Valmieras Ziņas

Noslēdzies projekts “Īpašs bērns? Gudrs skolotājs!”

Lasīšanas laiks: 6 min

Mūsdienu pasaule kļūst aizvien sarežģītāka, līdz ar to skolas ikdienā redzam, ka arī bērni kļūst arvien sarežģītāki, katram ir ļoti daudzveidīgas un dažādas vajadzības. Ko darīt? Kā mums atbalstīt mūsu skolēnus ceļā uz izglītību un veiksmīgu dzīvi?

Valmieras Gaujas krasta vidusskolā – attīstības centrā ik dienu noris intensīvs darbs, kurā piedalās visi darbinieki – gan pedagoģiskie, gan tehniskie – lai palīdzētu mūsu skolēniem atrast savu vietu dzīvē. Tomēr brīžiem jūtam, ka ar jau apgūtajām zināšanām ir par maz, tāpēc vajag apgūt vēl papildus prasmes un iemaņas. Tāpēc jau no 2019.gada skolas 18 pedagogi piedalās programmas Erasmus+ projektā “Īpašs bērns? Gudrs skolotājs!”, lai apmeklētu mācību kursus Eiropas Savienības valstīs, mācītos un iedvesmotos.

Kādas zināšanas, prasmes un iemaņas apguvām projekta laikā?

Vairākās mobilitātēs pedagogi apguva papildus zināšanas par mūsdienīgu metožu izmantošanu speciālās izglītības jomā, piemēram, Latvijā pamatoti populārās Montesori pedagoģijas pielietojumu.

Ikdienā ir būtiski paplašināt pedagogiem pieejamo metožu klāstu, un mūsu pedagogi apguva daudzveidīgu jaunu mūzikas instrumentu spēli, ko izmantot ikdienas darbā, kā arī mākslas kā terapijas elementu integrēšanu stundu un ārpusstundu nodarbībās. Tāpat ļoti vērtīgi bija apzināties rotaļas un spēles kā mācību satura apguves līdzekļa ieviešanu stundās.

Tāpat arī mūsu pedagogi apguva aktuālas zināšanas par iekļaujošas vides veidošanu skolās – ko tas nozīmē, kā un vai vispār ir iespējams veidot katram bērnam tādu vidi, kurā viņš justos pietiekami droši un brīvi, kā runāt ar vecākiem un sabiedrību par iekļaujošas izglītības nozīmi.

Mūsdienās, ja tu vēlies būt veiksmīgs un inovatīvs pedagogs, nekādi neiztikt bez svešvalodām un tehnoloģiju apguves – ir tik plašas iespējas izmantot un lietot ikdienas darbā internetā pieejamos mācību resursus. Angļu valodas kursos tika apgūtas metodes, kā mācīties valodu praktiskā darbībā.

Pasaulei mainoties, arī mums ir jābūt gataviem, kā vienā klasē un skolas vidē pieņemt un saliedēt bērnus un arī pieaugušos ar dažādu pieredzi, prasmēm, uzskatiem. Tas nebūt nav viegli, un tāpēc mūsu pedagogi apguva koučingu, klasvadības prasmes, komandas darba vadību.

Intensīvajā ikdienā diemžēl saskaramies arī ar ļoti nepatīkamu problēmu – skolotāji nogurst un izdeg no pārlieku lielās darba slodzes. Arī šai problēmai ir jāatrod risinājums, un tā ir apzinātības praktizēšana gan pedagogiem, gan skolēniem.

Kāpēc šo pašu saturu nevarēja apgūt tepat Latvijā?

Var jau, protams, un pedagogi arī apgūst – meklē, mācās, izmēģina, dalās. Tomēr dalībai starptautiskos kursos ir īpaša pievienotā vērtība – pedagogam ir iespēja savu pieredzi salīdzināt ar pārējiem – ko es daru labi, kas man izdodas, ko es varu aizgūt no citiem un ieviest savas skolas ikdienā. Tāpat ir ļoti svarīgi gūt sev atziņu – jā, man ir, ko parādīt un iemācīt arī citiem, man ir, ar ko palepoties. Un citu valstu pedagogi ieklausās, mācās, vaicā pēc padoma, vēlas sadarboties. Tādējādi, pašiem nemanot, nonākam pie secinājuma, ka Eiropa un Eiropas vērtības ir nevis tāli un skaļi saukļi, bet kaut kas mums katram piederošs un vērtīgs.

Dažas no pedagogu atsauksmēm

* Uzdodot dažādus interesantus uzdevumus, mums tika attīstīts radošums, pozitīva domāšana. Šie kursi būtu ieteicami visiem, kas interesējas par mākslu, radošumu un psiholoģiju, jo mākslai ar psiholoģiju ir daudz kopīga. (G.Mežule, “Art as therapy: self-expression and special needs in art education”)

* Kursus vērtēju ļoti pozitīvi, jo bija iespēja uzlabot angļu valodas prasmes, paplašināt vārdu krājumu, uzlabot izrunu. Bija interesanti tuvāk iepazīties ar citu valstu pedagogiem. (D.Sprince, E.Eglīte, „Fluency and English Language Development for Educational Staff”

* Man bija iespēja apmeklēt angļu valodas apmācības kopā ar īstiem angļu valodas profesionāļiem. Tā bija vērtīga pieredze man pašai, bija daudz jārunā, jāmācās atrast dažādas interesantas vietas un saplānot pēcpusdienas apskates vietas salā.(A.Liberte, „Fluency and English Language Development for Educational Staff”)

* Darbojoties mācību stacijās, apguvām, kā tiek sekmēta bērnu patstāvība, radošā domāšana, personīgā atbildība un interese. Pēcpusdienas un vakara stundas izmantojām tuvākās apkārtnes iepazīšanai. Priecājamies, ka bija brīnišķīga iespēja gūt jaunus iespaidus un pieredzi, paplašināt redzesloku un iepazīt dažādu tautu kultūru. Tā kā projekta darba valoda bija angļu valoda, tad ieguvām nenovērtējamu praksi angļu valodas pielietošanā. (E.Auniņa, A.Tauriņa “Smart teachers play more!”)

* Kursu vadīja Marijas Montessori darba metodes pārzinoša skolotāja, kas Itālijā sarakstījusi divas grāmatas par Marijas Montessori pedagoģijas praktisko darbību. Lekcijas notika itāļu valodā ar tulkojumu angļu valodā.  Tika prezentēti video par darbošanos bērnudārzā, skolā, darbojāmies praktiski ar M.Montessori materiāliem. Ieguvu daudz zināšanu, arī prasmes un iemaņas par to, kā strādāt ar šiem materiāliem. (K.Stukāne, “The Montessori Method”)

* Kursos mācījāmies, domājām un aktīvi līdzdarbojāmies, lai apgūtu metodes praktiski. Rezultātā iegūta lieliska pieredze integrācijas jautājumos, kā palīdzēt bērnam no citas kultūrvides, valsts iekļauties klasē, skolā, kopienā. Iegūti jauni draugi – kolēģi no dažādām Eiropas pilsētām.(L.Vaite, “Integrity and Multiculurality”)

* Lektori mūs iepazīstināja ar Portugāles izglītības sistēmu, uzzinājām gan par iekļaujošās izglītības pozitīvajām, gan negatīvajām iezīmēm, kā arī par valsts un Eiropas atbalstu iekļaujošās izglītības veicināšanā. (A.Dzērve, “Teaching Principles and Methods in Inclusive Education”)

* Kursu mērķis bija parādīt, cik daudz un dažādos veidos iekļaujošajā izglītībā iespējams izmantot digitālos rīkus, lai izveidotu vērtīgus, aizraujošus un interesantus mācību materiālus. (B.Tetere, “ICT in Education – Towards a Digital and Inclusive Pedagogy”)

* Mēs iepazināmies ar instrumentiem, ko izmantot, lai radītu atbalstošu mācību vidi bērniem ar īpašām vajadzībām. Analizējām un salīdzinājām izglītojamo iekļaušanas piemērus dažādu valstu izglītības sistēmā. Apmainījāmies ar pieredzi ar citiem skolotājiem no ES valstīm. Kursu laikā izveidojās spēcīgas attiecības ar kolēģiem no Turcijas, Portugāles, Polijas, Maķedonijas. (I.Juste, L.Grāpēna, “Special needs”)

* Tā bija lieliska pieredze: mācīties valodu. Valodas nodarbības nemaz nebija tik vieglas. Pasniedzēja bija domājusi par katra dalībnieka vajadzībām, visi teksti bija  sameklēti, domājot par katru dalībnieku. Darbs notika individuāli un bija ļoti intensīvs; nevarējām atslābt ne mirkli. (D.Lediņa, „Fluency and English Language Development for Educational Staff”)

* Šis 5 dienu kurss deva iespēju apgūt dažādus interesantus balss iesildīšanas un ritma izjūtas attīstīšanas vingrinājumus, iemācīties spēlēt bungas, blokflautu un ukuleli, iepazīt dažādas muzikālās spēles, iepazīt citu kolēģu darba metodes. Lekcijās un radošajās darbnīcās tika sniegts gan teorētisks, gan praktisks atbalsts pedagogiem. (A.Kalniņa, “Singing, Recorder, Ukulele and Bucket Drumming”)

* Kursos apguvu daudz un dažādu ierosmju, kā vadīt komandas darbu, pamatojoties uz dalībnieku stiprajām pusēm un iniciatīvu. Šī ir brīnišķīga iespēja izmantot netradicionālas metodes, kā eneagrammu, drāmu, koučingu, kustību terapijas paņēmienus, jo mums katram noder kaut kas cits. (D.Ramata, “Team Leading in Education”)

* Tās bija sarunas par mūsdienu Eiropā aktuālām tēmām – kā sadzīvot, kā mācīties, ja mēs esam tik dažādi gan spēju, gan kultūras tradīciju ziņā. (A.Rozenberga, “Managing a Diverse Classroom: Facing Upcoming Challenges”)

Projekts ”Īpašs bērns? Gudrs skolotājs!” tika finansēts ar Eiropas Komisijas programmas “Erasmus+”, kuru Latvijā administrē Valsts izglītības attīstības aģentūra, atbalstu. Šī publikācija atspoguļo vienīgi autora uzskatus, un Komisijai nevar uzlikt atbildību par tajā ietvertās informācijas jebkuru iespējamo izlietojumu. 

Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs izsludina konkursu uz vakanto psihologa amata vietu (darbinieka amats) Prasības pretendentiem/-ēm: maģistra grāds psiholoģijā; ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze psihologa amatā pēdējo 5 gadu laikā sertifikāts klīniskās un veselības psiholoģijas jomā vai reģistrācija šajā jomā ar turpmāko sertificēšanos praktiska pieredze strādāt ar pieaugušajiem, sniegt individuālās konsultācijas, vadīt grupas nodarbības – seminārus, atbalsta grupas u.c. pieredze veikt krīzes intervenci individuāli un grupā tiks uzskatīta par priekšrocību augsta saskarsmes kultūra un komunikācijas prasmes Tiek piedāvāts: nepilns darba laiks (20 darba stundas nedēļā); labi darba apstākļi; mēnešalga 675.00 EUR (bruto alga); sociālās garantijas, papildatvaļinājums, atvaļinājuma pabalsts un citi iestādē noteiktie motivācijas elementi atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem; elastīgs darba laiks un iespēja daļēji strādāt attālināti; veselības apdrošināšana - pēc pārbaudes laika beigām; atbildīgs darbs atsaucīgā un profesionālā kolektīvā; iespēja paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē; darba vieta Valmierā, Tērbatas ielā 9 Iesniedzamie dokumenti: · pieteikuma vēstule; · Curriculum Vitae (CV); · izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā). Iesniedzamos dokumentus sūtīt līdz 2025.gada 30.janvārim, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-1, Rīga, LV‑1026 ar norādi „Pieteikums psihologa amatam” vai e‑pastu: vscpersonals@iem.gov.lv, vai iesniegt personīgi minētajā adresē 509.kabinetā. Tālrunis uzziņām: 28618182 Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti ar mērķi nodrošināt personāla atlasi un ar to saistīto Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centra tiesību un pienākumu izpildi. Personas datu apstrāde pamatā tiek veikta, ievērojot Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunktu (datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei). Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat Jūsu personas datu apstrādei norādītajam mērķim. Informējam, ka pieteikuma dokumentos iekļautie dati var tikt izmantoti atsauksmju saņemšanai no pieteikuma dokumentos norādītājiem iepriekšējiem darba devējiem. Personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-1, Rīga, LV – 1026, e-pasts: vsc@iem.gov.lv . Saziņai ar personas datu aizsardzības speciālistu: vscdas@iem.gov.lv . Vairāk informācijas tīmekļvietnē: http://vsc.iem.gov.lv/fizisko-personu-datu-apstrade/. Profesija: PSIHOLOGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Tērbatas iela 9, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-01-30 Kontaktpersona: Iesniedzamos dokumentus ar vakances norādi sūtīt uz vscpersonals@iem.gov.lv, tālr. 28618182. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (maģistra grāds)

Valmieras tehnikums aicina darbā Personāla speciālistu (profesiju klasifikatora kods 2423 07)  uz nenoteiktu laiku Mēs piedāvājam: 1 darba slodzi, 5 darba dienas nedēļā Stabilu atalgojumu (no 1303 EUR mēnesī, pirms nodokļu nomaksas) Sociālās garantijas (veselības apdrošināšanas polise, nelaimes gadījumu apdrošināšana (pēc pārbaudes termiņa) papildatvaļinājums pēc ikgadējās novērtēšanas) Apmaksātu profesionālo pilnveidi Atbalstu no kompetentiem kolēģiem Modernu darba vidi un labus darba apstākļus Tavā pārziņā būs: Sagatavot personāla lietvedības dokumentus (darba līgumus, vienošanās, rīkojumus), protokolēt sapulces Sagatavot un izvietot darba sludinājumus, organizēt personāla piesaisti, kandidātu atlasi Nodrošināt personāla ievadīšanu darbā, sniegt atbalstu amata kompetences ietvaros Organizēt un koordinēt darbinieku apmācības Plānot un organizēt personāla saliedētības pasākumus Konsultēt darbiniekus amata kompetences ietvaros Tev nepieciešams : Augstākā izglītība personāla vadībā vai tiesībzinātnēs Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī Angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī (iesaistei projektos, dalībai starptautiskos semināros, konferencēs) Vēlama pieredze personāla vadībā Par priekšrocību tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze darbā ar finanšu vadības resursu sistēmu Horizon Labas prasmes lietvedības un administratīvajā darbā Prasmes darbā ar datoru (MS Office) Kompetences: augsta atbildības sajūta, psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra, labas organizatora prasmes un iemaņas, iniciatīva, spēja citus motivēt un iesaistīt Tālrunis informācijai: Administratīvās nodaļas vadītāja Laima Studenkova – Jolkina 26450931 CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv Pieteikumu sūtīt uz e-pastu ar norādi “Personāla speciālista vakancei” līdz 2025.gada 26.janvārim. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām klātienē. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valmieras tehnikums informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances atlases konkursa norisi; 2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valmieras tehnikums, reģistrācijas Nr. 90009612809, Vadu iela 3, Valmiera, LV-4201, skola@valmierastehnikums.lv. Profesija: PERSONĀLA SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-01-26 Kontaktpersona: Laima Studenkova - Jolkina Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009Tālrunis: 67208325e-pasts: pasts@ievp.gov.lvtīmekļa vietne: http://www.ievp.gov.lv/ Ieslodzījuma vietu pārvalde ir Tieslietu ministrijas padotībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku apcietinājuma kā drošības līdzekļa un brīvības atņemšanas kā kriminālsoda izpildes jomā. Amatpersona ir persona ar atbilstošu profesionālo izglītību, kvalifikāciju un speciālo dienesta pakāpi, kura devusi zvērestu un dienē Pārvaldē. Amatpersonas tiesības un pienākumus nosaka Ieslodzījuma vietu pārvaldes likums un Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likums. Vakance: Valmieras cietuma Resocializācijas daļas vecākais inspektors (kontaktpersona), 5413 02 Slodze: pilna Atalgojums: no 1770 EUR līdz 1970 EUR Darbavieta: Ieslodzījuma vietu pārvaldes Valmieras cietums – Dzirnavu iela 32, Valmiermuiža, Valmieras pag., Burtnieku nov., LV-4219 Kontaktinformācija: 64123905; 67290148, pasts@ievp.gov.lv CV un motivācijas vēstuli sūtīt: pasts@ievp.gov.lv; valmieras.cietums@ievp.gov.lv Prasības kandidātam: Atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likumā noteiktajām prasībām:ir Latvijas pilsonis; vecums no 18 līdz 40 gadiem; pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, civilajā un militārajā aizsardzībā, sociālajās un cilvēkrīcības zinātnēs, pedagogu izglītībā un izglītības zinātnēs, sociālajā labklājībā, humanitārajā zinātnēs, komerczinībās un administrēšanā; latviešu valodas zināšanas C līmeņa 2.pakāpē; fiziskā sagatavotība atbilst Ministru kabineta noteiktajām prasībām (Ministru kabineta 28.05.2013. noteikumi Nr.288 "Fiziskās sagatavotības prasības Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonām ar speciālajām dienesta pakāpēm"); veselības stāvoklis un psiholoģiskās īpašības atbilst Ministru kabineta noteiktajām prasībām (Ministru kabineta 21.11.2006. noteikumi Nr.970 "Noteikumi par Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonām ar speciālajām dienesta pakāpēm un amatpersonu amata kandidātiem nepieciešamo veselības stāvokli un psiholoģiskajām īpašībām un veselības stāvokļa un psiholoģisko īpašību pārbaudes kārtību"); nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu – neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas; nav notiesāts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, atbrīvojot no soda; nav saukts pie kriminālatbildības par tīša noziedzīga nodarījuma izdarīšanu, izņemot gadījumu, kad amatpersona ir saukta pie kriminālatbildības, bet kriminālprocess pret to izbeigts uz reabilitējoša pamata; nav atzīts par rīcībnespējīgu likumā noteiktajā kārtībā; nav atvaļinātas no dienesta Iekšlietu ministrijas sistēmā vai Ieslodzījuma vietu pārvaldē sakarā ar to, ka tām piemērots disciplinārsods – atvaļināšana no dienesta; labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel); spēja plānot un organizēt savu darbu, veicamos uzdevumus izpildīt prioritārā secībā; labas komunikācijas prasmes, augsta psiholoģiskā noturība; spēja strādāt kā komandā, tā arī individuāli; augsta atbildības sajūta, analītiska domāšana, prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos. Pienākumi:informēt ieslodzītos par viņu tiesībām un pienākumiem; veikt individuālo resocializācijas darbu ar ieslodzīto; organizēt brīvā laika pasākumus ieslodzītajiem; izsniegt ieslodzītajiem adresēto privātpersonu, valsts un pašvaldību iestāžu korespondenci; izskatīt iesniegumus, priekšlikumus, sūdzības un ziņojumus resocializācijas jautājumos, sagatavot atbildes; izvērtēt ieslodzīto savstarpējās attiecības vienībā, veikt pasākumus iespējamo savstarpējo konfliktu novēršanai un pārtraukšanai; novērtēt notiesātā riskus un vajadzības, izstrādāt resocializācijas plānu un nodrošināt tā izpildi; sagatavot dokumentus izvērtēšanas komisijai un tiesai par notiesātā iesaistīšanos plānotajos resocializācijas pasākumos un sasniegtajiem rezultātiem; izskatīt ieslodzītā disciplinārlietas materiālus un sniegt priekšlikumus par piemērojamā soda veidu; sniegt priekšlikumus, sagatavot lēmumus par pamudinājumu piemērošanu, satikšanu piešķiršanu ieslodzītajiem un reliģisko priekšmetu glabāšanu pie ieslodzītā; sagatavot materiālus atbilstoši starpinstitūciju sanāksmēm par notiesātajiem, kuri ir notiesāti par smagu vai sevišķi smagu vardarbību noziegumu vai par noziegumiem pret tikumību un dzimumneaizskaramību; veikt uzraudzības pasākumus pārkāpumu novēršanai; veikt personu un telpu pārbaudes un pārmeklēšanas; veikt ieslodzīto uzraudzību ģimenes dienās, brīvlaišanas laikā; pavadīt notiesāto ieslodzījuma vietas teritorijā un ārpus tās; kontrolēt komersanta izveidotajā pastāvīgajā tirdzniecības vietā brīvības atņemšanas iestādes teritorijā notiesāto veikto pirkumu izdošanu; nodrošināt ieslodzīto uzraudzību resocializācijas pasākumu īstenošanas laikā; piedalīties ieslodzījuma vietas telpu un teritorijas pārmeklēšanā; piedalīties ieslodzīto skaitliskajās pārbaudēs. Iestāde piedāvā:Stabilu atalgojumu; Profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas; Apmācības profesionālās kvalifikācijas pilnveidei; Sociālās garantijas: ikgadējais apmaksātais atvaļinājums 30 kalendāra dienas, pēc katriem pieciem izdienas gadiem ikgadējo apmaksāto atvaļinājumu pagarina par trim kalendāra dienām; papildatvaļinājums viena darba diena, ja personas aprūpē ir viens bērns vecumā līdz 14 gadiem; papildatvaļinājums divas darba dienas, ja personas aprūpē ir divi bērni vecumā līdz 14 gadiem; papildatvaļinājums trīs darba dienas, ja personas aprūpē ir trīs vai vairāki bērni vecumā līdz 18 gadiem vai bērns ar invaliditāti; apmaksāti veselības aprūpes pakalpojumi; pabalsts sakarā ar ģimenes locekļa vai apgādājamā nāvi; pabalsts līdz 50 procentiem no mēnešalgas vienu reizi kalendāra gadā, aizejot ikgadējā apmaksātajā atvaļinājumā; nelaimes gadījuma pabalsts; speciālo medicīniski optisko redzes korekcijas līdzekļu (briļļu lēcu un briļļu ietvaru, darba briļļu) iegādes izdevumu atlīdzināšana līdz 100 EUR apmērā. Saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu Pārvalde informē, ka Pārvalde apstrādās Jūsu personas datus, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Pārvalde ir pārzinis Jūsu personas datu apstrādei (adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009, e-pasta adrese: pasts@ievp.gov.lv, personas datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datu.specialists@ievp.gov.lv. Plašāka informācija par personas datu apstrādi ir pieejama: https://www.ievp.gov.lv/lv/datu-aizsardziba Profesija: IESLODZĪJUMA VIETAS VECĀKAIS INSPEKTORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Dzirnavu iela 32, Valmiermuiža, Valmieras pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 10 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-03-31 Kontaktpersona: CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz pasts@ievp.gov.lv Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Mūsu partneri