Valmieras Ziņas

Regīna Devīte ar mazajiem faniem atpūšas Sajūtu parka baskāju takā

Lasīšanas laiks: 2 min

Valmieras teātra aktrise Regīna Devīte, kura īpašu atpazīstamību ieguvusi ar Zentas lomu seriālā “Ugunsgrēks”, atklājusi vasaras aktīvās atpūtas sezonu, apmeklējot Valmieras Gaujas Stāvo krastu Sajūtu parka baskāju taku. Aktrise pavadīja pēcpusdienu kopā ar saviem mazajiem faniem, pastaigājoties Sajūtu parkā pie gleznainajiem Gaujas krastiem.

Valmieras Sajūtu parkā pirms vasaras aktīvās atpūtas sezonas atklāšanas atjaunota baskāju taka, kurā izveidoti 15 jauni elementi – pieci dizaina elementi un desmit zemo virvju šķēršļi. Tā pat visas takas garumā izklāti dabas materiāli, kuri ļauj visu taku veikt ar basām kājām, izbaudot dabas pieskārienu un uzkrājot Gaujas tuvuma sniegto enerģiju.

Baskāju takas sākuma punkts ir Jāņa Daliņa stadiona viesnīca J.Daliņa ielā 2 Valmierā. Aktrise Regīna Devīte kopā ar saviem mazajiem talanta piekritējiem baskāju takas veikšanu uzsāka no tās sākuma punkta, kur tiek veikts gājiens pa oļiem, zilajām stikla lodītēm, priežu čiekuriem, keramzītu, kakao pupiņu čaumalām un baltajām smiltīm. Takas turpinājumā izklāti dažādi dabīgi materiāli un tiek pārvarēti jaunizveidoti zemo virvju šķēršļu elementi. Baskāju taka vijās gar Gaujas stāvo krastu, kur izvietots atpūtas zvilnis, uz kura baudīt gleznaino ainavu un Gaujas lokus. Pastaigas noslēgumā ir iespēja palutināt kājas siltās ziedu vanniņās ar gadalaikam atbilstošām piedevām – pumpuriem, ziediem, lapām un ogām.

Valmieras teātra aktrise Regīna Devīte par Gaujas Stāvo krastu apmeklējumu, “Sajūtu parkā esmu bijusi vairākkārt un katru reizi atrodu ko jaunu un iegūstu jaunas sajūtas. Pirmo reizi baskāju takā biju kopā ar bērniem. Neskatoties uz to ka kājās dūrās čiekuri, viņi ar vislielāko interesi baudīja nepierastās sajūtas un ar lielu prieku iesaistījās. Man personīgi ļoti patika jaunizveidotie elementi, kā garie koku pīķi un mucas. Vēlos novēlēt un lūgt visus valmieriešus kaut reizi apmeklēt Sajūtu parku un izbaudīt to sirsnību un darbu ar kādu takas veidotāji strādājuši, lai izveidotu šo taku. Ja apmeklēsiet baskāju taku, Jums iepatiksies un vēlēsieties atvest arī savus ciemiņus, jo Sajūtu parks ir viena no skaistākajām vietām Valmierā. Jāsāk ar to, ka iepazīstam, kas mums pašiem ir tuvu un pieejams.”

Gaujas Stāvo krastu Sajūtu parka baskāju taka atvērta katru dienu darba laikā no plkst.10 līdz plkst.20. Sajūtu parka administrācija atrodas Valmierā J.Daliņa ielā 2. Iepriekš pieteikties un papildus informāciju iespējams iegūt zvanot +371 27879242.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Informācijas tehnoloģiju centra (ITC) vadītāju (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt ITC darba plānošanu, vadību un darba koordinēšanu, nodrošināt ar ITC kompetenci saistīto iekšējo normatīvo aktu izstrādi; • izstrādāt un ieviest vienotu Valmieras novada informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) attīstības stratēģiju; • nodrošināt IKT projektu pārvaldību; • nodrošināt Pašvaldības IKT drošības pārvaldību, t.sk. kiberdrošības pasākumu ievērošanu; • nodrošināt Pašvaldībā izmantoto informācijas sistēmu pārraudzīšanu, administrēšanu un attīstību; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju nozarē; • vismaz pēdējo divu gadu darba pieredze vadošā amatā (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); • izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju risinājumu darbības principiem; • izpratne par informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas etapiem; • pieredze IKT projektu vadībā un/vai projektu īstenošanā; • iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; precizitāte un augsta atbildības sajūta; analītiska un loģiska domāšana; spēja strādāt ar lielu datu apjomu; spēja argumentēt savu viedokli; prezentācijas prasmes; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt mērķus, ievērot termiņus; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • B kategorijas autovadītāja apliecība;   mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2695 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2856 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, norādot piemērus par IKT projektos ieviestajiem IT risinājumiem (konkrēti norādot savu lomu un pienākumus tajos)), un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Informācijas tehnoloģiju centra vadītāja amatam” līdz 2024.gada 25.novembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64292237. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-11-25 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras sākumskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā medicīnas māsu (1 likme – 40 stundas nedēļā) uz nenoteiktu laiku.   Ja Tev ir vēlme: • sniegt medicīnisko palīdzību bērniem un personālam; • veikt izglītojamo veselības stāvokļa novērtēšanu; • kontrolēt higiēnas prasību ievērošanu Iestādē; • aizpildīt nepieciešamo dokumentāciju, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; • sadarboties ar izglītojamo vecākiem; • veikt primāro pretepidēmijas pasākumu organizēšanu infekcijas slimību gadījumos; • popularizēt bērnu, viņu vecāku un personāla vidū veselīgu dzīvesveidu, iesaistoties Iestādes mācību un audzināšanas procesā; un ja Tev ir: • Latvijas Republikā atzīta vidējā profesionālā vai augstākā izglītība medicīnas māsas specialitātē, reģistrācija ārstniecības personu reģistrā kā medicīnas māsai; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte, saglabāt konfidencialitāti un toleranci; spēja cieņpilni komunicēt ar bērniem un pieaugušajiem; • prasme strādāt ar biroja tehniku un informāciju tehnoloģijām; mēs piedāvājam: • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.851 „Noteikumi par zemāko mēnešalgu un speciālo piemaksu veselības aprūpes jomā nodarbinātajiem”, 1189 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un darba pienākumu veikšanai atbilstošu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: vs@valmiera.edu.lv ar norādi “Medicīnas māsas vakance” līdz 2024.gada 29.novembrim plkst.17:00. Tālrunis papildu informācijai: 64224737. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: MĀSA/ vispārējās aprūpes MĀSA Darba vietas adrese: LATVIJA, Pāvila Rozīša iela 40A, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-11-29 Kontaktpersona: vs@valmiera.edu.lv 64224737

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pirmsskolas izglītības iestāde “Ābelīte” (turpmāk – Iestāde) ar 2024.gada 13.decembri aicina darbā apkopēju (40 stundas nedēļā (likme – 1)) (darba vietas adrese: Palejas iela 5, Valmiera, Valmieras novads) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • uzkopt Iestādes koplietošanas telpas, saskaņā ar telpu un aprīkojuma uzkopšanas un dezinfekcijas grafiku; • ievērot sanitāri higiēnisko normu prasības; • savas kompetences ietvaros atbildēt par saimniecisko līdzekļu racionālu izmantošanu; un ja Tev ir: • vismaz vispārējā vidējā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu, disciplinētība; pozitīva, atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; mēs piedāvājam: • atalgojumu pārbaudes laikā 700 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu abelite@valmiera.edu.lv ar norādi “Apkopējas vakancei” līdz 2024.gada 25.novembrim plkst.16.00. Tālrunis informācijai: 64222645. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: APKOPĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Palejas iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-11-25 Kontaktpersona: abelite@valmiera.edu.lv 64222645 Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri