Lasīšanas laiks: < 1 min
Apgūstot vides jautājumus sociālo zinību ietvaros, skolēni komandās audzēs trīs augus un dalīsies savos novērojumos un sasniegumos ar citiem konkursa dalībniekiem, izmantojot “Auga dienasgrāmatu” un interaktīvu aplikāciju, informē Inga Rokpelne, Mazsalacas vidusskolas sociālo zinību skolotāja.
Projekta ietvaros tika piedāvāti 2000 stādu audzēšanas komplekti, no kuriem 20 tika pieteikti un nonāca Mazsalacas vidusskolā. Tajos ir iekļauti trīs dažādu augu – lupīnas, hostas un ogābeles stādmateriāli, kā arī viss nepieciešamais audzēšanai – augsne, podiņi, keramzīts, mēslojums ”Augu dienasgrāmata”, kurā skolēniem būs jāpieraksta visas veiktās aktivitātes, savi novērojumi un secinājumi par stādu audzēšanas procesa gaitu projekta laikā, kā arī lineāls, zīmulis un skolotāja materiāls, kurā smelties papildu informāciju par augiem.
Skolēnu stādu audzēšanas konkurss šogad norisinās jau piekto gadu. Stādu audzēšanas projekta ideja ir iepazīstināt 1. – 6. klases skolēnus ar dekoratīvo augu dažādību un to izmantošanas daudzveidību, informēt par augu pareizas audzēšanas priekšnosacījumiem un mudināt pievērsties dārzkopībai, kā arī radīt un pilnveidot skolēnu interesi par dabas sistēmu un procesu pētīšanu, veidojot izpratni par dabas daudzveidību un vienotību, lai sekmētu labvēlīgu attieksmi pret vides saglabāšanu un uzlabošanu.