēšanu saistītus jautājumus, analizēt to pilnveidošanas iespējas, sniegt atbilstošus priekšlikumus; • sagatavot īres/apsaimniekošanas līgumus un kontrolēt termiņus; • sagatavot informāciju par ūdens ieguvi, notekūdeņu daudzumu un testēšanas pārskatus; • organizēt dūmvadu un ventilācijas sistēmu tīrīšanu un deratizācijas pasākumus; ja Tev ir: • vismaz vidējā profesionālā izglītība; • ar jomu saistīto normatīvo aktu pārzināšana un izpratne to pielietošanā; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • pieredze darbā ar MS Office programmām; • kompetences: augsta atbildības sajūta un saskarsmes kultūra, precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus, spēja iedziļināties un izprast dažādas problēmsituācijas, spēja argumentēt savu viedokli; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: bktapvieniba@valmierasnovads.lv, vai personīgi Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvaldē, adrese: “Kaimiņi”, Brenguļi, Brenguļu pagasts, Valmieras novads, ar norādi „Pieteikums Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvaldes īpašumu apsaimniekošanas speciālista/-es amatam”, līdz 2025.gada 18.martam. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 20271362 vai 25748882. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Dzīvojamo māju/ īpašumu apsaimniekošanas SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Kaimiņi, Brenguļi, Brenguļu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-18 Kontaktpersona: bktapvieniba@valmierasnovads.lv 20271362

SIA „Firma Madara’89”- viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas pārtikas mazumtirdzniecībā, piedāvā darbu  pārdevējam (-ai) veikalā “top!” Valmierā, Brīvības ielā 62. Galvenie darba pienākumi: • Pārtikas un nepārtikas preču tirdzniecība; • Pircēju apkalpošana pie kases; • Preču pieņemšana, pasūtīšana, uzskaite, izvietošana tirdzniecības zālē; • Preču realizācijas termiņu, marķējuma, kvalitātes, uzglabāšanas apstākļu un atbilstošas temperatūras kontrole. Prasības kandidātiem: • Vēlama pieredze pārtikas tirdzniecībā; • Precizitāte, atbildības sajūta. Piedāvājam: • Veselības apdrošināšana; • Papildus sociālās garantijas pēc nostrādāta gada; • Svētku dāvanas; • Atmaksātus papildatvaļinājumus; • Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas, mūsdienīgu darba vidi; • Darba alga no EUR 950- 1000 (bruto); • Darba laiks maiņās no plkst. 8.00-22.00. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv, ar norādi – pārdevējs Valmierā, Brīvības ielā vai pieteikties WhatsApp +371 29617749. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brīvības iela 62, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-03-21 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Informācijas tehnoloģiju centra (ITC) vadītāju (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt ITC darba plānošanu, vadību un darba koordinēšanu, nodrošināt ar ITC kompetenci saistīto iekšējo normatīvo aktu izstrādi; • izstrādāt un ieviest vienotu Valmieras novada informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) attīstības stratēģiju; • nodrošināt IKT projektu pārvaldību; • nodrošināt Pašvaldības IKT drošības pārvaldību, t.sk. kiberdrošības pasākumu ievērošanu; • nodrošināt Pašvaldībā izmantoto informācijas sistēmu pārraudzīšanu, administrēšanu un attīstību; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju nozarē; • vismaz pēdējo divu gadu darba pieredze vadošā amatā (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); • izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju risinājumu darbības principiem; • izpratne par informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas etapiem; • pieredze IKT projektu vadībā un/vai projektu īstenošanā; • iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; precizitāte un augsta atbildības sajūta; analītiska un loģiska domāšana; spēja strādāt ar lielu datu apjomu; spēja argumentēt savu viedokli; prezentācijas prasmes; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt mērķus, ievērot termiņus; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • B kategorijas autovadītāja apliecība;   mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2695 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2856 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, norādot piemērus par IKT projektos ieviestajiem IT risinājumiem (konkrēti norādot savu lomu un pienākumus tajos)), un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Informācijas tehnoloģiju centra vadītāja amatam” līdz 2025.gada 17.martam. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64292237. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-17 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri