Lasīšanas laiks: 2 min
Latvijas pasta kompānija “Latvijas Pasts” (LP) aicina pašvaldības pievērst uzmanību pasta piegādes pieejamībai visā valsts teritorijā, aģentūrai BNS pavēstīja LP Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja Gita Valtenberga.
Viņa norādīja, ka LP pakalpojumus sniedz ar atbildību pret klientiem un aicina arī pašvaldības būt atbildīgākiem pret iedzīvotājiem, kā arī pret apkārtējo vidi.
“Bieži vien namu un ēku īpašnieki nav uzstādījuši un noformējuši atbilstošas pastkastītes, bet, neskatoties uz to, LP nodrošina vienu no augstākajiem sūtījumu piegādes kvalitātes rādītājiem Eiropā. Tomēr kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu bieži vien ietekmē nesakārtota vide un drošības apstākļi. Pasta sūtījumu savlaicīgu piegādi ietekmē ne tikai atbilstoši uzstādīta pastkastīte, bet arī tas, lai būtu nodrošināta atbilstoša piekļuve šai pastkastītei,”
skaidroja G.Valtenberga.
Pēc viņas stāstītā, šovasar konstatēti pieci gadījumi, kad no suņu kodumiem cietuši pastnieki, piemēram, vienā no negadījumiem pastniecei, piegādājot pastu ar divriteni, suns sakoda abas kājas. “Šis ir tikai viens no piemēriem, taču negadījumi ir vairāki, kad pastniekiem, pildot darba pienākumus, nākas saskarties ar līdzīgām situācijām, kad pasta piegāde ir apgrūtināta,” minēja kompānijas pārstāve.
LP aicina dzīvnieku saimniekus būt uzmanīgākiem un atbildīgākiem, jo lielākajā daļā negadījumu, kas saistīti ar mājdzīvniekiem, vainīgi ir tieši saimnieki, kuri dzīvniekus atstāj bez uzraudzības, piebilda Valtenberga norādot, ka LP vēršas ar lūgumu pie Latvijas pašvaldībām, pievērst lielāku vērību gan mājas, gan klaiņojošajiem dzīvniekiem, lai tas neradītu draudus iedzīvotājiem un pašiem dzīvniekiem.
Tāpat kompānija lūdz pašvaldības informēt iedzīvotājus par sakārtotas un drošas vides nozīmīgumu, kā arī aicina rūpēties par tās uzraudzību, lai neradītu apgrūtinājumus iedzīvotājiem un netraucētu LP kvalitatīvi un droši sniegt pasta pakalpojumus.
“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.