Valmieras Ziņas

“Luminor” šogad plāno pārveidot klientu apkalpošanas centrus atbilstoši jaunajiem konceptiem

Lasīšanas laiks: 3 min

“Luminor Bank” Latvijas filiāle šā gada laikā plāno pakāpeniski pārveidot klientu apkalpošanas centrus atbilstoši jaunajiem konceptiem, aģentūrai LETA pavēstīja bankā.

“Luminor Bank” Latvijas filiāles vadītāja Kerli Gabrilovica piektdien, atklājot Baltijā pirmo jaunā koncepta “Luminor” klientu apkalpošanas centru ”Tērbata”, kas izveidots Tērbatas ielā, Rīgā, sacīja, ka banka šogad pārveidos klientu apkalpošanas centrus atbilstoši mūsdienu klientu paradumiem un tendencēm.

Tostarp jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrā “Tērbata” varēs piekļūt “Luminor” internetbankai, izņemt/iemaksāt skaidru naudu bankomātā, tikties ar bankas finanšu konsultantiem klātienē vai attālināti, strādāt individuāli, kā arī izmantot koplietošanas telpas tikšanām ar partneriem vai darba grupām, apmeklēt pasākumus, diskusijas, meistarklases un ekspertu lekcijas.

Gabrilovica aģentūrai LETA sacīja, ka klientu apkalpošanas centrs ”Tērbata” būs bankas lielākais jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Latvijā.

Viņa arī informēja, ka bankas klientu apkalpošanas centros paredzēts ieviest divu veidu jaunus konceptus, tostarp lielajās pilsētās, piemēram, Liepājā, Daugavpilī un Valmierā būs tāda koncepta klientu apkalpošanas centri kā Tērbatas ielā, Rīgā, bet mazākās pilsētās – tādas kā “Luminor” pašapkalpošanās punkts Cēsīs, kur iespējama pašapkalpošanās un pieejama vieta tikšanās reizēm.

Atbilstoši jaunajam konceptam tuvākajā laikā Latvijā plānots pārveidot “Luminor” klientu apkalpošanas centru Ventspilī un tirdzniecības centrā “Spice” Rīgā, bet pēc tam citās pilsētās, tostarp Liepājā un Valmierā.

Pēc Gabrilovicas teiktā, mūsdienās banku klientu apkalpošanas centri vairs nekoncentrējas uz ikdienas pakalpojumu sniegšanu, jo tie kļūst arvien pieejamāki dažādos attālinātos veidos. Šobrīd klientiem, apmeklējot banku, ir svarīgi ne vien saņemt pakalpojumus, bet arī vide ar atbilstošu tehnisko nodrošinājumu, kur ērti var satikties ar biznesa partneriem, apmainīties zināšanām un pieredzi un gūt jaunas idejas. “Banka mūsdienās vairs nav tikai finanšu darījumu centrs, bet arī vieta zināšanu, pieredzes un resursu apmaiņai,” viņa sacīja.

Tāpat Gabrilovica pastāstīja, ka šogad banka investē arī jaunās informācijas tehnoloģiju sistēmās, turpinās darbs arī pie divu atsevišķu “Nordea Bank” un DNB banku sistēmu migrācijas vienā, lai apvienotā banka “Luminor Bank” arī tehniski būtu viena vesela. Šogad visā Baltijā plānota arī klientu migrācija uz vienu platformu, kā arī iecerēts ieviest jaunus maksājuma sistēmas, zvanu centru platformu, atjaunot CRM sistēmu. Šā gada beigās gaidāmi arī jaunie digitālie kanāli Igaunijā, kas Latvijā, visticamāk, tiks ieviesti nākamgad.

Gabrilovica pastāstīja, ka “Luminor” piektdien atklāj arī iniciatīvu “Luminor Collective mind” (“Luminor” kolektīvais prāts), kas aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem palīdzēs dalīties pieredzē un padomos, kopīgi meklēt atbildes uz svarīgiem jautājumiem, tostarp, kur gūt enerģiju, kā attīstīt jaunas iemaņas, kā atgūt kontroli pār savu dzīvi, kā sadzīvot ar nemitīgām pārmaiņām utt. Šobrīd iniciatīvai ir pievienojušies 100 cilvēku. “Bieži vien jaunajiem uzņēmējiem ne tik daudz trūkst finansējuma kā padomi, kā kaut ko labāk darīt,” viņa teica.

Jau vēstīts, ka 2017.gada oktobrī Baltijas valstīs darbu sāka “Nordea Bank” un DNB apvienotā banka “Luminor Bank”, savukārt šogad janvāra sākumā tika pabeigt Baltijas valstīs strādājošo “Luminor Bank” pārrobežu apvienošana, bankai turpinot darbību ar centrālo biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā.

Tāpat ziņots, ka 2019.gada beigās “Luminor Bank” Baltijas valstīs būs 35 klientu apkalpošanas centri, tostarp astoņi klientu apkalpošanas centri Igaunijā, 10 – Latvijā un 17 – Lietuvā.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

“Rūjienas saldējums” komanda aicina pievienoties ražošanas iekārtu operatoru! Darba pienākumi: Pamatdarbs pie ražošanas iekārtām, līnijām - produkta palaišana, uzraudzība, līniju regulācija un citi pienākumi; Uzraudzīt ražošanas iekārtu darbību; Veikt ražošanas iekārtu un līniju plānveida un neplānotos remontdarbus un citus darba pienākumus. No Tevis sagaidām: Pieredze, iemaņas un zināšanas darbā ar tehniskām iekārtām; Precizitāti, spēju pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību; Iniciatīvu un labas komunikācijas prasmes; Spēju organizēt un plānot savu darbu; Spēju strādāt fizisku darbu, intensīvos darba apstākļos; Vēlmi mācīties, apgūt jaunas prasmes; Medicīnisko izziņu Nr. 027/u. Piedāvājam: Atalgojumu sākot no 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas; Maiņu darbu – dienas un nakts maiņas; Sociālās garantijas; Veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātajiem mēnešiem; Apmācības darbu uzsākot, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai; Dinamisku darba vidi; Darba apģērbu; Bezmaksas kafiju un saldējumu; Draudzīgu kolektīvu. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu (CV) uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv  Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: PIENA PRODUKTU RAŽOŠANAS IEKĀRTU OPERATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-05-05 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

Aicinām komandā KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMU SPECIĀLISTU/I! Kandidāta raksturojums: pieredze un izglītība kvalitātes vadībā; ISO 9001:2015 kvalitātes vadības sistēmas pamatprincipu un prasību pārzināšana, citu standartu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību; pozitīvi un tehniski domājoša personība ar vēlmi pilnveidot un pilnveidoties; komunikācijā vērsts uz sadarbību; vēlme un spēja iedziļināties un risināt problēmsituācijas; spēja uzņemties iniciatīvu; MS Office zināšanas; vēlamas angļu valodas zināšanas. Tavi darba pienākumi: pārskatīt, analizēt, pilnveidot un uzturēt kvalitātes vadības sistēmu un saistošo dokumentāciju atbilstoši ISO 9001:2015 standartam un klientu prasībām; nodrošināt sekmīgus ārējos sertifikācijas auditus; rūpīgi īstenot iekšējos kvalitātes vadības sistēmas auditus, fiksēt novērojumus, izstrādāt ieteikumus uzlabošanai un iesaistīties to īstenošanā; sagatavot kvalitātes un produktu atbilstības dokumentāciju atbilstoši klientu prasībām; sniegt atbalstu ražošanas procesos. Mēs piedāvājam: kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanu augošā ražošanas uzņēmumā Valmierā; dinamisku darba vidi un iespēju profesionāli pilnveidoties; darba samaksu sākot no 1700.00 EUR/bruto atbilstoši Tavai profesionālajai pieredzei un prasmēm; sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu. Ja esi gatavs būt daļa no SIA “Padtex Insulation” komandas, sūti savu CV un motivācijas vēstuli uz alise@padtex.lv! Papildus informācija pa tālruni +371 22418808. Iesniedzot savu CV un motivācijas vēstuli, Jūs piekrītat personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā. Pārzinis: SIA “Padtex Insulation”, reģ. nr. LV44103028772 Profesija: KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMU SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cempu iela 27, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-02-28 Darba sākšanas datums: 2025-02-04 Kontaktpersona: Alise Zvirbule

Mūsu partneri