Lasīšanas laiks: 2 min
Ikvienam izglītības iestādes darbiniekam iespējams piedalīties konferencē “Izrāviens 2021”. Tā notiks Valmieras tehnikumā 30. septembrī laikā plkst. 9.00-15.30 un apmeklētājiem sniegs zināšanas par to, kā pielāgoties pārmaiņām, sekmēt radošumu, veicināt motivāciju, uzrunāt dažādas auditorijas, efektīvi izmantot tehnoloģijas un saglabāt veselīgu klimatu kolektīvā.
Konferences “Izrāviens 2021” dalībnieki varēs izvēlēties un darboties divās no septiņām praktiskajām nodarbībām. Tās vadīs Mācību un Konsultāciju Aģentūras “Master Training” pieredzējušie lektori un iztirzās šādas tēmas:
- Reinis Lazda “Paliekošas pārmaiņas”. Kā pārmaiņām sagatavoties?Kā pārmaiņas savā dzīvē darīt noturīgas? Kādi ir “klupšanas akmeņi” un kā no tiem izvairīties?
- Ilva Bērziņa “Toksiska vide un darbinieks”. Kā nebūt toksiskam? Ko darīt, ja toksisks izrādās kolēģis? Kā nepieļaut toksiskas vides veidošanos?
- Elita Kazaine “Motivācija skolā”. Kā saprast cilvēku motivāciju? Kā piemēroties atšķirīgām kolēģu motivācijām?
- Dace Andersone “Vizualizēšana izglītībā”. Kā vēstījumu nodot vizuāli un vienkārši?Kā vizuāla izpausme sekmē mūsu radošumu?
- Mārtiņš Vecvanags “Pārmaiņu attieksme”. Kāds ir pārmaiņām svarīgākais jautājums? Kā ieraudzīt pārmaiņu nepieciešamību?
- Kārlis Apkalns “Jaunā pasniedzēja ABC”. Ko ieteikt mācīt sākušam kolēģim? Pie kā pieturēties, ja nesen sācis mācīt esi pats?
- Aldis Ērglis “Tehnoloģijas un nākotnes pasniegšana”. Kas ir tehnoloģiskās iespējas, kuras veidos pasniegšanas ikdienu nākotnē?
Reģistrēšanās konferencei iespējama līdz 2021. gada 27.septembrim, aizpildot pieteikuma anketu ŠEIT.
Sīkāka informācija, sazinoties ar Valmieras tehnikuma projektu vadītāju Lindu Ribu T: 20083787. e-pasts: linda.riba@valmierastehnikums.lv.
Projektu līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds iniciatīvas “Pilsētu inovatīvās darbības” ietvaros. Šī informācija atspoguļo vienīgi autora viedokli, un iniciatīvas “Pilsētu inovatīvās darbības” iestādes neatbild par šīs informācijas potenciālajiem izmantošanas veidiem.