Lasīšanas laiks: 2 min
Ziņai pievienota 3.līdz 6.rindkopa
No piektdien, 21.augusta, līdz ar pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu nebūs pieejams portāls “e-latvenergo.lv”, liecina Latvijas energoapgādes kompānijas “Latvenergo” paziņojums mikroemuāru vietnē “twitter”.
Portāls nebūs pieejams līdz 26.augustam. “Aicinām portālā veikt maksājumus par patērēto elektrību no 26.augusta vai izmantot internetbankas iespējas. Paldies par sapratni!” teikts paziņojumā.
Kompānijas preses sekretāre Ivita Bidere aģentūrai BNS pavēstīja, ka pārejas uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu laikā nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls “e-latvenergo.lv”, apmeklētājiem īslaicīgi būs slēgti klientu apkalpošanas centri un klientu serviss strādās ar ierobežotu informācijas apmēru.
“Darbība brīvajā elektroenerģijas tirgū no ikviena tirgotāja prasa arvien uzlabot pakalpojumus klientiem, kā arī ievērot jaunus regulējošās vides principus. Līdz ar to “Latvenergo” veic apjomīgu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas modernizāciju, kuras ietvaros tiks veiktas iekšējas funkcionālas pārmaiņas IT vidē. “Latvenergo” klientu skaits un apstrādājamā informācija ir ļoti apjomīga, līdz ar to pāreja uz sistēmas gala lietotni klientiem prasīs vairākas dienas, kuru laikā ceram uz klientu sapratni par radītajām neērtībām,” klāstīja Bidere.
Pēc viņas teiktā, klientu apkalpošanas centri nebūs pieejami 24.un 25.augustā Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī. Klientu konsultāciju sniegšana tiks atjaunota 26.augustā.
“Šajā laikā arī klientu servisa darbību (zvanot uz bezmaksas tālruni, rakstot e-pastus) un sniedzamās informācijas apjomu ietekmēs ierobežota piekļuve klientu datu bāzei. Rēķinoties ar neērtībām, ko klientiem radīs apjomīgie darbi IT vidē, jau iepriekš atvainojamies par tām un aicinām būt saprotošiem arī gadījumos, ja pirmajās dienās pēc jaunās sistēmas ieviešanas klientu apkalpošana nenotiek tik raiti kā iepriekš. “Latvenergo” personāls ir apmācīts darbam jaunajā sistēmā, taču praktiskās iemaņas vislabāk nostiprināt ikdienas darbā” sacīja Bidere.
“Latvenergo” ir Latvijas valstij piederošs energoapgādes komersants, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un tirdzniecību, kā arī sniedz telekomunikāciju un informācijas tehnoloģiju pakalpojumus.