Valmieras Ziņas

Risinājumi, kas uzlabos ikviena uzņēmuma ikdienu

Lasīšanas laiks: 2 min

Praktiski un ērti risinājumi uzņēmumos ir viens no faktoriem, kas ikdienas darbu padara efektīvāku un būtiski atvieglo darbinieku ikdienu. Tas savukārt atstāj pozitīvu ietekmi uz biznesa attīstību. Tādēļ tālāk rakstā lasiet vairāk par risinājumiem, kuri lieliski noderēs teju ikvienā uzņēmumā un veicinās kā darbinieku produktivitāti, tā arī nodrošinās ērtus darba apstākļus.

Akustiskie paneļi – trokšņu slāpēšanai

Pārmērīgs troksnis darba vietā var radīt negatīvu ietekmi uz darbinieku produktivitāti, tādā veidā traucējot efektīvai darba pienākumu veikšanai un biznesa attīstībai. Par laimi, ir pieejams risinājums, kas jo īpaši noderēs atvērtā tipa birojos. Akustiskie paneļi un starpsienas ir lielisks veids, kā biroja apslāpēt trokšņus, nodrošinot darbiniekiem mierīgus un patīkamus darba apstākļus. Tas sniedz iespēju uzlabot darbinieku produktivitāti, koncentrēšanās spējas un labsajūtu, tādējādi veicinot biznesa attīstību.

Atslēgu skapīši – drošai un pārskatāmai atslēgu glabāšanai

Kārtīga darba vide ir viens no faktoriem, par ko nepieciešams parūpēties, lai darbinieki ikdienā spētu ērti un ātri orientēties darbam nepieciešamajos materiālos un elementos. Risinājumi, kas sniedz iespējas ērti un droši uzglabāt visdažādākās lietas ir viens no veidiem, kā uzņēmumā parūpēties par kārību un organizētību. Viens no elementiem, kas lieliski noder dažādu nozaru uzņēmumos, ir atslēgu skapīši. Tie sniedz iespēju ērti un pārskatāmi uzglabāt liela daudzuma atslēgas, parūpējoties gan par to drošību, gan organizētību. Nepieciešamības gadījumā atslēgas ir iespējams viegli atrast, jo tās visas glabājas vienuviet un ir ērti pārskatāmas.

Ergonomiskas mēbeles – rūpēm par darbinieku veselību

Viens no risinājumiem, par ko noteikti vajadzētu parūpēties ikvienā uzņēmumā, ir ergonomiskas mēbeles. Darbinieku augumiem atbilstoši galdi un krēsli ir lielisks veids, kā darbiniekiem nodrošināt patīkamus un ērtus darba apstākļus, kā arī rūpēties par viņu veselību. Uzņēmumos vislabāk izvēlēties regulējamus galdus un krēslus, tādējādi sniedzot iespēju ikvienam darbiniekam uzņēmumā esošās mēbeles darba laikā pielāgot savām individuālajām vajadzībām. 

Ja arī jūs vēlaties uzlabot sava uzņēmuma ikdienu, ieviešot praktiskus un ērtus risinājums, ielūkojieties “AJ Produkti” sortimentā, kur atradīsiet, kā akustiskos paneļus un atslēgu skapīšus, tā arī ergonomiskus galdus, krēslus un citas birojā noderīgus elementus.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Vinda) aicina darbā direktora vietnieku administratīvi saimnieciskajā darbā uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • vadīt Vinda saimniecisko darbu; • plānot, vadīt un kontrolēt tehnisko darbinieku darbu, nodrošinot saimniecisko darbu izpildi; • piedalīties Vindas budžeta plānošanā, izpildes kontrolē un iepirkuma procedūras izstrādē un organizēšanā; • iegādāties nepieciešamo inventāru, instrumentus un citas materiālās vērtības, nepieciešamības gadījumos sastādīt tehnisko specifikāciju un veikt tirgus izpēti; • sekot darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu ievērošanai Vindā; • nodrošināt Vindas inženiertīklu (elektrotīkla, signalizācijas, ūdensvada un kanalizācijas, apkures sistēmas) savlaicīgu tehnisko apkopi un profilaktisko apkalpošanu, uzturēšanu kārtībā un piedalīties šajā darbā; • organizēt, vadīt un piedalīties Vindas telpu remontdarbos; • veikt Vindas materiālo vērtību uzskaiti, kontroli, piedalīties inventarizācijas komisijas darbā; un Tev ir: • vēlama augstākā izglītība; • vēlama izglītības iestādes saimniecisko darbu pārzināšana un izmaksu sastādīšanas prasme remontdarbiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • B kategorijas vadītāja apliecība; • kompetences: prasme plānot un organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte; komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība; prasme strādāt individuāli un komandā; • labas prasmes darbam ar datoru un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Iesniedzamos dokumentus ar norādi “Pieteikums Valmieras Jaunatnes centra “Vinda” vakancei - direktora vietniece/-ks administratīvi saimnieciskajā darbā” līdz 2025.gada 24.martam nosūtot uz e-pastu vinda@valmiera.edu.lv. Papildu informācija: Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” direktors Edijs Pētersons, tālr.nr. 67873444. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-24 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 67873444

Mūsu partneri