Lasīšanas laiks: 2 min
Ņemot vērā klientu interesi, šī gada marta sākumā Nordea banka pirmā Baltijā atklāja Attālināto konsultāciju centrus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Aptaujas liecina, ka katrs otrais klients pēc attālināto konsultāciju izmantošanas labprāt jauno pakalpojumu iesaka arī citiem.
Pirmā mēneša laikā katru nedēļu tika sniegtas apmēram 50 attālināto konsultāciju, uzrādot pastāvīgi augošus pozitīvus rezultātus. Konsultācijas internetā ilga vidēji 30 minūtes un visbiežāk tika pieteiktas pēc darba laika. Tas vēlreiz apstiprina elastīgu, efektīvu un pieejamu pakalpojumu nepieciešamību – jebkurā vietā un laikā.
“Lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu vēl draudzīgāku klientu servisu, banka katru dienu apkopo visas saņemtās atsauksmes. Viss liecina, ka tuvāko gadu laikā mēs nokļūsim situācijā, kad puse konsultāciju notiks ar interneta starpniecību,” komentē Nordea Reģionālā klientu apkalpošanas centra “Valmiera” vadītāja Sandra Rasnača.
Attālināto konsultāciju centru var salīdzināt ar “biroju bez papīra patēriņa”. Tas klientiem ļauj tiešsaistē ar bankas konsultanta starpniecību veikt visdažādākās bankas operācijas. Lai uzsāktu pakalpojuma lietošanu, nepieciešami tikai bankas lietotāja identifikācijas dati un drošs interneta pieslēgums. Attālināto konsultāciju centrā iespējams veikt ne tikai ierastās finanšu operācijas, bet arī saņemt padziļinātas konsultācijas par citiem bankas pakalpojumiem, piemēram, uzkrājumiem, ieguldījumiem vai hipotekāro kredītu. Izmantojot virtuālo parakstu Nordea Internetbankā, Attālināto konsultāciju centrā, klientam ir iespēja noslēgt visdažādākos līgumus. Protams, atbilstoši klienta vēlmēm, līgumu var parakstīt arī klātienē, bankas filiālē.
Salīdzinot jaunākos datus no visām Baltijas valstīm, klientiem Igaunijā aktuālākie ir ar pensijām un kredītkartēm saistītie jautājumi, kamēr klientiem Latvijā populārāki ir ieguldījumu produkti, bet Lietuvā – hipotekārie kredīti un apdrošināšana.