Valmieras Ziņas

“Radām kopā” serviss un darbs – veiksmes atslēga izaugsmei

Lasīšanas laiks: 3 min

Ne vienam vien vidzemniekam ir pazīstams “Radām kopā” nosaukums. Ar šī uzņēmuma palīdzību piemērotāko risinājumu raduši daudzi klienti, izvēloties sev atbilstošāko un tīkamāko apdrukas variantu uz vairāk nekā 5000 priekšmetiem.

“Radām kopā” nesenākais veikums bija apskatāms šī gada skaļākajā notikumā Valmierā – Eiropas čempionātā BMX, kur uzvarētājiem tika pasniegtas tieši šī uzņēmuma speciāli izstrādātās trofejas.

Bet kā tas ir iespējams – sasniegt izaugsmi un kļūt pamanāmiem starp visiem nozares pārstāvjiem? “Radām kopā” gadījumā tie ir trīs svarīgi stūrakmeņi:

  1. attieksme pret klientiem;
  2. profesionālisms;
  3. pieejamība.

Katram klientam sava pieeja

Cik klientu – tik vēlmju, un “Radām kopā” uzdevums ir piepildīt ikvienu klienta ieceri. Katram, vēršoties pie “Radām kopā”, ir divas iespējas – izvēlēties kādu iepriekš veidotu dizainu vai kopā ar komandu rast savu unikālo redzējumu vēlamajā formā un veidā. “Radām kopā” katrs klients un viņa vēlmes ir pirmajā vietā, jo tikai tā iespējams sasniegt rezultātu, kas apmierinās gan pasūtījuma veicējus, gan izpildītājus.

Profesionālisms katrā veikumā

Lai nodrošinātu kvalitatīvu servisu, nepieciešami zinoši un spējīgi speciālisti. Ar to lepojas arī “Radām kopā” kolektīvs, kas apvieno savas jomas speciālistus, kuri ar darbu gatavi apliecināt savas spējas. Kvalitātes latiņa aug ar katru klientu, izpildot klientu vēlmes un realizējot visdažādākos projektus, kuros ieliktas gan klientu vīzijas, gan speciālistu prasmes un darbs.

Pieejams ikvienam, arī Jums

 “Radām kopā” pieejamība mērāma no dažādām perspektīvām:

  • Cena. Viens no svarīgiem noteikumiem, kas rada pieejamību klientiem, ir cena. “Radām kopā” pakalpojumu cena, to savienojot ar sniegto kvalitāti, ir adekvāta un ļauj izcelties starp konkurentiem;
  • Piegāde un pasūtījumu veikšana. Ja klienti nevar apmeklēt “Radām kopā” biroju Valmierā, nav pamata satraukumam, jo iespējams veikt pasūtījumus elektroniski, sazinoties ar uzņēmumu, kā arī saņemt vēlamo pasūtījumu visas Latvijas ietvaros.

Ir svarīgi sevi pierādīt ar darbiem, nevis vārdiem, un “Radām kopā” to ir gatavi apliecināt ikvienam. Ja vēlaties izstrādāt savu unikālo dizainu uz kāda priekšmeta, vai gribat vērsties ar iepriekš izstrādātu vīziju pie profesionāļiem, apmeklējiet www.radamkopa.lv vai rakstiet uz radamkopa@radamkopa.lv un rodiet piepildījumu savām idejām!

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Vinda) aicina darbā direktora vietnieku administratīvi saimnieciskajā darbā uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • vadīt Vinda saimniecisko darbu; • plānot, vadīt un kontrolēt tehnisko darbinieku darbu, nodrošinot saimniecisko darbu izpildi; • piedalīties Vindas budžeta plānošanā, izpildes kontrolē un iepirkuma procedūras izstrādē un organizēšanā; • iegādāties nepieciešamo inventāru, instrumentus un citas materiālās vērtības, nepieciešamības gadījumos sastādīt tehnisko specifikāciju un veikt tirgus izpēti; • sekot darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu ievērošanai Vindā; • nodrošināt Vindas inženiertīklu (elektrotīkla, signalizācijas, ūdensvada un kanalizācijas, apkures sistēmas) savlaicīgu tehnisko apkopi un profilaktisko apkalpošanu, uzturēšanu kārtībā un piedalīties šajā darbā; • organizēt, vadīt un piedalīties Vindas telpu remontdarbos; • veikt Vindas materiālo vērtību uzskaiti, kontroli, piedalīties inventarizācijas komisijas darbā; un Tev ir: • vēlama augstākā izglītība; • vēlama izglītības iestādes saimniecisko darbu pārzināšana un izmaksu sastādīšanas prasme remontdarbiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • B kategorijas vadītāja apliecība; • kompetences: prasme plānot un organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte; komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība; prasme strādāt individuāli un komandā; • labas prasmes darbam ar datoru un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Iesniedzamos dokumentus ar norādi “Pieteikums Valmieras Jaunatnes centra “Vinda” vakancei - direktora vietniece/-ks administratīvi saimnieciskajā darbā” līdz 2025.gada 24.martam nosūtot uz e-pastu vinda@valmiera.edu.lv. Papildu informācija: Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” direktors Edijs Pētersons, tālr.nr. 67873444. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-24 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 67873444

Mūsu partneri