Lasīšanas laiks: 2 min
Digitālā mārketinga stratēģija palīdz reklamēt zīmolu ar dažādu digitālu kanālu palīdzību, piesaistot uzņēmuma mājas lapai vai interneta veikalam lielāku apmeklētāju plūsmu un jaunas mērķauditorijas. Digitālā mārketinga pakalpojumi ietver ne tikai e-pasta mārketingu, tiešsaistes satura veidošanu, kampaņu veidošanu sociālajos tīklos un reklāmu izvietošanu interneta meklētājprogrammās, bet arī citu digitālo kanālu aktīvu izmantošanu. Taču pilnvērtīga digitālā mārketinga zīmola atpazīstamības celšanas vai komunikācijas kampaņa digitālajā vidē nav iespējama, ja netiek īstenota SEO optimizācija.
Kādēļ SEO optimizācija iespaido digitālā mārketinga stratēģiju?
Lai zīmola izvēlēta digitālā mārketinga stratēģija būtu efektīva un izpildītu uzstādītos mērķus reklāmas skatījumu, mājas lapas apmeklējuma vai pirkumu pieauguma ziņā, būtisks aspekts ir arī pašas interneta vietnes novērtējums un pozīcija meklējumu rezultātos interneta pārlūkprogrammās, kas ir SEO joma.
SEO un pašas mājas lapas optimizācija palīdz vieglāk meklētājprogrammās atrast lietotājam interesējošo informāciju par zīmolu, tā produktiem vai pakalpojumiem. Jo atbilstošāka mājas lapa vai interneta veikals būs meklētājprogrammu vadlīnijām un algoritmiem, jo augstākās pozīcijās tā atradīsies pārlūkprogrammu meklējumu rezultātos un digitālās mārketinga kampaņas būs efektīvākas.
SEO optimizācijas mērķis no digitālā mārketinga skatupunkta ir vietnes iekļūšana meklējumu rezultātu pirmajā lapā vai pat pirmajās pozīcijās, jo šādas pozīcijas vairo zīmola reputāciju potenciālo klientu acīs. Šeit palīdzēt varēs profesionāls SEO speciālists.
Kādi SEO aspekti ietekmē digitālo mārketingu?
Vietnes novērtējumu meklētājprogrammās vienlīdz būtiski ietekmē gan tehniskais SEO audits, gan satura kvalitāte, lietotāju iesaistes līmenis, māja lapas vai interneta veikala draudzīgums mobilajām ierīcēm un ienākošo saišu apjoma kvalitāte.
Tādi tehniskā SEO uzlabošanas aspekti kā URL struktūras sakārtošana, vietnes ielādes ātruma uzlabošana, kļūdu un bojāto saišu novēršana var atvieglot meklētājprogrammu algoritmam vietnes caurskatīšanu. Savukārt, lietotājam draudzīgs, kvalitatīvs un noderīgs mājas lapas vai interneta veikala saturs palīdz nokļūt augstākās meklējumu rezultātu pozīcijās.
Īpaši svarīga SEO stratēģija (https://e-komercija.lv/pakalpojumi/seo-pakalpojumi/ ) ir satura mārketingā, kura pamatā ir atbilstoša un vērtīga satura izplatīšana zīmola produktu vai pakalpojumu mērķauditorijai.
Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv, lai varētu būt piedāvāti daudzveidīgi SEO pakalpojumi interneta veikaliem vai mājas lapām, ir atlasījusi pieredzējušus SEO speciālistus, kas vienlīdz labi izprot gan SEO tehniskos, gan kvalitatīva satura un digitālā mārketinga aspektus.
Ja arī Jums ir nepieciešami SEO pakalpojumi vai arī vajadzīga interneta veikala izveide, kur ir draudzīga cena, ienāciet www.e-komercija.lv un apskatiet plašo pakalpojumu klāstu.