Lasīšanas laiks: < 1 min
Mazumtirgotājs “Maxima Latvija” strādā pie lojalitātes programmas jeb “Paldies” kartes koncepta pārskatīšanas, intervijā aģentūrai BNS teica uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers.
“Mēs šobrīd strādājam pie koncepta pārskatīšanas. Esam stiprinājuši darbinieku komandu, un mums ir plāns nākamgad startēt jau jaunā kvalitātē. Uzzīmēsim, ko vēlamies, par kādiem līdzekļiem un kādas tehniskās investīcijas nepieciešamas. Ceram, ka nākamgad ieceres izdosies palaist,” teica Vilcmeiers.
Viņš norādīja, “ka iespējas, ko var darīt ar lojalitātes programmām, ir neizmērāmas”. “Ir padziļināti jāizpēta, kurā virzienā vēlamies iet,” piebilda “Maxima Latvija” vadītājs.
Tāpat viņš norādīja, ka pircēji aktīvi iesaistās uzlīmju krāšanas akcijās
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka “Maxima Latvija” apgrozījums 2015.gadā “Maxima Latvija” strādāja ar 688,8 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 37,9% un bija 19,173 miljoni eiro.
“Maxima Latvija” ir mazumtirdzniecības tīkls, kam Latvijā 45 apdzīvotās vietās ir 150 veikali. Uzņēmums ietilpst holdingā “Maxima Grupe”, kas ir lielākais mazumtirdzniecības veikalu tīkls Baltijā. Tāpat “Maxima Latvija ” ir arī internetveikals “e-maxima.lv” un divi loģistikas centri.