Lasīšanas laiks: 2 min
Lai nodrošinātu ātrāku klientu apkalpošanu un pasta pakalpojumu noformēšanu, Latvija pasta uzņēmums “Latvijas Pasts” noslogotākajās pasta nodaļās nodrošina iespēju saņemt sūtījumus tā sauktajās ātrajās kasēs, aģentūru BNS informēja kompānijas sabiedrisko attiecību speciāliste Agija Tērauda.
Viņa norādīja, ka no februāra 17 Rīgas pasta nodaļās, kurās vērojama aktīvākā klientu plūsma, un 20 lielāko Latvijas pilsētu centrālajās pasta nodaļās izveidotas īpašas tā sauktās ātrās kases, kas darbdienās liela klientu pieplūduma gadījumā primāri nodrošinās sūtījumu izsniegšanu, bet pārējā laikā sniegs arī citus pasta pakalpojumus.
Tērauda klāstīja, ka uzņēmums pērnā gada nogalē izveidoja ātrās kases, kas orientētas uz sūtījumu izsniegšanu, bet decembrī, kad apstrādāto sīkpaku apmērs, salīdzinot ar attiecīgo mēnesi 2013.gadā, pieauga par 62%, Rīgas un lielāko Latvijas pilsētu pasta nodaļās ar intensīvāko klientu plūsmu piesaistīja papildu darbiniekus tieši sūtījumu izsniegšanai. “Klienti atzinīgi novērtēja šādas kases, tāpēc “Latvijas Pasts” rada iespēju to darbību nodrošināt arī turpmāk un papildināt nodaļu skaitu, kurās atvērtas ātrās kases,” sacīja uzņēmuma pārstāve.
Tāpat viņa minēja, ka kompānija astoņās nodaļās uzstādījusi daudzfunkcionālās “Qminder” sistēmas rindu mašīnas, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā lejuplādētu mobilo aplikāciju, tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš.
Pēc viņas teiktā, “Latvijas Pasts” strādā arī pie citu risinājumu izstrādes, kas dienas noslogotākajos brīžos izlīdzinās klientu plūsmu pasta nodaļās, nodrošinot klientiem iespēju operatīvi saņemt gan sūtījumus, gan izmantot citus pasta pakalpojumus. “Tāpat 2015.gadā uzņēmums turpina pakalpojumu klāsta pilnveidi, e-pakalpojumu attīstību, pasta nodaļu telpu paplašināšanu un nodaļu modernizāciju,” klāstīja Tērauda.
“Latvijas Pasts” nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.