Lasīšanas laiks: 2 min
Pasažieru pārvadātājs pa dzelzceļu “Pasažieru vilciens” šogad maijā pārvadājis 1,598 miljonus pasažieru, kas ir par 10,1% vairāk nekā attiecīgajā mēnesī pērn, aģentūrai BNS pavēstīja uzņēmumā.
Tajā skaidroja, ka pasažieru skaita pieaugums ir atsācies no šā gada aprīļa, kad tika ieviesti zonu tarifi. Aprīlī un maijā kopā “Pasažieru vilciena” pakalpojumus izmantojoši gandrīz trīs miljoni pasažieru, kas ir par 5,8% vairāk nekā pērnā attiecīgajā periodā.
“Pilnvērtīgai un objektīvai zonu tarifu ieviešanas seku analīzei nepieciešami dati vismaz par četriem mēnešiem, taču jau šobrīd iezīmējas pārliecinošas tendences un pasažieri ir pozitīvi novērtējuši mūsu piedāvātās novitātes,” sacīja “Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns.
Pēc uzņēmumā paustā, zonu tarifu sistēma, kas no šā gada 1.aprīļa tiek izmantota biļešu cenu aprēķināšanai braucieniem elektrovilcienu kustības zonā un Siguldas maršrutā, ir vēl viens solis klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas virzienā.
“Jau šobrīd konduktori ir apgādāti ar mobiliem multifunkcionāliem kases aparātiem, un ar roku izrakstītās biļetes ir pagātne. Jūlijā plānojam pasažieriem piedāvāt iespējas iegādāties biļetes internetā un mobilo ierīču aplikācijās, un līdz gada beigām noslogotākajās stacijās uzstādīsim pašapkalpošanās biļešu tirdzniecības automātus. Tāpat līdz gada beigām piedāvāsim iespēju vilcienos par braucienu norēķināties ar bankas kartēm, tai skaitā bezkontakta kartēm,” klāstīja kompānijā.
Uzņēmums 2014.gada maijā pārvadāja 1,452 miljonus pasažieru.
“Pasažieru vilciens” ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no valstij piederošās Latvijas dzelzceļa kompānijas “Latvijas Dzelzceļš” veiktajām funkcijām. Iepriekš “Pasažieru vilciens” 100% bija “Latvijas Dzelzceļa” meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.