Valmieras Ziņas

Pedagogu darba slodzi plānos skolas direktors kopā ar pašu skolotāju

Lasīšanas laiks: 2 min

Jaunais pedagogu atalgojuma modelis paredzēs, ka skolotāja darba slodzi plānos izglītības iestādes vadītājs sadarbībā ar pašu pedagogu, liecina Ministru kabineta (MK) noteikumu projekts par pedagogu darba samaksas noteikumiem.

Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) izstrādātajā projektā norādīts, ka izglītojamo skaits vispārizglītojošo skolu klasēs svārstās no 4 -5 izglītojamiem lauku novadu skolās līdz 34 izglītojamiem pilsētu skolās, tāpēc netiek dots normatīvais regulējums par to, cik mācību stundas ietilpst slodzē, kas atbilst vienai darba algas likmei.

Skolotāja darba slodzi plāno izglītības iestādes vadītājs sadarbībā ar pašu pedagogu, nosakot darba pienākumus gada laikā un veidojot tarifikāciju, kurā norāda mācību stundu skaitu, darba stundas klases audzināšanai, darba stundu skaitu citu pienākumu veikšanai un kopējo darba stundu skaitu, no kārtējā gada 1.septembra līdz nākamā gada 31.augustam. Veidojot pedagoga slodzi paredzēts, ka izglītības iestādes vadītājs ņem vērā izglītojamo skaitu klasē un mācību priekšmetu, ko pedagogs māca.

IZM izstrādājusi rekomendējošu metodiku, pēc kuras noteikt pedagogu slodzes veidošanos. Tā paredz, ka, piemēram, matemātikas, valodu un literatūras mācību priekšmetos skolotājiem, kuru klasēs ir mazāk par deviņiem skolēniem papildus noteiktajai 21 kontaktstundai klāt tiek pievienota viena stunda klases audzināšanai, kā arī pusotra stunda mācību stundu sagatavošanai, individuālajam darbam ar izglītojamiem, konsultācijām un skolēnu rakstu darbu labošanai.

Turpretī matemātikas, valodu un literatūras pedagogam, kura klasē ir 25 vai vairāk skolēni, paredzēts slodzei pieskaitīt sešas stundas klases audzināšanai, 2,5 stundas izglītojamo rakstu darbu labošanai, četras stundas individuālajam darbam ar izglītojamiem un konsultācijām, bet 2,5 stundas mācību stundu sagatavošanai.

Eksaktajos, sociālo zinību un citos mācību priekšmetos paredzēts, ka pedagogam nepieciešams mazāk laika skolēnu rakstu darbu labošanai. Piemēram, eksakto vai sociālo zinību pedagogam, kura klasē mācās 25 vai vairāk skolēni, tam paredzētas divas papildus stundas, bet citos mācību priekšmetos 1,5 stundas.

Projektā norādīts, ka metodika var kalpot par pamatu pašvaldībām, izstrādājot kārtību pedagogu slodžu sadalei. Pedagoga kopējā nedrīkst pārsniegt noteikto nedēļas darba laiku – 40 stundas, neskaitot promesoša pedagoga aizvietošanu. Direktoram vienojoties ar pedagogu par tarificēto mācību stundu skaita palielināšanu vai citu pienākumu (konsultāciju, individuālā darba ar izglītojamiem) palielināšanu, pedagoga slodze var pārsniegt to, kas atbilst vienai mēneša likmei. Tomēr šādās situācijas direktoram jāņem vērā skolēnu skaits klasē, mācību priekšmets, ko pedagogs māca, kā arī izglītības iestādes dibinātāja noteiktā kārtība pedagogu slodžu sadalei.

Jau ziņots, ka pedagogu atalgojuma modeļa projektu 4.jūlijā skatīs Ministru kabineta komitejā, bet 5.jūlijā – MK sēdē.

Ja esi enerģisks un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas profesionālās zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu, kā kolēģis, esi nepieciešams Valsts sociālās aprūpes centra "Zemgale" komandai!* VALSTS SOCIĀLĀS APRŪPES CENTRS "ZEMGALE" ir  lielākais valsts ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniedzējs Latvijā! aicinām darbā APRŪPES SEKTORA VADĪTĀJU filiālē "RŪJA" (uz nenoteiktu laiku, pilnu slodzi) Prasības pretendentam: Augstākā izglītība sociālajā labklājībā/sociālās labklājības jomā (vēlams sociālajā aprūpē) ar kvalifikāciju: sociālais darbinieks vai sociālais aprūpētājs; Darba pieredze sociālās aprūpes jomā vismaz 3 gadi; Spēja būt klientorientētam, nosvērtam, vērīgam, lojālam. Prasme vadīt kolektīvu, vadītāja pieredze vismaz 1 gads; Valsts pārvaldes vērtību un ētikas principu izpratne; Derīgs elektroniskais paraksts. Galvenie pienākumi vadības pienākumi aprūpes sektora darbiniekiem (plānot, organizēt un vadīt darbinieku darba izpildi; sagatavot darba grafikus un darba laika uzskaites tabulas; sagatavot atvaļinājumu grafiku; noteikt mācību vajadzības un kvalifikācijas paaugstināšanu padotajiem darbiniekiem; organizēt un nodrošināt jauno aprūpētāju ievadīšanu darbā; veidot un uzturēt efektīvu un motivējošu darba vidi aprūpes personālam u.c.); materiālo resursu nodrošināšana un kontrole (kontrolēt izsniegto materiālo resursu saudzīgu izlietojumu; piedalīties materiālo vērtību inventarizācijās; veikt cenu aptaujas un sagatavot ziņojumus; piedalīties nepieciešamā mīkstā inventāra plānošanā atbilstoši veidiem, izmēriem un daudzumiem, kā arī piedalīties nepieciešamā mīkstā inventāra specifikāciju sagatvošanā); sagatavot pārskatus, atskaites un ziņojumus. klientu sociālās aprūpes procesa nodrošināšana (kontrolēt klientu iekšējās kārtības noteikumu ievērošanu; piedalīties jaunpienākušo klientu uzņemšanas procesā; izvērtēt sniegtā aprūpes pakalpojuma kvalitāti un atbilstību katra klienta individuālajām vajadzībām u.c.). Piedāvājam: Algu (bruto) no EUR 1509 - EUR 1746 atkarībā no profesionālās pieredzes un kompetencēm, pārbaudes laikā līdz EUR 1510 atkarībā no pieredzes un profesionālajām prasmēm sociālajā sistēmā vai ar sociālajiem pakalpojumiem saistītā jomā valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādē un vadītāja pieredze; Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; Darba pieredzi valsts pārvaldē;  veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem; 10% ikmēneša piemaksu par darbu, kas saistīts ar īpašo risku; papildatvaļinājumu par īpašo risku (3 darba dienas gadā) un papildatvaļinājumu par ikgadējo novērtēšanu (no 4 - 10 darba dienām gadā); normālo darba laiku 40h nedēļā. Darba vieta: VSAC "Zemgale" filiāle "Rūja", Rūja, Jeri, Jeru pagasts, Valmieras novads. Profesionālās darbības aprakstu (CV), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar atzīmi "Sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas nodaļas vadītāja vietnieks" sūtīt uz e-pastu: vakances@vsaczemgale.gov.lv. Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Valsts sociālās aprūpes centram “Zemgale”. Detalizēta informācija par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai ir norādīta iestādes mājas lapā, adrese: https://www.vsaczemgale.gov.lv/lv/media/2279/download  Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju. Par atteikumu ziņosim tikai tiem kandidātiem, kas tiks uzaicināti uz interviju. Gadījumā, ja trīs nedēļu laikā pēc CV nosūtīšanas neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, varat uzskatīt, ka Jūsu kandidatūra netika virzīta pārrunu kārtai. *Valsts sociālās aprūpes centrs "ZEMGALE" (reģ.nr.40900035103) ir labklājības ministra pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas sniedz valsts apmaksātu ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu abu dzimumu pilngadīgām personām institūcijā ar smaga garīga rakstura traucējumiem (I un II invaliditātes grupa). Profesija: PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS (SOCIĀLĀS LABKLĀJĪBAS JOMĀ) Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūja, Jeri, Jeru pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-11-26 Kontaktpersona: CV ar profesijas norādi sūtīt uz e-pastu vakances@vsaczemgale.gov.lv Izglītības līmenis: 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

“Rūjienas saldējums” komanda aicina pievienoties ražošanas procesu vadītāju Pienākumi: • Plānot ražošanas apjomus, vadīt ražošanas procesus, noteikt ražošanas komandas darba uzdevumus un pārraudzīt to izpildi; • Plānot, vadīt un apmācīt ražošanas komandu, veikt laika uzskaiti un grafiku sastādīšanu; • Uzturēt ražošanu atbilstoši uzņēmuma kvalitātes standartiem; • Kontrolēt un uzlabot ražošanas efektivitātes radītājus; • Iziet un uzturēt esošos, kā arī plānotos starptautiskos kvalitātes sertifikācijas procesus. Prasības: • Vidējā, vidējā speciālā vai augstākā izglītība; • Pieredze cilvēkresursu vadībā, vēlams pārtikas ražošanas uzņēmumā; • Pieredze maiņu grafika plānošanā un sastādīšanā; • Teicamas HACCAP un sanitāro normu zināšanas; • Izpratne par LEAN ražošanas metodēm; • Proaktivitāte, spēja izrādīt iniciatīvu, patstāvīgi organizēt savu un komandas darbu; • Teicamas datorlietošanas prasmes - pieredze darbā ar uzņēmumu vadības programmu (ERP), plānošanas rīkiem, MS Office, biznesa analītikas rīkiem u.c. • Vēlamas angļu valodas zināšanas; • Medicīniskā izziņa Nr. 027/u. Piedāvājam: • Atalgojumu sākot no 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas; • Ceļa izdevumu kompensāciju; • Sociālās garantijas; • Veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātajiem mēnešiem; • Dinamisku, uz attīstību un izaugsmi vērtu darba vidi, kurā būs lieliska iespēja sevi profesionāli attīstīt un pierādīt; • Kvalifikācijas celšanas apmācības; • Draudzīgu kolektīvu un saliedēšanās pasākumus; • Bezmaksas kafiju un saldējumu darbavietā; • Iespēju iegādāties saldējumu par īpaši izdevīgām cenām. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu un CV līdz 3. decembrim uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: RAŽOŠANAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-12-03 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

“Rūjienas saldējums” komanda aicina pievienoties ražošanas tehnisko procesu plānošanas vadītāju Pienākumi: • Stratēģiskā rūpnīcas tehniskā un tehnoloģiskā nodrošinājuma vadība, plānošana un izpilde; • Esošo ražošanas līniju un iekārtu uzturēšana un vadīšana; • Jaunu iekārtu un rezerves daļu piegādātāju atlase; • Tehniskās apkopes plāna sastādīšana un izpildes kontrole; • Tehniskā budžeta sastādīšana un izpildes kontrole; • Iekārtu efektivitātes mērīšana un uzlabošana; • Ražošanas līniju darba efektivitātes paaugstināšana; • Tehniskā personāla vadīšana – stundu uzskaite un efektivitātes novērtēšana; • Jaunas ražotnes tehniskā plānošana un realizācija. Prasības kandidātiem: • Vidējā, vidējā speciālā vai augstākā izglītība, vēlams ar tehnisko ievirzi; • Tehniskā domāšana; • Pieredze cilvēkresursu vadīšanā; • Pieredze tehniskā budžeta sastādīšanā un izpildē; • Pieredze maiņu grafika plānošanā un sastādīšanā; • Teicamas HACCAP un sanitāro normu zināšanas; • Izpratne par LEAN ražošanas metodēm; • Proaktivitāte, spēja izrādīt iniciatīvu, patstāvīgi organizēt savu un komandas darbu; • Teicamas datorlietošanas prasmes – strādāt ar plānošanas rīkiem, MS Office, biznesa analītikas rīkiem u.c. • Vēlamas angļu valodas zināšanas; • Vēlama pieredze pārtikas ražošanas uzņēmumā; • Medicīniskā izziņa Nr. 027/u. Piedāvājam: • Atalgojumu sākot no 1800 EUR pirms nodokļu nomaksas; • Ceļa izdevumu kompensāciju; • Sociālās garantijas; • Veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātajiem mēnešiem; • Dinamisku, uz attīstību un izaugsmi vērtu darba vidi, kurā būs lieliska iespēja sevi profesionāli attīstīt un pierādīt; • Kvalifikācijas celšanas apmācības; • Draudzīgu kolektīvu un saliedēšanās pasākumus; • Bezmaksas kafiju un saldējumu darbavietā; • Iespēju iegādāties saldējumu par darbinieku cenām. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu un CV līdz 3. decembrim uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: TEHNISKĀS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-12-03 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

Mūsu partneri