Lasīšanas laiks: < 1 min
Ceturtdien, 24.novembrī. Valmieras pilsētas pašvaldības domes sēdē deputāti nolēma uz esošās pašvaldības policijas dežūrdaļas bāzes veidot operatīvo informācijas centru, kas darbosies 24 stundas diennaktī, portāls “Valmieras Ziņas” uzzināja domes sēdē.
Operatīvās informācijas centra darbības mērķi būs nodrošināt vienotu iedzīvotāju, juridisko personu, valsts un pašvaldību institūciju, operatīvās darbības subjektu – Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta, Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta, Valsts policijas u.c., paaugstinātas bīstamības objektu īpašnieku sniegtās informācijas koordinētu apriti.
Operatīvās informācijas centra uzdevumi būs nodrošināt vienotu un koordinētu informācijas apriti par bojājumiem jeb pārtraukumiem apgādes sistēmā, par sabiedriskās kārtības traucējumiem, sanitāro tīrību, par ielu un ceļu stāvokli, par pašvaldības teritorijā esošo īpašumu uzturēšanu, valsts un pašvaldības un paaugstinātas bīstamības objektu infrastruktūru u.c.
Tāpat operatīvās informācijas centra uzdevums būs koordinēt informācijas apstrādi, tas ir, informācijas reģistrēšanu, nodošanu sadarbības partneriem turpmākai rīcībai u.c
Plānots, ka operatīvais informācijas centrs sāks darboties no 2017.gada 1.janvāra Purva iela 12A, Valmieras Biznesa un inovāciju inkubatora telpās.
Saziņai ar operatīvās informācijas centru tiks izveidots vienotais tālrunis – 8484.