Lasīšanas laiks: < 1 min
Līdz ar diennakts darba sākšanu pieaudzis kopējais zvanu skaits Uzticības tālrunim, informē aģentūra BNS.
Vidēji naktī tiek saņemti vairāk nekā desmit zvanu. Lielākoties zvanītāji vēlas runāt par savstarpējo attiecību problēmām ģimenē, atkarības jautājumiem, emocionālām problēmām, pašnāvības domām, kā arī bērnu tiesību iespējamiem pārkāpumiem.
“Ņemot vērā zvanītāju problemātiku, minētās krīzes situācijas un saņemto zvanu skaitu, viennozīmīgi apgalvojams, ka psiholoģisks atbalsts bērniem un pusaudžiem nakts stundās ir nepieciešams un būtisks,”
uzsvēra Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktore Amanda Vēja.
No 1.marta Uzticības tālrunis 116111 darbojas diennakti. Var zvanīt bez maksas gan no fiksētā, gan mobilā telefona. Tādējādi bērniem un pusaudžiem, kas nokļuvuši krīzes situācijā un kam nepieciešama profesionāla psiholoģiska palīdzība un atbalsts, būs iespēja zvanīt Uzticības tālruņa konsultantiem jebkurā laikā.
Lai nodrošinātu speciālistu pieejamību bērniem diennakti, papildus novirzīti 35 000 eiro.